Testa brauciens

Audi Q6 e-tron pirmais brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Lai gan Audi ir premium klases zīmols, Ingolštates zīmola zina, kā noteikt konkurētspējīgu cenu, un jaunais A5 nav izņēmums. Tā pilna cena sākumcena ir 48 661 eiro , bet iepazīšanās cena vien 38 600 eiro. Piemēram, sākumlīmeņa 3. sērijas BMW maksā no 48 590 eiro, kamēr 4. sērijas BMW Gran Coupé maksā vismaz 73 432 eiro, bet C klases Mercedes-Benz maksās no 47 916 eiro.
Uzņēmuma autoparka īpašniekiem ir vērts izskatīt A5 plug-in hibrīda (PHEV) versijas kandidatūru. Tie sola 100 km elektrisku nobraukumu, kas ir identisks rezultāts BMW 330e modeļa sniegumam. Tomēr Mercedes C300e, Škoda Superb un VW Passat PHEV var nobraukt vēl vairāk.
Runājot par degvielas ekonomiju, 204 ZS versija ir nedaudz efektīvāka par līdzvērtīgu BMW 320i, lai gan tas atpaliek no Mercedes C200. Savukārt TDI dīzeļdzinējs ir nedaudz ekonomiskāks nekā Mercedes C220d. Pašreizējā BMW un Passat modeļu klāstā dīzeļdzinēji nav pieejami.
Uzticamību ir grūti prognozēt tik jaunam automobilim kā A5, taču Audi neuzrādīja labus rezultātus 2024. gada What Car? uzticamības aptaujā. Zīmols ierindojās 24. vietā no 31 ražotāja, paliekot aiz BMW (8. vieta), Škoda (13. vieta), VW (18. vieta) un Mercedes (22. vieta).
Audi nodrošina divu gadu garantiju. Par papildu samaksu Audi garantiju var pagarināt līdz pieciem gadiem vai 150 000 km.
Jaunajam A5 tika piešķirts piecu zvaigžņu vērtējums pēc Euro NCAP drošības testu veikšanas. Standarta drošības funkcijās ietilpst automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma (AEB), joslu uzraudzības sistēma, ceļa zīmju atpazīšanas sistēma un citas drošības tehnoloģijas.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Testa brauciens
Kompakto biznesa auto segmentā pēdējā gada laikā ienācis gan Jaguar XE, kas pagaidām vēl ir rets skats …
Testa brauciens
Tad, kad tev ir arvien vairāk bērnu un lietu, ko pārvadāt, aug nepieciešamība pēc …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
BMW 5. sērija ir elegants un izsmalcināts auto ar pārsteidzoši zemām lietošanas izmaksām. Tas ir tik labs, ka pat ieguvis What Car? 2017.gada labākā auto titulu. …
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar …
Auto tests
Audi A5 izskatās sportiskāks nekā A4, ko tas aizstāj, bet būtībā tas joprojām ir ērts, praktisks un labi aprīkots automobilis. Tomēr tā interjers vairs nav klases līderis - 3. sērijas BMW un 4. sērijas Gran Coupé tagad ir …