Testa brauciens

Volvo XC60 T6

XC60 ir perfekts izmērs
Labāk vērtēt no iekšpuses uz āru
Whatcar.lv testē T6 versiju

Volvo bija uz pareizā ceļa jau ar savu pirmo apvidus auto – XC90, un tagad uzņēmumam izdevies sasniegt brīnišķīgu rezultātu ar XC60. Līdzīgi kā XC90 gadījumā arī jaunā, kompaktā apvidnieka XC60 veiksmes atslēga ir fakts, ka tas perfekti apmierina potenciālo pircēju vēlmes. Tam ir pareizais izmērs – to ir vieglāk novietot stāvvietā nekā lielos brāļus, taču tas ir lielāks un praktiskāks nekā tādi konkurenti, kā, piemēram, Land Rover Freelander.

Arī Volvo imidžam īsti nevar piesieties – stabils pieprasījums vainagojas ar stabilu tālākpārdošanas vērtību. Turklāt XC60 bāzes versijas (kurai nebūt nav slikts aprīkojums) cena ir pat mazliet zemāka par maksimāli aprīkotu Honda CR-V,  kas atrodas citā svara kategorijā, ja runa ir par imidžu un iekārojamību.  

Labi, Volvo XC60 varbūt nepiemīt tā „sportiskā, coupe raksturīgā harizma”, kādu rosina Volvo, taču tas tik un tā ir elegants un smalks transportlīdzeklis.

Salons

XC60 vislabāk vērtēt, sēžot vadītāja sēdeklī, proti – no iekšpuses. Tā salons ir paraugs fantastiskam līdzsvaram starp praktiskumu, komfortu un stilu.  Mums jo īpaši patika Nordic Light Oak (jeb gaišā ziemeļu ozola) koka apdare, kas bija aprīkojumā Whatcar.lv testētajai T6  versijai, taču par 193 eiro to var izvēlēties ikviens XC60 pircējs.

Panelis ir vienkāršs, sēdekļi – komfortabli, pārredzamība – lieliska, kā rezultātā ikviens pie XC60 stūres uzreiz jutīsies kā mājās. Četriem pieaugušajiem un viņu somām vietas pietiks, taču aizmugurējos sēdekļus var nolaist, izveidojot lielu, līdzenu kravas nodalījuma grīdu.

Gaita, vadāmība un T6 dzinējs

Vadāmības ziņā XC60 nav pats aizraujošākais apvidus auto, taču līdz pat diezgan lielam ātrumam tas ir gana pārliecinošs un stabils. Saķere ir laba, gaita komfortabla, ja neskaita braucienus pa izteikti bedrainiem ceļiem. Arī trokšņu izolācijai nav ne vainas – T6 dzinēja rūciens ir dzirdams, bet tas ir patīkami attāls un netraucē atmosfēru salonā.

Par T6 benzīna dzinēju – tas savienots ar sešpakāpju Geartronic pārnesumkārbu, kuras darbība vispār nav pamanāma. 285 ZS ir vairāk, nekā jums jebkad ikdienā vajadzēs, arī 7,5 sekunžu rezultāts sprintā no 0 līdz 100 km/h ļauj tīri labi atzīmēties citu ceļu satiksmes dalībnieku vidū.  Whatcar.lv gan radās aizdomas, ka šādā veidā nebūs viegli iekļauties ražotāja norādītā degvielas patēriņa robežās.  

Pārdošanā: tagad
Tev patiks:
komforts, kvalitāte, drošības aprīkojums, trokšņu izolācija
Tev nepatiks:
tas nav pats ekonomiskākais auto
Spriedums:
fantastisks ģimenes auto – trāpījums tieši desmitniekā

Iepazīsties ar izvērstu XC60 testu un cenām

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Volvo XC90

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

2024. gada atjauninājumi ir veiksmīgu novērsuši vairākas problēmas. Atsvaidzinātais Volvo XC90 ir klusāks un komfortablāks nekā iepriekš, bet infoizklaides sistēma, kas agrāk bija tā Ahilleja papēdis, nu ir viena no modeļa stiprajām pusēm. Daži konkurenti demonstrē vienmērīgāku sniegumu, taču, ja izvēlēsieties vieglā hibrīda auto, jūs iegūsiet lielisku septiņvietīgu luksusa auto par salīdzinoši saprātīgu cenu.