Man piederēja šīs paaudzes Audi A4 2001.gada ar 1.9 TDi motoru un pilnpiedziņu (quattro) sedana formā ar 6 ātrumu manuālo kārbu. Aprīkojums bija bagātīks - ksenons, ādas salons, kruīza kontrole, klimata kontrole, apsildāmie RECARO priekšējie sēdekļi, apsildāmās logu sprauslas un spoguļi utt. Pirms tam braucu ar Audi A4 94-01 un bija jūtama atšķirība starp šīm paaudzēm. Ārēji mašīna bija ļoti pievilcīga un neizskatījās 15 gadus veca, jo nebija ne rūsas, ne iebuktēta, ne sašvīkāta, ādas salons nebija novecojis. Salonā bija vērojamas vislielākās izmaiņas, tas bija daudz modernāks, ērtāks, sajūta bija ka mašīna ir lielāka un klusāka (dzinējs nebija dzirdams normālos braukšanas apstākļos). 1.9 TDi nodrošināja labu dinamikas un ekonomijas kombināciju (6-7 l/100km un 131 zs). Ritošā ir alumīnija un nerūsēja. Man auto piederēja 1 gadu 3 mēnešus un pa šo laiku ieguldīju auto diezgan daudz naudas - pārsvarā elektronikas dēļ. Ritošajā samainīju bremzes priekšā un aizmugurē un amartizātorus, bet nevienu sviru nenācās mainīt. Pirms pērkat obligāti jāpieslēdz pie kompja, jo var būt problēmas ar koroziju durvju vados, ksenonam ar automātisko korekciju (devējs maksā 120 EUR) un daudziem citiem devējiem (kārbas atpakaļgaitas, eļļas spiediena utt.). Kā arī auto jau parādās rūsa uz durvīm, arkām un jumta (pie vējstikla), uz sliekšņiem vēl nebūs. Laba tālākpārdošanas vērtība. Labas sajūtas braucot ar šo auto, tikai pirms nopērkat kārtīgi pārbaudat elektroniku un dzinēju uz eļļas noplūdēm.
Jānis Šteinbergs, 09/04/2016