Pirmie iespaidi: VW Beetle 1,2 TSI
Izmēģinam 21.gadsimta VW Beetle
1,2 litru TSI dzinējs
Pārdošanā - tagad

Jaunais Volkswagen Beetle, 21.gadsimta Beetle, sauc to kā gribi, tas tik un tā nekļūdīgi ir ir atpazīstams kā „vabole”, par spīti tam, ka ir zemāks, platāks un garāks, nekā modelis, ko tas aizvieto.
Salonā
Daudzi varbūt pirmajā brīdī pat nepamanīs, ka tas ir jaunais Beetle, taču to nevar palaist garām, iesēžoties vadītāja sēdeklī.
Whatcar.lv devās testa braucienā ar bāzes versijas Beetle, kam bija tā dēvētā piano black interjera apdare – melns plastmasas panelis, kas atgādina klavieru korpusa virsmu. Dārgākos aprīkojuma līmeņos apdari iespējams izvēlēties virsbūves krāsā.
Kamēr pārējos Volkswagen modeļos interjera arhitektūra ir
vairāk vai mazāk prognozējama, ir patīkami redzēt, ka pie šī modeļa ir
piestrādāts, ņemot vērā Beetle īpašo šarmu.
Vienkāršais vadības ierīču izvietojums, melnie griesti, savdabīgais cimdu nodalījuma novietojums – tas viss padara Beetle krietni atšķirīgāku, nekā ierindas Golf vai pat Scirocco.
Bagāžnieka tilpums ir tīri pieņemami 310 litri, aizmugures
sēdekļu atzveltnes var nolocīt, tā kā Beetle kritiskos brīžos noderēs arī
lielāku objektu pārvietošanai.
Aizmugures sēdeklī var iesēsties divi cilvēki, kas tur nejutīsies
sliktāk, kā, piemēram, Volkswagen Polo.
Uz ceļa
Šim auto zem motora pārsega bija 1,2 TSI benzīna
turbodzinējs, kas ar saviem 105 ZS spēj auto paātrināt līdz 100 km/h vien 11 sekundēs.
Šādam dzinēja tilpumam tas ir itin pieņemams rādītājs, arī motora skaņa ir gana izaicinoša, lai, aktīvi darbojoties ar manuālo pārnesumkārbu, mēģinātu Beetle satiksmes plūsmā iekustināt tikpat provokatīvi, kā to dara vabole šī modeļa TV reklāmā.
Beetle stūres reakcija ir sportiski smagnēja, taču gaita
brīžiem šķiet pacieta. Par trokšņu izolāciju iebildumu nav – ņemot vērā, ka 1,2
benzīna turbodzinēja skaņa ir tīri patīkama. Tas ir arī diezgan ekonomisks,
taču pilsētā ar 8 litriem uz 100 km būs jārēķinās.
Spriedums
Normāli būtu, ja mēs neieteiktu Beetle pirkt – tas savam
izmēram ir diezgan dārgs (bāzes versijas cena sākas no 18 tūkstošiem eiro). Taču Beetle ir izņēmums, kas liek uzdot jautājumu - vai tiešām vienmēr auto izvēlei jābūt balstītai uz racionāliem apsvērumiem?
Jāņem vērā, ka, lai arī tas tik tikko ir parādījies pie apvāršņa, tas jau ir kulta auto, turklāt - krietni labāks, nekā tā priekštecis. Tas nozīmē, ka tālākpārdošanas vērtība turēsies stabila, jo par Beetle uzticamību mums šaubu nav - tajā pārsvarā izmantoti Golf komponenti.
Pierēķinot tā nenoliedzamo harizmu, pievilcīgo interjeru,
ērto braukšanu, tas nebūt nav tas sliktākais pirkums, ja
nepieciešams auto, kas nav „tāds kā
citiem”.
Jāatceras - VW Beetle vispirms ir stils, aksesuārs, un tikai tad – pārvietošanās līdzeklis.
Jums patiks: interjers, braukšanas bauda
Jums nepatiks: dārgāks, bet ne tik praktisks, kā Golf
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...