Auto tests
Peugeot
508
Jaunais Peugeot 508 ir pārsteidzoši labs auto – tam ir stilīgs izskats, izsmalcinātas jaunās tehnoloģijas un labas braukšanas manieres – vienīgi vietas aizmugurē sēdošajiem varēja būt vairāk. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Mašīna īpašumā 5 gadus un nobraukti 100 000 km, tāpēc padalīšos ar viedokli/pieredzi. Auto tika nopirkts mazlietots un biju otrais šā auto īpašnieks, nobraucu no 70-170K km. Pie pozitīvajām lietām noteikti jāatzīmē: 1.cena un standarta aprīkojums, 2.vienkāršs un ļoti lēts uzturēšanā, 3.uzticams un praktisks, 4. motors 2.0 pietiekoši dinamisks pilsētas braukšanai un kā jau japāņu motors - kluss, 5.motoram ķēde. No negatīvā: 1.ļoti traucē sliktā skaņas izolācija, 2. rūsa, rūsa, rūsa... arkas izrūsēja un pēc garantijas remonta atkal izrūsēja, 3.četru robu ātrumkārba - dinamika +/- OK, bet pie 100 km/h teju 3000 rmp, līdz ar to nav ekonomisks uz šosejas. Patēriņš pilsētā 11-12 litri, šoseja kādi 8 litri, pie 120 000 km sāka sist starp 3 un 4 robu, 4.salons grab, pastiprināti grabēšana sākās pēc 100 000 km (līdz tam viss +/- OK) un kopā ar slikto skaņas izolāciju uz bruģa solonā vairs var nesarunāties. Kopumā iespaids pozitīvs, jo ne reizi nepievīla un uzturēšanā super lēts, gandrīz tikai apkopes, bet vēl vienu nepirktu, jo norūsēs.
, 30/12/2014
Man pieder 2004.gada Mazda 6, 2.0 automāts, pēdējais pirms facelift, no ka izriet daudz nepilnības, kas no 2005 gada tika daļēji novērstas. Nobraukums 150K km, pirks jauns LV un secinājumus var izdarīt. Pozitīvais - gaita komfortabla, ne cieta, ne mīksta, priekš Latvijas ceļiem ļoti OK, pa to cenu ļoti labs aprīkojums (ādas tik pietrūkst), motors kluss un dinamisks, 1.8 šķita nīkulīgs 2.3 pilsētā neekonomisks, tāpēc tika izvēlēts 2.0 benzīns, jo gribas automātu, bet dīzelis un automāts nav kā tāds - slikti. Ekspluatācijas izmaksas gan bija pozitīvs pārsteigums, jo neparedzēti remonti nav bijuši, elektrības problēmas arī un piekare pat ļoti izturīga (protams kā brauc), salons ērts, sēdekļi arī (var braukt ilgi), daudzi atzīmē paneļa krāsu, bet gaumes lieta. Negatīvais - manā skatījumā ir tikai divas ļoti negatīvas lietas: protams arkas, kas rūsē un skaņas izolācija, kuras vispār nav un tas nu ir liels komforta trūkums, jo ceļa troksnis ir pārāks par visu. Pie negatīvā jāmin arī 4 robu automāts, kas tomēr ir lēnīgs un neekonomisks, pilsētā apm. 12 litrus patērēs (gāze labo situāciju), salonā visādi montāžas sīkumi - jau minētā cimdu nodalījuma šķirba un lapiņa, bet nav jau biznesa klase! Kopumā auto labs, uzticams, vizuāli izdevies, es teiktu lēts uzturēšanā un labi aprīkots. Līdz 100K km salīdzinoši maz grabēja salons, bet pēc 100K km mūsu ceļi izdarīja savu. Vai es pirktu to vēlreiz - noteikti nē, vai es pirktu jauno Mazda 6 - ja būtu ļoti vilinošs piedāvājums, tad varbūt :)
Juris Modris, 22/10/2012
Viens no pagājušās desmitgades gaumīgākajiem auto pasaulē. Veiksmīgs gan eksterjers, gan interjera elementu dizains, gan iegūtā labuma attiecība pret iegādes cenu. Labi, ka šo modeli vēl neskāra tv izmēra infodisplejs, tikai vienkārša, lakoniska infojosla. Četrarpus gados no nulles ar šo auto esmu nobraucis 77 tūkstošus. Lai gan esmu pilsētnieks, borta dators uzrāda vidējo patēriņu 7,5L, kas ir par 0,3 litriem mazāks kā papīros rakstīts. 2-litru motors ir pietiekami elastīgs pat ar pilnu auto. Braucu gana dinamiski, bet ar "vieglu kāju" un laideni. Turos pie principa, ka nekas tā nepalielina degvielas patēriņu kā bremžu pedālis. Pat pilsētā 50% gadījumu lietoju kruīzkontroli un 6.pārnesumu, ideāls veids kā neatzīmēties fotoradarā. Spidometrā rāda 60km/h, tomtomā 55km/h (uz šosejas spid.100/tomtom94, spid.120/tomtom113km/h). Reizēm kaitina oriģinālā radio lēcienveidīgā skaņas regulēšana, vai nu par skaļu vai par klusu. Ļoti praktiska ir oriģinālā bagažnieka "vanniņa"(par papildus samaksu), kas aizpilda visu grīdu pa perimetru ar ~4cm augstiem "bortiņiem". Ziemā tur izkūst slēpju sniegs, vasarā sabirst puķupodu augsne. Mazda diemžēl nepiedāvāja slēpju "zeķi":( Papildus pasūtīju atpakaļgaitas sensorus, jo mazdai oriģinālo nebija. Izcila ekstra. Mazda6 noteikti ir sieviešu kārtas un es to salīdzinu ar blondīni, kurai droši var piedot dažas nepilnības:) Galvenais, ka mīlestība ir abpusēja! Šīs mašīnas īstenā stihija protams ir šosejas maratoni, iesēdies un baudi braucienu!
Ričards Kalnietis, 04/06/2012
Mans auto dzimis 2006 g.tātad ar faceliftu - universālis .Auto ļoti labs, dizeļmotors ir ļoti dinasmisk un klus.Degvielas patēriņš pilsēta 7 arpus pilsētas 5,8 protams patēriņš atkarīgs no kājas smaguma.:) Salons liels, ērts un ietilpīgs.Pie minusim varam pieskaitit salona plastmasīgo apdari,skaņas izolāciju un protams aizmugurējo arku rūsēšanu (iesaku uz reiz apstrādāt arkas vai vel labāk visu auto ar kādu no pretrūsas līdzekļim) secinājumi: Viss maksā cik tas maksā un nevajag salidzināt šo auto ar kādu no vācu ražojumu autiņiem, jo cena izsaka visu!Bet par atdekvātu naudu adekvāts autiņš! Man patīk!
Māris Kārkliņš, 13/03/2012
Mašīna jau ir noskrējusi 100000km. Mazda ir ļoti uzticams auto, par 6 gadiem ir veiktas gandrīz tikai garantijas apkopes reizi gadā. Lai auto noturētu labā stāvoklī ieteicams ir veikt pret korozijas apstrādi, tā iekonservēs mašīnu, pretējā gadījumā var nākties sastapties ar rūsu jau 5 gadus vecai mašīnai. Auto ir ļoti plašs salons, kurā ērti būs arī 2m garam cilvēkam gan priekšā, gan aizmugurē. Braucot uz šosejas lielākā ātrumā par sevi liek manīt ārpasaules trokšņi. Auto piekare ir patīkami stingra un ļoti izturīga, par šiem gadiem nav nācies veikt ritošās daļas remontus. Apkopēs izmaksas nepārsniedz paredzētos izdevumus. Degvielas patēriņš arī ir salīdzinoši zems, no 7,5 līdz 8,5 vidēji. Ja vēlaties samērīgu degvielas patēriņu un optimālu jaudu starp dzinējiem iesaku izvēlēties 2,0 benzīnu. Iesaku arī izvēlēties uzlaboto modeli (sākot no 2005. gada), kuram jau ir izārstētas visas bērnu kaites.
Jānis Nātra, 30/11/2011
Mazda 6 universālis, 2.0 benzīns, 5pakāpju automāts.
Kopā jau esmu nobraucis ar šo auto vairāk kā 80 tūkstošus km un, taisnību sakot, nenāk nekas slikts prātā, ko par to teikt. Auto ir liels un ērts. salons ir plašs, arī aizmugurē - to ir uzsvēruši jebkura izmēra cilvēki, kas tur ir sēdējuši. esmu 190cm garš uz aiz manis ērti var sēdēt tikpat garš pasažieris.
šofera vieta - kā jau pie japāņiem - viss ērts un saprotams. vienīgā piebilde, ka borta datora rādījumam jādala vieta panelī ar pulksteni. tas nozīmē, ka vērojot, piemēram, degvielas patēriņu, nav redzams pulkstenis un otrādi. manuprāt automašīnā tomēr vajadzētu varēt atrast atsevišku vietu pulkstenim.
ļoti uzmanīgam jābūt ar priekšējo bamperi, kurš ir padevies diezgan zems. parkojoties ļoti jāuzmanās no apmalēm un citiem šķēšļiem uz zemes.
piekraujot auto līdz atļautajai pilnajai masai, uzreiz ir jūtams, ka 2.0 l šajā gadījumā tomēr ir pamaz... bet ja braucat viens pats tukšā auto, tas skrien lieliski! reālais vidējais patēriņš kopš laika gala 8.8 l/100km. uz lielceļa 6.5 l/100km
manam auto riteņi ir 195/65/R15 un gaitas īpašības ir ļoti labas. mazda ripo līgani un cēli. Šajā vietā gan noteikti jāņem vērā braukšanas stils. manā gadījumā tas būtu pretstats agresīvajam.
80 tūkstošu km laikā nekādu defektu nav bijis, jauni trokšņi braucot nav parādījušies un pagaidām nekas negrab. vienīgais - bija aizmugurējo bremžu defekts, kurš tika novērsts garantijas ietvaros.
kopumā - ļoti labs ģimenes/darba auto. iesaku! :)
Rolands Arājs, 04/11/2011
Jau gadu pieder Mazda 6 universāls. Kā lietota automašīna ir ļoti labs pirkums. Mašīna ir pietiekami komfortabla, jaudīga, vadāmība ir laba un arī salons ir diezgan plašs. Kā trūkumus varu minēt ne pārāk labo skaņas izolāciju, kā arī problēmas ar rūsu - sāk parādīties uz aizmugurējām riteņu arkām un uz sliekšņiem, bet to viegli var novērst. Vēl neliels trūkums ir zemais priekšējais bamperis, tāpēc pa lauku ceļiem labāk nebraukt :)
Paulis Jonikāns, 09/10/2011
Ar šo auto nobraucu 3 gadus, to iegādājos, jo vēlējos labu degvielas patēriņu (apmēram 7.5 litri) un komfortablu. Šī auto lielākais pluss ir salons (pārdomāts un patīkams), kā arī lielais bagāžnieks. Auto ir gana stabils un pietiekami jaudīgs. Taču kaut kas pietrūkst līdz apzīmējumam "ĻOTI LABS AUTO". Ritošā daļa varēja būt mīkstāka, skaņas izolācija varēja būt labāka. Sliktā nozīmē pārsteidza, ka auto rūsē - no sākuma aizmugurējās arkas, tad varēja rūsu pamanīt gan pie slikšniem, gan pie motora pārsega. (Iespējams pats biju vainīgs, jo ziemā biju nobraucis to nemazgājot 2 mēnešus, un viens no "ZINĀTĀJIEM" teica, ka rūsa nebūs, ja auto mazgāsi vismaz 2 reizes mēnesī). Liels pluss auto ir tas, ka tai cena labi turās. Jāatzīmē, ka šim auto detaļas nav tās dārgākās - tas mani patīkami pārsteidza.
Aigars aigars, 20/04/2011
Auto jau ir 3 gadus. Nopirku lietotu, bet ļoti, ļoti labā stāvoklī. Autiņam ir ĻOTI liels bagāžnieks priekš sedaniem, bet salonā vietas vairs nav tik daudz, jo nezin kāpēc, atbīdot šofera sēdekli līdz maximumam man ir līdz ar, bet tajā pat laikā braucot mazajos, piemēram -Getzā - vietas šoferim ir daaaaudz vairāk. Pie tam esmu tikai 1.84m-nekāds milzis. Stabilitāte uz ceļa ir pieņemama, bet salonā, braucot pa šoseju tomēr ir paskaļi, bet nav jau nekāds Audi. Manuprāt lielākā Mazda 6 problēma ir rūsa - tieši aizmugurējo riteņu arkās. Cik esmu novērojis, ne man vienam ir šī problēma. Kopumā tomēr esmu apmierināts, jo par salīdzinoši zemu cenu ir iegūts liels, skaists, uzticams autiņš. :)
Raitis Gavrilko, 12/09/2010
Braucu ar šo mašīnīti jau vairāk kā 3 gadus un tik ļoti esmu viņu iemīlējusi ,ka nevaru iedomāties par šķiršanos ar viņu. Ļoti labs uzrāviens, nav niķu stiķu :) Ir visas ekstras ,izņemot parkošanas sensoru, jo man tādi laikam būtu vajadzīgi. Mašīna ir ideāla braucam ar ģimeni ceļojumos, ļoti ietilpīga,ērta bērniem. Vienīgi Mazdas detaļas izmaksā ļoti dārgi, šobrīd ir salūzusi viena no sprauslām,tās izmaksas ir 240Ls, neskaitot darbu. Ir bijusi doma to pat pārdot, bet nevaru. Esmu tik ļoti pieķērusies šai mašīnai, ka nevēlētos, lai kāds cits brauc ar to! :)
Jeļena Pičoha, 10/09/2010
(-) -salonā (braucot ārpus pilsētas) paskaļi, nepalīdz pat Bose audiosistēma, -korpuss pakļaujās korozijai (rūsē), -xenons dažreiz neieslēdzās uzreiz (vairākas reizes jāieslēdz/jāizslēdz). (+) -ļoti ietilpīgs auto, -ērts un pārskatāms, -uz ceļa stabils un gana jaudīgs, -remonta izmaksas nav augstas.
Eduards Niemiro, 21/08/2010
Salīdzinot ar veco Mazdu 626 (93g.) vecajai ir stipri labāks uzrāviens, bet nu šajā atkal ir daudz vairāk komforta :)
Ģirts Priecums, 06/08/2010
Teicams auto pilsētai, ja varat rēķināties ar 8 litru patēriņu. Ātrs, viegli vadāms, manevrētspējīgs un pat pie 140km/h vieš uzticamību. Vienīgais jārēķinās, ka tas ir neizturīgs pret triecieniem un pat pēc stirnas notriekšanas ar 80km/h liksies ka pusmašīna ir sasista. Ziemā viss sasalst un sāk parādīties trūkumi un nedaudz nohaltūrētās lietas ar plastmasas detaļām. Visā visumā esmu ļoti apmierināts,noraucu 5 gadus,remontu nekādu neveicu,bet pārdevu tā iemesla dēl, ka kā makšķerniekam nu nekādi neder. Jau n reizes esu gājis pēc traktora. Vienīgais parasti tālu nav jāiet, jo ar viņu dziļi auzās nevar iebraukt.
Ivars Bērziņš, 04/01/2010
Ļoti labas gaitas īpašības gan uz grunts ceļiem, gan asfalta. Salīdzinoši komfortabls un jaudīgs auto (260 Zs/380 Nm,),. Salons varbūt varētu būt klusāks, pietrūkst Audi elegances. Izmaksas nekas traks. Auto tika pirkts jauns.
Agris Punculs, 09/10/2009
Super labs auto. Varētu būt klusāks un vējainā laikā labāk turēties uz ceļa, bet daudz labāks par TOYOTA! Remonta izdevumi - daži sīkumi. Nākamo arī pirksim MAZDA auto!!
Karīna Jermušs, 20/06/2009
Braucu ar 03 gada mazdu6 2,0 benzīna dzinējs, pirmais iespaids ir patīkams, auto labi aprīkots un viss pa rokai, dzinējs pietiekoši jaudīgs, kaut gan varēja būt nedaudz ņiprāks, īsts ģimenes auto nedaudz kaitina sajūgs, kam ir īss gājiens, bet pie tā jāpierod - jo esmu testējis jaunākus modeļus un arī tam tā pati kaite
Rolands skudra, 29/03/2009
Gandrīz 4 gadus pārvietojos ar Mazda 6. Iegādājos Rīgā, cītīgi veicu visas apkopes.
Sākšu ar pozitīvajām lietām: Salons priekšā ļoti ērts, var pilnībā aizvērt ventilācijas sistēmu, pogas un vadības sviras ir daudz maz tur kur jābūt. Izskatās arī labi. Un Bose audiosistēma aizvieto visas turpmākās negācijas.
Tomēr iedomājoties situāciju, ja šai mašīnai nebūtu garantijas, mati ceļas stāvus, uzskaitīšu tikai daļu no veiktajām nomaiņām: 3 reizes degvielas padeves kaut kāda detaļa, vadītāja sēdekļa mehānisms, 3 reizes logu pacēlāja mehānisms, Xenon luktura bloks utt. Vidēji reizi mēnesī iegriezos servisā - vai nu apkope vai remonts. Automāts kaut kā veiksmīgi dedzināja bremžu klučus, pirmos nomainīju pēc 20000 km, otros pēc 80000.
Ar patēriņu gan šai mašīnai varēja spēlēties pēc jebkurām vēlmēm. Labākais rezultāts izdevās 12 stundas braucot gandrīz bez apstāšanās ar kruīzkontroli uz 80 km/h. Sanāca 6.4 l/100 km. Savukārt nedaudz pasportojot, cik nu ar šo mašīnu to var darīt, patēriņu sasniedzu pāri par 20 l/100 km.
Kopumā - par saprātīgu naudu (lēti) pirktu vēlreiz Mazda 6. Varbūt.
Martins Sasko, 12/02/2009
Šis auto ir vienkārši lielisks. ar to ir kaifs braukt. mūsu ģimenē ir arī Škoda Fabia. Un ziniet? Labāk jūtos braucot ar Mazdu. Arī mans vīrs ir sajūsmā par šo auto un nemaz tik drīz netaisās no tās šķirties. Salons ir parocīgs un ērts. man patīk salona plašums. un visvairāk man patīk mazdas izteiksmīgie lukturi.........
Linda Milta, 29/01/2009
Laba mašīna. Braucu jau 9 mēnešus. Nekādu sūdzību.
Ilmārs Lintiņš, 10/12/2008
Plašs, ietilpīgs un ērts salons. Diezgan daudz vietas kājām arī aizmugurē. Patīkama braukšana pat pa Latvijas nelīdzenajiem ceļiem, nejūt katru bedrīti. Tehniskā ziņā arī nevar sūdzēties - līdz šim nekādi lieli remonti nav bijuši nepieciešami. 1.8 l motors gan šķiet nedaudz par švaku, bet kopumā esmu apmierināta.
Agnese Blaua, 02/12/2008
Mazda 6 ir ļoti laba un praktiska automašīna.ekspluatācijas izmaksas ir diezgan pieņemamas ņemot vērā to ka mašīna godīgi sakot nekas daudz neplīst.Patīkami vadāma,praktiska,diezgan ekonomiska.Viens tāds neliels mīnusiņš ir tas ka varētu būt bišķiņ klusāka salonā bet tas nav primārais izvēloties šo mašīnu.Teiksim tā adekvātas cenas un kvalitātes apvienijums vienā automašīnā.
Artūrs Manukins, 30/11/2008
7 gadus atpakaļ ieraugot Mazda6, es viņā iemīlējos. Tas sportiski klasiskais izskats mani uzreiz uzrunāja. Viņa ar savām izteiksmīgajām acīm mani apbūra. Tai brīdī pat sapņot neatļāvos, ka pēc 5 gadiem man Tā piederēs. 2006.gadā iegādājos, šo apburošo Mazda6, sedans. Draugi vēl tā pasmīkņāja - priekš kam Tev tāda mašīna, ekspluatācijā viņa esot dārga, ka pie 30 000 km nobraukuma būšot jāmaina viss ritošais. Kad paņēmu, nobraukums bija 24 000km. Man Mazdu atdzina no Vācijas, ejot apskati inspektors nu visādi gribēja atrast kur piesieties, bet nekā, Mazdiņa nepadevās, viss bija pilnīgā kārtībā. Draugi jau teica, ka nav nozīmes ņemt tik dārgu mašīnu, galvenais, lai ir, ar ko braukt. Izbraucot ar Mazda6, viņiem domas mainījās par 360 grādiem. Salons Viņā ir vienkārši burvīgs, viss ir parocīgs. Vienīgais mīnuss man personīgi ir tas, ka prasījās ādas sēdekļi. Pārvietojos ar Mazdu6 2 gadus, un vēl neko sliktu par Viņu nevaru teikt. Pēc kāda laika arī divi mājas kaimiņi iegādājās Mazda6 pikapu. Esmu konsultējies ar vairākiem Mazda6 īpašniekiem, arī viņi ļoti salavē savas mašīnas.
Jānis Braņickis, 29/11/2008
Ar šo mašīnu braucu pusotra gada, un mašīnu tik tiešām esmu iemīlējusi. Mašīnas ekspluatācijai ir visas nepieciešamās lietas. Vispirms man, kā jau daudzām sievietēm, patīk gan mašīnas kopējais izskats, gan salona noformējums. Ļoti parocīgi regulēt klimata kontroli, mūzikas centru. Salonā daudz praktisku mantu novietnīšu. Salons ir plašs un ērts. Pats svarīgākais, ka uz ceļa jūtos droši un stabili, zinu, ka varu paļauties uz mašīnu. Varbūt varētu vēlēties mīkstāku piekari aizmugurē un apsildāmu stūri, lai gan salons pat aukstā laikā uzsilst ļoti ātri. Man ir hečbeks, kas ir praktisks arī nestandarta lietu pārvadāšanai uz vasarnīcu. Man patīk braukt ar šo mašīnu, un esmu ar to ļoti apmierināta.
Ilze Arbidane, 28/11/2008
iet negaidīti labi, nezinu kā salīdzinājumā ar Eiropā ražotajiem modeliem, bet iespiežot grīdā uzrāviens un skaņa patīkami pārsteidz. vienīgais mīnus ir mazās manevrēšanas spejas - šaurākās ielā vienā piegājienā apgriezties braukšanai preteja virzien ir diezgan gruti... bet visādi citādi auto ar savu roziniti un šis modelis noteikti lauž tipisko priekšstatu par Mazda6 kā par ģimenes auto.. šī paver daudz plašāku skatu uz šo modeli.. pie tam ļoti patīkami pārsteidz arī degvielas ekonomija, protams braukšana pilsetas sastrēgumos videjo rādītāju paaugstina, lai gan ne sāpīgi... toties uz garajiem gabaliem videjais degvielas paterins ir pat zem 7l. Un visa nobeigums ir fantastiskā ori;ginālās mūzikas sistēmas kvalitāte... Bauda par visiem 100! :)
Liga Ozolina, 27/11/2008
Nobraucu 72 000 km ar 2006.g. Wagon (universāli) - vislabākā virsbūve Mazda 6! Ar vienu rokas kustību pakaļējie benķi nolaižas, izveidojot līdzenu bagāžnieka virsmu, tik plašu, kā divguļamais dīvāns. Ļoti ietilpīgs. Auto piemīt lieliska vadāmība, ļoti atsaucīga stūre, daudz ekstru, 6 ātrumu meh. kārba, ar pulti regulējami logi utt. 2.0 motorītis biku pa vāju, lai pārvietotos dinamiski. Problēmas bija ar riteņu gultņiem, līdz 50 000 nomainīju kādus 3 gb., sīki montāžas defekti - čīkstēja vadītāja beņķis, no 0 km slikti vērās durvis, to aizvēršanai bija jāpielieto vairāk spēka kā citiem līdzīgas klases auto. Labi turas uz zemes ceļiem un pa granti, bet nav lietojams, lai iebrauktu pasēņot mežā, priekša par zemu. Ja ir nepieciešams auto ikdienas lietošanai, ne šikošanai vai sportošanai, Mazda 6 ir baigi labs auto!
Vilis Spilners, 01/11/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Jaunais Peugeot 508 ir pārsteidzoši labs auto – tam ir stilīgs izskats, izsmalcinātas jaunās tehnoloģijas un labas braukšanas manieres – vienīgi vietas aizmugurē sēdošajiem varēja būt vairāk. …
Auto tests
Volkswagen Arteon ir stilīgs un pārsteidzoši praktisks auto, taču tas ir manāmi dārgāks, nekā Passat, uz kura bāzes tas veidots. …
Auto tests
Kia Stinger ir stilīgs korejiešu autoražotāja modelis ar aizmugures piedziņu, kas vēlas konkurēt ar Audi A5 Sportback un BMW 4. sēriju. Sagaidāms, ka trūkumus interjera apdares kvalitātē un zīmola pievilcībā kompensēs …
Auto tests
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …