Testa brauciens

Audi Q6 e-tron pirmais brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Jaunais Audi A5 ir aprīkots ar virkni dzinējiem, kas piemēroti autovadītājiem ar visdažādāko raksturu.
Sākuma punkts ir 150 zirgspēku 2,0 litru benzīna dzinējs, kas no 0-100 km/h paātrinās 9,8 sekundēs. Ar to pietiek, lai nodrošinātu rāmu ikdienas braucienu.
Pakāpjoties uz augšu, jūs nonāksiet pie 204 ZS ar daudz veselīgāku 7,8 sekunžu sprintu - laiks, kas to nostāda līdzās BMW 320i un BMW 420i Gran Coupé. Tas ir mūsu favorīts šajā klāstā.
Dodat priekšroku dīzeļdzinējam? 2,0 litru TDI agregāts jaudas ziņā ir līdzvērtīgs benzīna dzinēja, taču tam būs vairāk muskuļu, jo vidējā diapazonā tas bez piepūles var veikt apdzīšanas manevrus vai braukt pa apvidus ceļiem straujā tempā. Tas ir arī ātrāks: 0-100 km/h 7,7 sekundēs - vai 6,9 sekundēs, ja izvēlaties quattro četru riteņu piedziņas sistēmu, kas nodrošina lielisku saķeri visos laikapstākļos.
Vēl klāstā ir A5 veiktspējas versija - S5 quattro. Tas ir pavisam cits zvērs, ar 367 ZS 3,0 litru V6 dzinēju zem motora pārsega.
Tomēr, ja vēlaties iegādāties nākamo uzņēmuma automašīnu, jau šogad A5 iegūs divus plug-in hibrīdus. Jaunā e-hybrid versija piedāvā pat 367 ZS jaudu un vismaz 100 km elektrisku nobraukumu - ideāli piemēroti, lai samazinātu izmešu daudzumu, nezaudējot veiktspēju.
Visiem A5 ir septiņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Pārnesumu maiņa lielākoties ir vienmērīga un ātra, taču jums būs jāpārslēdzas uz dinamisko režīmu, lai mudinātu to ātrāk pārslēgt pārnesumus un saglabātu dzinēja reakciju dzīvāku.
A5 dīzeļdzinējs un S5 modeļi ir aprīkoti ar “mild-hibrīda” tehnoloģiju, kas ļauj īslaicīgi izmantot elektrisko enerģiju - mūsu testos līdz 30 km/h - un vienlaikus uzlabo efektivitāti.
A5 modeļa balstiekārta ir pieejama trijās versijās: standarta, sporta un adaptīvā piekare, kas ir pieejama tikai S5 modelim.
Izvēloties sporta balstiekārtu, īpaši uz 20 collu riteņu diskiem, ir jūtami nelieli triecieni, braucot pār asākiem nelīdzenumiem, taču kopumā gaita ir mierīga. S5 modeļa adaptīvie amortizatori ir iespaidīgāki, nodrošinot labāku kontroli uz dažādām virsmām.
Tātad, kā jaunais A5 brauc? Vārdu sakot: kompetenti. Stūres iekārta ir viegla, bet precīza, un tiek nodrošināta pietiekama saķere.
Lai gan tam nav tik iesaistoša braukšanas pieredze kā 3. sērijas BMW vai 4. sērijas BMW Gran Coupé, A5 aizvedīs jūs no punkta A līdz punktam B mierīgi un pārliecinoši. Un atzīsim, ka tieši to vēlas lielākā daļa īpašnieku. Nekāda uztraukuma. Bez drāmas.
Šis saprātīgais raksturs attiecas arī uz Audi S5. Ar lielāku jaudu un četru riteņu piedziņu, kas ļauj efektīvāk izmantot šo jaudu, pat labākajiem sporta automobiļiem nāktos pasvīst, lai tiktu jums līdzi līkumotā ceļu posmā.
Iespējams, ka A5 nav pats aizraujošākais automobilis, taču tas ir patiesi izsmalcināts. Dīzeļdzinējs ir pietiekami kluss, bet salonā nebūs dzirdami ceļa vai vēja radītie trokšņi. Reģeneratīvā bremzēšana (dīzeļa un S5 versijās) ir vienmērīgāka nekā iepriekšējos Audi.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Testa brauciens
Kompakto biznesa auto segmentā pēdējā gada laikā ienācis gan Jaguar XE, kas pagaidām vēl ir rets skats …
Testa brauciens
Tad, kad tev ir arvien vairāk bērnu un lietu, ko pārvadāt, aug nepieciešamība pēc …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
Audi A5 izskatās sportiskāks nekā A4, ko tas aizstāj, bet būtībā tas joprojām ir ērts, praktisks un labi aprīkots automobilis. Tomēr tā interjers vairs nav klases līderis - 3. sērijas BMW un 4. sērijas Gran Coupé tagad ir …
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar …
Auto tests
BMW 5. sērija ir elegants un izsmalcināts auto ar pārsteidzoši zemām lietošanas izmaksām. Tas ir tik labs, ka pat ieguvis What Car? 2017.gada labākā auto titulu. …
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …