Auto tests
Ford
Focus hečbeks
Optimāls ģimenes auto - labi aprīkots, laba cena, laba vadāmība …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Pēteris Razgals, 07/03/2015
Ideāls auto ja neskaita vienu sīkumu. Octavia 1,9TDI. Daudzi runā, kad esot niķi tieši 2,0TDI, bet mums 1,9TDI. Pie 105000 tūkstošiem nobira visas četras sprauslas. Un kā par laimi garantija ar beidzās. Viena jauna gan Karlo motors, gan VW centrā maksā 530Ls gabalā. Tas ir kopā 2120Ls +remonts. Saka, esot vainīga degviela, bet pildamies benzīntankos. Rēķiniet paši!
Jānis Jansons, 21/06/2011
Piecgadīgs auto (2006). Pirku lietotu, braukts pa Latviju, nobraukums 180 000 km. Pirku no dīlera, tikko bija izieta lielā apkope, veikta ķīmiskā tīrītava. Iesēžoties sajutos kā jaunā automašīnā. Salonā nolietojumu praktiski nemana, ja nu vienīgi uz stūres nedaudz. Sajūtas tieši tādas pašas kā 2007.gada Audi A3. Tāda pati skaņas izolācija salonā, tāds pats dzinējs, salona apdare liekas, ka kvalitātes ziņā pat neatpaliek. Škodā vienīgi ērtāk un vairāk vietas nekā A3. Nobraukti 5 mēneši un pagaidām iet kā smērēts. Vienīgi bremžu klucis čīkst un nedeg vairs priekšējā vējstikla signāllampiņa (sākumā dega). Pirms tam braucu ar 2003. gada VW passat 2.0i sedanu. Plusi: 1. Ļoti ekonomisks. No laukiem uz Rīgu varu atbraukt ar vidējo patēriņu 4l/100km (bijis pat 3.8l/100), ievērojot visus degvielas ekonomēšanas nosacījumus. Pēc tehniskajiem datiem vidējais 5.1l/100km. 2. Jaudas (105 Zs) pilnīgi pietiek gan uzrāvienam, gan apdzīšanai uz šosejas. 3. Nozagto automašīnu sarakstā parādās ļoti reti, turpretim VW ļoti bieži, neskatoties uz to, ka tas pats VW vien ir. 4. KASKO lēts salīdzinajumā ar VW Passat. 5. Skaļruņi mašinā skan pat ļoti OK. Zemās frekvences patīkami pārsteidz. Mīnusi: 1. Skaņas izolācija salonā varēja būt labāka. Pie ātruma virs 90km/h parādās pastiprināta pretvēja šalkoņa un pa sliktu ceļa segumu baigi dzird ceļa troksni no riepām. 2. Pacieta piekare (varbūt pat labi), īpaši baigi labi dzird bedrītes uz asfalta, arī salona plastmasa lēnām braucot pa bedrēm krakšķ.
Andrejs Volkovs, 23/05/2011
Salūza kārba manam Volvo un nācās dažas dienas izbraukt ar Škodu...bet: traģiski cieti beņķi, neatsaucīga stūre, nekāds prestižs, nekāds rāviens, bail iebraukt kādā kupenā, šausmīgi skaļš.. auto cilvēkiem, kam komforts ir svešs.
Kristaps Liepāja, 24/12/2010
Esmu nobraucis pilnus 3 gadus, pa šo laiku: Nomainīts degvielas sistēmas vadības bloks (garantija); 2 sailentbukses (garantija); 2 priekšējie amortizatori (garantija); Degvielas sūknis (auto pildīts tikai Statoil ar 98 markas degvielu, bet servisā, kad meistari noņēma filtru brīnījās, kā es vispār esmu varējis atbraukt); Visas bremžu uzlikas (pie 80000km). Kopsavilkums: Ļoti daudz auto par saprātīgu cenu. Kad būs iespējams ceru apmainīt pret jauno RS. Lai arī citi izsakās slikti par servisu, man pretenziju nav. Un, ja Škoda uztaisītu RS modeli ar pilnpiedziņu......
Gatis Kulbergs, 08/01/2010
Šķiet, ka negatīvu pagaidām vēl neko nesaskatu, auto ir viegli vadāms un labi turās uz ceļa un arī degvielas patēriņš mani apmierina. Tā kā varu vien to labāko teikt par šādu auto:)
Olita Krūmiņliepa, 15/11/2009
Braucu ar šo auto (iegādājos jaunu) nu jau vairāk par 2 gadiem un servisā esmu iegriezies tikai uz regulārajām tehniskajām apkopēm (augustā būs trešā). Servisa izmaksas vidējas, bet biju pārsteigts, ka pie 30 000 bremžu kluči vairs nebija lietojami - sevi mierināju, ka lielākoties tomēr pārvietojos pa pilsētu. Pozitīvās īpašības noteikti varētu būt ietilpība gan bagāžniekā, gan pie stūres (kā 2 metrus garš šoferis, es to zinu un novērtēju). Ļoti ekonomisks kā jau dīzelis un patīkami braukt pa šoseju, tad kad ir uzņemts ātrums 100 km/h (pat ar diviem riteņiem uz jumta). Vienīgais, kas traucē ir dzirdamie ceļa trokšņi (pat bez diviem riteņiem uz jumta), bet parasti izlīdzos ar skaļāk uzgrieztu radio (oriģinālās skaņu sistēmas ir kvalitatīvas - man personīgi ir 8 skaļruņi). Pie mazākiem ātrumiem pietrūkst jaudas un apdzīšanas manevri ir visai stresaini un pilsētā labāk iekļauties plūsmā nekā censties mainīt joslu pēc joslas, lai tikai 10 sekundes ātrāk nokļūtu pie luksofora. Par ko esmu pārliecinājies, tad Elegances komplektācija ir viskonkurētspējīgākā, jo vēl joprojām nevaru pierast pie tā, ka nav elkoņa balsts...arī kruīza kontrole lieti noderētu. Diezgan zems 13,5 un to izjūtu, kad apciemoju lauku mājas (meža ceļš). Kopumā ņemot, kompromisa auto starp cenu un kvalitāti. Komfortabli gan uzvalkā, gan makšķernieku kostīmā.
E.R., 10/07/2009
Uz ceļa ir stabila jauka smuka mašīnīte, bet ar saviem rūpnieciskiem defektiem (nopirkts kapitāls brāķis) pirmie 15.000 tūkstoši nobraukti bez problēmām, otrie 30.000 tūkstoši uz pārbaudi pēc garantijas -jau beigtas aizmugurējās bukses mašīnai bija tikai nepilns gads, nākošais pēc neilga laika atteicās strādāt kruīzes kontrole-tātad samainīja, treškārt brīžiem kompjūteram pārkarst galvenās smadzenes, izdomā paspēlēties ar logiem, izslēdzot aizdedzi un ieslēdzot signalizāciju kompis pēc 10-15 minūtēm nolemj mašīnas stiklus pie tam visus 4 vienlaicīgi nolaist lejā, forša gudra ar prātiņu apveltīta mašīnīte un tad vēl manai lielacainai smukulei uzmanības par maz, izdomā paspēlēties ar signalizāciju - tātad es viņu taisu ciet, tā attaisa sevi vaļā un pēc 3-5sek., aiztaisa pati sevi ciet un sāk man dziedāt meldiņu, un mēģināju veselas 4 reizes lai apklust bet nekā nepadevās viņai tomēr bija pēdējais vārds, atkal sevī ieslēdza signalizāciju un izslēdza. Un tā ik pa laiciņam sev pievērš saimnieku un citu cilvēku uzmanību. Motors ir labs bet niķīgs, salons ērts plašs, bet iekšā salonā gan var dzirdēt riepu šalkoņu un kā vējš caur durvju gumijām svilpo. Ārējais izskats ir labs, tikai ražotājiem jātaisa mazāk brāķus, tad varbūt būs lielāks pieprasījums pēc tādas markas mašīnām.....
Liene Ivanova , 28/06/2009
Plusi: Lēts expluatācijā, daudz extru kā standarts, dizains. Mūnusi: Pašlaik nekādu īpašu neesmu saskatījis (tik 1.nedēļa) :)
Janeks Spule, 12/06/2009
Principā braucu ar šo auto katru dienu. Ļoti labi braukt pa pilsētu, jo Octavia ir diezgan ekonomisks modelis. Kopējais vērtējums ir 4 nevis 5, tāpēc jo ir viens maziņš mīnuss, auto mazliet ir slikta skaņas izolācija - dīzeļu variantam.
Anatolijs Grigorjevs, 31/05/2009
pozitīvas- samērā kluss un jaudīgs dīzels, sanāk braukāt gan pa viena, gan pa otra seguma ceļiem tāpēc piekare ir pārbaudīta kārtīgi un pilnībā apmierina, lētas daļas, salona kvalitāte un materiāli labā līmenī! negatīvi- skaņu izolācija prasītos labāk, pašam liekas ka salons tāds pelēcigs! Par pārējo sūdzību nav!
Maris Martins, 20/12/2008
Esmu nobraucis 3 gadus ap 100 000 km. Negatīvās īpašības: 1. Skaļš - salonā labi dzirdams riepu un motora troksnis, it īpaši ja uzgāzē. 2. Salonā dzirdams jocīgs troksnis, kā vējš (ne tikai manējā). 3. Mistiskas blīvgumijas durvīs, kas ar laiku krāsā iegriezušas rievas. 4. Durvju iekšējā apdarē mīksts materiāls, kas ar laiku no elkoņa ir iznēsājies. 5. Serviss Latvijā absolūti nerullē!!! Pozitīvās īpašības: 1. Par šādu naudu tik labu komplektāciju nedabūsi nekur. 2. Pagaidām par ļoti lielām problēmām sūdzēties nevar, bet stāsta, ka pie 100 000 km atņirdzoties(cerams ka nē!) 3. Ir kruīzkontrole. 4. Smuks dizains. 5. Laba salona apdare. Gala vārds - otrreiz diez vai pirktu.
Andris Borģis, 15/12/2008
Sākšu ar to, ka uz šo brīdi ar auto esmu nobraucis kādus 50000km gandrīz 2 gadu laikā. Ja neskaitīt tehniskās apkopes ik pa 15000 vienīgais, kas bijis jāmaina ir izdegušās lampiņas. Liels auto pluss ir tas, ka šādu sīkumu bez problēmām var izdarīt jebkurš auto lietotājs, kas nebaidās atvērt instrukciju un pēc tam atskrūvēt dažas skrūves. Pie plusiem varu uzskaitīt ļoti daudz ko - sākot ar cenu, beidzot ar plašumu gan aizmugurējā sēdeklī un bagažniekā. Modifikācija iekļauj sevī visu nepieciešamo (nav ksenona lukturu, ādas salona un gps, taču neredzu nekādu nepieciešamību pēc tiem) un atsevišķi pasūtīts nekas nav. Priecē audio sistēma - 8 skaļruņi ir pilnīgi pietiekami, lai varētu kvalitatīvi klausīties iemīļoto mūziku. Pie mīnusiem neko daudz pierakstīt nevarēšu. Auto varēja būt labāka skaņas izolācija - braucot var dzirdēt asfaltu. Lietajos diskos, vismaz tajos, kas nāca komplektācijā, braucot pa grants ceļu mēdz iesprūst akmentiņi (akmeņi sprūst pie bremžu diskiem), kas vēlāk rada kaitinošu skaņu (ko gan var viegli atrisināt). Vēl nosacīts mīnuss ir mazais dzinējs - ar pilnu automašīnu pret kalnu nekāda straujā ātruma uzņemšana neiznāks. kā arī nelielā jaudas bedre robežās no 95-105km/h, kas liek kārtīgi padomāt vai pietiks distances lai uz šosejas apdzītu kādu lēnāk braucošo. Kopumā ņemot varu vien slavēt auto par tā izpildījumu un kvalitāti attiecībā pret cenu. Protams, tas nav auto ar ko "paspīdēt", taču ja tas nav nepieciešams, iespējams tieši šis auto būs pareizais.
Kārlis Želinskis, 15/12/2008
Ar šo auto braucu divus gadus. Nobraukts 68 000km. Nomainīta viena tuvās gaismas spuldze. Tikko izgāju tehnisko skati bez jebkādas gatavošanās. Braukt ērti - var arī 1000km dienā. Apdzīt eleganti - bez pārslēgšanās uz zemāku pārnesumu. Normāla sajūta arī uz Vācijas autobāņiem - 195km/h iet, man ar to pietiek. Ceļojot - ir vieta mantām, saliekamo divriteni bagāžniekā ieskaitot, un arī pietiekami ērtai gulēšanai mašīnā... Ekonomiska (5.5-6 l/100km). Man šis ir pirmais auto ar dīzeli, varbūt tāpēc šķiet nedaudz "skaļāks", bet var jau attiecīgi noregulēt radio...
Ainārs Ozoliņš, 13/12/2008
Mašīnu iegādājos jaunu un nu jau esmu nobraucis mazliet vairāk par vienu gadu. Pozitīvās lietas ir degvielas patēriņš, kas vidēji ir 6.5 litri (ņemot vērā to, ka 95% no laika pārvietojos tikai pa Rīgu un braucu diezgan dinamiski). Ārpus pilsētas patēriņš ir no 4.4-5 litri. Mašīnai esmu veicis chiptunning (Pakalpojumu veica Škoda salonā), kā rezultātā mašīnas dinamika ir kā 2.0 TDI. Ja domājat par 2.0 TDI iegādi iesaku ietaupīt naudu un nopirkt 1.9 un veikt chiptuning rezultātā busiet ietaupījuši ~700-800EUR, plus, degvielas patēriņš 1.9 motoram būs mazāks. Vel viena no pozitīvajām lietām ir praktiskums. Auto ir ļoti lielais bagāžnieks un daudz dažādu nodalījumu, kur ievietot mantas. Principā neko sliktu par Octavia nevaru pateikt, varbūt varu pieminēt pāris lietas, kuras varētu būt labāk. Stūres rats ir pārāk viegls, prasītos līdzīgāku kā RS modifikācijai. Radio uztvērējs ir diezgan vājš, bet MP3 no otras puses darbojas lieliski. Ja vidējā konsolē nodalījums ir pilnībā aizvērts tad čīkst braucot pa bruģi. Nepieciešams to mazliet pacelt, tad viss ir OK.
Jānis Strēlis, 30/11/2008
Auto lietoju kopš 2006.gada decembra, patlaban ar to esmu nobraucis nedaudz vairāk par 50 000 km, un patiesi varu apgalvot, ka tas ir teicams auto par savu cenu. Iegādājoties auto, man bija svarīga sēdpozīcija - ikdienā bieži ar auto nobraucu vairāk par 500 km, un tādēļ ergonomika man bija svarīgākā, iegādājoties auto. RS modelim ir viena konstrukcijas īpatnība - aizmugurējās riepas dilst nevienmērīgi (veidojas "trepe"), servisā stāstīja, ka par šo problēmu ir rakstījuši ražotājam un vienā no servisa reizēm pat tika regulēts savērsums (atkal garantija!), taču nekādas atkāpes no normas konstatētas netika. Taču, ja riepas regulāri maina vietām (tas nepieciešams, jo visa jauda tiek pievadīta priekšējiem riteņiem, un kaut arī ESP strādā teicami, priekšējās riepas dilst strauji :)), tad arī ar šo niansi ir iespējams mierīgi sadzīvot! Rezumējums: Octavia RS ir ideāls auto ikdienas lietošanai - tam ir apmierinoša dinamika, tas neizceļas ar milzīgu degvielas patēriņu, kā arī vadītājam un līdzbraucējiem sniedz augstu komforta līmeni. Salīdznājumam: kad braucu iepriekšējās mašīnās, iesēžoties kāda paziņas augstākas klases automašīnā un pēc tam atpakaļ savā auto, pārņēma sajūta, ka tas iepriekšējais nu gan bija labs, bet tagad iekāpjot RS varu droši apgalvot, ka šis auto var sacensties ar krietni dārgākiem!
Gatis Kulbergs, 14/06/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Optimāls ģimenes auto - labi aprīkots, laba cena, laba vadāmība …
Auto tests
Opel Corsa ir visai prasmīgs mazais auto, taču tam nav izdevies būt izcilam kādā no jomām. Tas nav tik komfortabls kā Peugeot 208, braukšanas ziņā to pārspēj Ford Fiesta, bet labākas praktiskās īpašības nodrošina …
Auto tests
Interesanta alternatīva populārākajiem šīs klases modeļiem, bažas rada ne pārāk labā Alfa Romeo uzticamības reputācija …
Auto tests
Mazda 3 beidzot ir tajā līmenī, kurā to var saukt par cienīgu alternatīvu Ford Focus vai VW Golf. Lieliska vadāmība, nevainojama montāžas kvalitāte un plašs komforta un drošības aprīkojums, kas papildina noslīpēto dizainu …