Testa brauciens

Audi Q6 e-tron pirmais brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Jaunajā Audi A5 nav grūti atrast ērtu sēdpozīciju. Sēdekļa novietojums ir labā harmonijā ar vadības ierīcēm, turklāt sēdekļi var būt ne tikai elektriski regulējami, bet arī aprīkots ar ventilācijas un masāžas funkcijām, kas nodrošina papildu komfortu.
A5 stūres statnis ir elektriski regulējams, lai gan tas darbojas diezgan lēni. Zemākajā pozīcijā stūres rats var aizsegt 11,9 collu digitālā vadītāja displeja augšējo daļu. Vislabāk pirms pirkuma izmēģināt pašiem.
Runājot par to, pats vadītāja displejs ir izliektā panelī, kas saplūst ar 14,5 collu informācijas un izklaides tehnoloģiju skārienekrānu, radot vienota, nepārtraukta bloka iespaidu. Abos ekrānos izmantota OLED tehnoloģija, kas nodrošina skaidru un skaidru grafiku, kas ir viegli uztverama.
Lielākajai daļai funkciju var piekļūt, izmantojot informācijas un izklaides ekrānu. Skaļuma regulēšanai ir fiziska poga un slēdzis braukšanas režīmu izvēlei, kā arī kameras aktivizēšanai. Diemžēl klimata kontroles sistēmas temperatūras regulēšana ir atkarīga no skārienjūtīgā ekrāna vai Audi balss vadības sistēmas, kas ir liels solis “atpakaļ” lietojamības ziņā. Labi, ka vismaz temperatūras un apsildāmo sēdekļu ikonas vienmēr ir redzamas, lai tās būtu ātri pieejamas.
Iekāpšana un izkāpšana no jaunākā Audi A5 ir vienkārša, pateicoties plašajam durvju atvērumam un zemajiem sliekšņiem. Priekšā sēdošajiem ir daudz vietas galvai, kājām un elkoņiem, tāpēc lielākā daļa braucēju varēs ērti iekārtoties.
Salīdzinājumā ar A4 aizmugurējie sēdekļi kļuvuši plašāki. Divi 1,80m auguma pasažieri tagad var ērti sēdēt aiz tikpat gariem braucējiem, un ceļgaliem ir nedaudz vairāk vietas nekā iepriekš. Tomēr pavisam raženiem pasažieriem joprojām ir maz vietas virs galvas, īpaši salīdzinājumā ar Škoda Superb un VW Passat.
Sēdekļu atzveltnes ir nolokāmas, izveidojot gandrīz līdzenu grīdu, kā arī dalāmas 40/20/40, ļaujot pārvadāt garākus priekšmetus, vienlaikus nezaudējot visu pasažieru vietu. Tādi konkurenti kā BMW 4. sērijas Gran Coupé un Mercedes CLA piedāvā tādu pašu daudzfunkcionālu konfigurāciju.
A5 soli iepaliek bagāžnieka ietilpības ziņā. Šeit būs 445 litru plašums - vai 417 litri modeļiem ar quattro pilnpiedziņu.
Tas arī atpaliek no konkurentu piedāvājuma. 3. sērijas BMW piedāvā 500 litrus, 4. sērijas Gran Coupé - 470 litrus, bet Mercedes C-klases 480 litrus. Nemaz nerunājot par VW Passat ar tā milzīgo 645 litru bagāžnieku.
Bāzes aprīkojumā iekļautas tādas ekstras kā LED aizmugurējie lukturi, signalizācija, priekšējo sēdekļu apsilde, virtuālā vadītāja informācijas sistēma ar 11,9 un 14,5 collu ekrāniem, kā arī virkne citu ekstru. Tiesa, vairums tīkamo komforta ekstru būs jāpērk par papildu samaksu.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Testa brauciens
Kompakto biznesa auto segmentā pēdējā gada laikā ienācis gan Jaguar XE, kas pagaidām vēl ir rets skats …
Testa brauciens
Tad, kad tev ir arvien vairāk bērnu un lietu, ko pārvadāt, aug nepieciešamība pēc …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C klase |
|
![]() |
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar …
Auto tests
Audi A5 izskatās sportiskāks nekā A4, ko tas aizstāj, bet būtībā tas joprojām ir ērts, praktisks un labi aprīkots automobilis. Tomēr tā interjers vairs nav klases līderis - 3. sērijas BMW un 4. sērijas Gran Coupé tagad ir …
Auto tests
Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir …
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …