Testa brauciens

Pirmie iespaidi: Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo Latvijā izsenis ir bijis kaut kas eksotisks, taču jauna dīlera parādīšanās pie …
Mēs pagaidām esam izmēģinājuši tikai labi aprīkotus Stelvio ar elektriski regulējamiem sēdekļiem. Secinājums – iekārtoties ir ērti, arī stūres kolonnas leņķi un dziļumu iespējams pieregulēt individuālajām vajadzībām, panākot maksimāli perfektu sēdpozīciju. Ceļa pārredzamību gan ierobežo masīvie vējstikla balsti, nedaudz aizsedzot apkārtējo skatu krustojumos. Arī atpakaļskata redzamība – kā daudziem šī segmenta auto – nav ideāla, taču manevrēšanu stāvvietā atvieglo distances sensori un papildaprīkojumā piedāvātā videokamera, kas “saredz” to, ko grūti ieraudzīt vadītājam. Mēs vēl neesam izmēģinājuši Stelvio ar bāzes versijas 6,5 collu infosistēmas monitoru, bet papildaprīkojumā piedāvātais 8,8 collu ekrāns ir pilnībā OK – ar saprotamām, ērti lietojamām funkciju izvēlnēm. Te gan jāpiebilst, ka kopumā infosistēma nav tik mūsdienīga, kā jaunākie Audi MMI un BMW iDrive paraugi.
Stelvio tiek ierindots vidēja izmēra SUV kategorijā, taču faktiski tas ir diezgan ietilpīgs auto. Priekšā sēdošajiem vietas netrūks – pat gara auguma cilvēki jutīsies ērti, jo sēdekļus var atbīdīt tālu atpakaļ. Visapkārt ir noderīgi sīklietu nodalījumi makiem, telefoniem un atslēgu saišķiem, kā arī tādiem priekšmetiem kā ūdens pudeles un dažādi dokumenti. Arī aizmugurē var iesēsties divi pieauguši cilvēki, taču jau ar nedaudz mazāku komforta līmeni kā priekšā. Alfa Romeo Stelvio bagāžas nodalījums ar savu 525 litru ietilpību ir praktiskāks, nekā Porsche Macan, taču mazāks, nekā BMW X3. Mūsuprāt, tajā noderētu papildus āķi vai pakaramie, kur nostiprināt iepirkumu maisus vai – labāk organizēt dažādu citu kravu pārvadāšanu.
Pat bāzes versijas Stelvio ir tīri cienījams aprīkojuma saraksts, bet – auduma sēdekļi, nākamais aprīkojuma līmenis Super piedāvā vēl plašāku opciju klāstu un daļēju ādas apdari sēdekļiem. Visplašākā aprīkojuma liste ir First Edition modelim. Detalizētāku aprīkojuma sarakstu iespējams noskaidrot pie Alfa Romeo oficiālā pārstāvja.
€
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Duster ir ļoti vienkāršs, taču tas būs pilnīgi pieņemams auto cilvēkiem, kuriem interesē pilnpiedziņas transportlīdzeklis ar lielu ietilpību un par zemu cenu. …
Auto tests
Kia Niro ir konkurētspējīgs CO2 līmenis un laba degvielas ekonomija …