Auto tests
Volvo
V90 Cross Country
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Plusi: Ar quattro stabili turas vienalga cik spied, ziemā nav jābaidās no pagriezieniem, bagažniekā var dajebko iebāzt, facelift modeļiem labs aprīkojums, 2.4 benzīns nav sagādājis nevienu problēmu Mīnusi: Elektronika čakarējas un tas nemaz nav lēti, benzīns ar quattro ēd kautkādus padsmit litrus uz sotaku, 2.4 nemaz nejiet tik labi kā gribētos par spīti tam ka V6 ar 30 vārstiem
P P, 03/06/2016
Par: Ļoti stabils uz ceļa, labs salons, pietiekami kluss
Pret: Pavāja ritošā, ļoti mazs motora resurss
Armands Liepa, 17/09/2012
Neveiksmīgs automāts, dārgs ekspluatācijā, nav sevišķi ekonomisks degvielas patēriņa ziņā.
Atis Bille, 13/11/2011
Lieliska ziemas apstākļos, ar uzticamu dzinēju. Nav darbības laikā un ar rezerves daļu pieejamību bijušas problēmas.
Vitālijs Akbijevs, 06/11/2011
Es jau viņā esmu iebāzis 1300 Ls nomainot zobsiksnu ar visiem ruļļiem un agstspiediena sūkni. Priekšējās piekares remonts arī nav lētais. Ieteiktu pirkt 1.9 Td ar mehānisko kārbu.
Gints Daugulis, 22/03/2011
Man bija 1999.gada Renault Laguna un salīdzinot izmaksas ar Audi - krasi zemāks ir Audi, ņemot verā jau zobsiksnas vien - 50% lētāk Audim, nerēķinot ritošo. Mainīju renim ik pa laikam diskus, klučus stabilizātorus, utt - man liekas, ka šādai mašīnai cenas rezerves daļās ir normālas un, ja pameklē tā labi, tad jau vispār pa lēto var tikt cauri. Nav jau pirmajā servisā vai auto veikalā jabrauc.
Inguss Gitendorfs, 21/12/2010
Labs auto! Tikai zems, tāpec iesaku uzlikt platākas un augstākas riepas, lai nebojātu lietos diskus. Ekonomisks.....laicīgi jamaina eļļas, jo motors ir kaprīzs uz to.Mīnuss ir tas, ka pakaļējais loga tīrāmais ātri nojūk, jo braucot met virsū dubļus. Un labāk turēt garāžā pa ziemu....Jaudīgs aparāts,ja ir 180 zirgi iekšā.Tas pats kā Allroad versija. Laba mašīna, bet varēja to motoru uztaisīt izturīgāku;)
Māris Barkāns, 14/10/2010
Braucu ar 2000. gada A6. Auto tā neko, līdz jādodas servisā. Ļoti komfortabls un pievilcīgs, bet ļoti dārgs lietošanā. Starp citu vidējais degvielas patēriņš manam automātam ir tikai 6,5 litri. Bet, kad ar to iebrauc servisā, katrs meistars par 2.5 tdi pasaka kaut ko sliktu. Viņam vājās vietas ir sadalenes, kas izmaksās ap 800 latiem, sūknis, kas izmaksās ap 500 - 700 latiem, protams ir remontējams par kādiem 250, bet neiesaku, jo ir pieredze. Un OBLIGĀTI parbaudam uz kompja, lai 3 reizes nav jāremontē kas cits, kamēr atrod vainu. Protams, piekare jau pati par sevi visiem šiem modeļiem ir štruntīga. Bet, lai izvairītos no motora un sadales vārstu problēmām, iesaku ņemt 2001. gada A6 2,5 Tdi, tam it kā šis rūpnīcas defekts (neeļļojas motora kreisā puse) esot novērsts, protams tas būs arī krietni dārgāks. Bet visā visumā Audi ir un paliek Audi.+
Dins Zembahs, 19/08/2010
Braucu gadu, pirku audi centrā, iepriekšējais saimnieks auto apkopei nebija ne pirkstu piedūris. Mašina nav augsta, līdz ar to liela problēma ir priekšējais bampers, it īpaši ja nav pareizi un ar oriģinalstiprinājumiem piestiprināta motora aizsargpanna, veidojas šķirba starp bampera apakšu un pannu - atliek tikai uzbraukt, parkojoties, kādai apmalei, tad padot atpakaļ un bampers tiek salauzts vai norauts. Es ar to mocījos, kamēr bamperu piestiprināja ar speciālām papildus skrūvēm un pareizi pielika pannu, lai nebūtu šķirbu. Principā te ir tā, ja nav dārga pati detaļa, tad ir dārgi to nomainīt, ja ir lēti nomainīt, tad ir dārga detaļa, tā, ka lēti abi - tā nebūs. Piemērs ir termostats, kas maksā ap 12ls, bet to nomainīt maksās ap 100ls, jo jāņem nost bampers, radiators, pat zobsiksna. Tad parādījās klaboņa, izrādījās viens no ričagiem bija noklājies. Auto raustījās, braukāju pa diagnostikām, beigās nomainīju sveces 8ls gabalā, svečvadus 90ls, spole 40ls lietota. Vel šiem motoriem parasti ir salauztas sadalenēm elektroniskā ķēdes spriegotāja uzlikas, parādās dīvaina skaņa, tikai iedarbinot motoru un ja tās laikā nemaina tad arī iet pa pieskari paši spriegotāji, maksā 350ls un tur ir divi. Sataisīja ABS bloku, kā izrādās, ja tas nestrādā, tad neiet arī ASR un Quattro, priekša neņem vispār. Vēlāk priekšā gaudoņa, nomainīju gultni, ir problēmas arī ar kartera ventilāciju, tā dūmo un ir jātīra. Ar pakaļu gan problēmu nav, no kā visi baidās, bet ideālu mašīnu nav un ja viss ir kārtībā tad braukt ar to ir super, it īpaši pa sniegu.
, 14/02/2010
Pozitīvās īpašības: 1. Lielisks izskats un stils: melna virsbūve, tonēti logi, oriģinālie Audi diski, melni ādas sēdekļi, estētisks un skaists salons melnā krāsā, kā arī lielisks sarkano diožu panelis; 2. Pilnpiedziņa; 3. Jaudīgs un ekonomisks dzinējs; 4. Daudz vietas visiem; 5. Diezgan kluss salons - motoru dzird tikai pirmās 15 minūtes; 6. Jaudīga klimata kontrole; 7. Perfekta ātrumkārba; Mīnusi: 1. Auto ir sēdināts, tāpēc vadāmība ir apmierinoša, bet pa Latvijas asfalta ceļiem jābrauc ļoti uzmanīgi, lai neatsistu apakšu; 2. Zobsiksnas nomaiņa ar pārējiem "pričendāliem" maksāja 250 Ls!!! 3. Ritošā daļa nemitīgi jāatjauno - ir mainīti priekšējie un pakaļējie bremžu diski, putekļu gumijas, utt. 4. Ar durvīm visu laiku kaut kas nav kārtībā - čīkst, neveras; 5. Priekšējais panelis uzvedas kā izlepusi meitene, kad grib tad rāda pareizi, ja negrib - nerāda neko. Elektronikas problēmas; 6. Piekare ir varen' cieta un dzirdama salonā; 7. Klimata kontrole ir ļoti skaļa, ja griež uz pilnu. Parasti turu 3 strīpiņas no kādām 10. 8. Nestrādā aizmugurējā loga mazgātājs. 9. Pirms 2 gadiem neilgā laika posmā 3 reizes nošļuka tosola šļauciņa no "trīsstūra". Dūmu mutulis un uz vietas remontēšana garantēta. tagad vienmēr līdzi tosolu vedu. Kopvērējums: Auto ir stilīgs un ievieš respektu jebkuram, tikai nevienam nedrīkst teikt par kādu cenu. Auto tērē ne tikai degvielu, bet arī naudu remontiem un nervus. Lai gan skaitliski mīnusu ir vairāk, citu auto negribu.
Mārtiņš Kaiva, 03/09/2009
Ērts un praktisks, patērē maz degvielas, ar pilnu bāku var nobraukt līdz 1000 km .
Kristīne Jansone, 11/06/2009
Auto ir labs un ērts. Stabili stāv uz ceļa,neskatoties uz laika apstākļiem.Salons ietilpīgs un ērts.Vienīgi motoru vajadzētu nedaudz jaudīgāku, ar 1.8 pagrūtāk iztaisīt apdzīšanas manervus, tieši uz starppilsētu ceļiem,pietrūkst jaudas.Priekšējā piekare varēja būt vairāk izturīgāka pret nolietošanos, pa lauku ceļiem vajadzīgi samērā daudz remontu, un tas nozīmē arī iegūldījumu. Bet visumā esmu apmierināts ,normāli braucot ir arī mazs degvielas patēriņš.
Aigars Krūmiņš, 10/06/2009
Esmu apmierināta ar šo auto. Nu jau braucu ar viņu pusotru gadu. Protams ekspluatācijas izmaksas varētu būt mazākas - bet vairāk dabūju patērēties tad, kad šo auto iegādājos. Tagad, kad viss ir savests kārtībā - nav ne vainas. Citi saka, ka braukšana ar šo auto esot "kokaina"...es tā neteiktu - reizēm sanāk pabraukt garākus gabalus - super - pēc ceļa nejūtos nogurusi. Plašs salons - nepieciešamības gadījumā visu var paņemt līdzi - nav jādomā kur ko salikt. Sākumā skeptiski attiecos pret auto ādas saloniem - tagad patīk.
Anna Pūķe, 03/06/2009
Mans auto ir ļoti ērts un praktisks. Īsts ģimenes auto ar lielu ietilpību gan salonā, gan bagāžas nodalījumā. Ļoti piemērots gariem pārbraucieniem, salonā var ērti gulēt, ja ir tāda nepieciešamība. Ātrs, viegli vadāms un pietiekoši ekonomisks degvielas patēriņā (~7l/100km). No problēmām var minēt nelielas problēmas ar kondicionēšanas sistēmu. Tāpat, protams, jāmin diezgan dārgās detaļas un remonta izmaksas. Taču kopumā esmu ļoti apmierināta ar savu auto.
Indra Trofimoviča (Krauča), 03/06/2009
Tas ir labāks par BMW 5.sērijas Touring, noteikti labāks. Par vadāmību arī nesūdzos. Turklāt arī ļoti ekonomisks.
Viktors Bleiferts, 30/05/2009
Ja pielietot mazliet savas fantāzijas tad no parasta ģimenes Avanta var sanākt lielisks auto, kurš vienmēr un visur tiks pamanīts. Tieši A6 quattro ir ļoti stabils, patīkami turas uz zemes ceļa un sniega. Ļoti ērts ceļošanai, nolaižot aizmugurējos beņķus, sanāk ērta vieta nakšņošanai. Vienigais mīnuss - dārgas detaļas.
Inga Pobjaržina, 30/05/2009
Lielas remonta izmaksas. Mazs patēriņš!
Dace Kronberga, 23/12/2008
Audi A6 AVANT SLINE uz ceļa ir ļoti stabils un pie liela ātruma auto ir viegli vadāms, pie tam ir ļoti ekonomisks un salons pietiekami plašs, lai garos braucienos var droši apstāties stāvvietā un nolaižot aizmugurējos salona krēslus var cilvēks 186cm izgulēties.. Saku to, jo pats es braukāju tālus gabalus kā lidz Maskavai, Romai, Barselonai, esmu loti apmierināts izņemot tad, kad auto sāk plīst, tad ir jāšķiras no lielām summām, jo pie viena ir jātaisa kaut kas cits vēl, bet to visu var pieciest, jo par komfortu ir jāmaksā:))
Roberts Lukša, 15/12/2008
autolabs, ja tas ir firmas auto, vai ar viņu braukā biznesmenis. Labs viņš ir, kamēr nav sasniedzis 300 štukas. pēc tam viņiem sākas remonti, un parādās acu slimības. pēc remonta makā naudu neredz. %)
Alvis Stūriņš, 13/12/2008
Ar šo auto braucu jau 3 gadus. Vecs kā pasaule, bet labs bezgala. Ērts, jaudīgs, ietilpīgs. Nebaidīšos teikt - arī ekonomisks. Ideāls tāliem braucieniem. Ļoti aukstā laikā rodas nelielas grūtības manu mašīnu piestartēt, bet nav absolūti nekādu sarežģījumu to vadīt pa sniegotiem un apledojušiem ceļiem. Pats galvenais - es uzticos savam auto.
Ieva Ence, 12/12/2008
Ja neņem vērā, ka šis auto ir zems, tas ļoti uzticīgi kalpo savam saimniekam. Protams, tas prasa arī uzmanību no saimnieka. Rezerves daļas gan ir padārgas. Bet braukšana gan sagādā baudu.
Anita spāģe, 09/12/2008
Par braukšanas komfortu sūdzēties nevar, auto ir ērts un ietilpīgs. Arī aizmugurē vietas ir liku likām pat liela auguma cilvēkiem. Vadītāja sēdpozīcija laba, ar plašām regulēšanas iespējām. Ir daudz dažādu kastīšu un nodalījumu sīkumiem. Labs ģimenes auto. Auto noteikti varētu nosaukt par praktisku. Bagāžas nodalījums ir patiešām plats, un, nolaižot aizmugurējo sēdekļu rindu, skatam paveras futbola laukuma cienīgi plašumi. Arī apdares materiālu kvalitāte ir labā līmenī. Kopumā vērtējot braukšanas komfortu un salonu, neko sliktu teikt nevar. Gaitas īpašības. Automātiskā ātrumkārba varētu strādāt vienmērīgāk un precīzāk. Pārslēdzot kārbu manuālajā režīmā, reakcijas laiks ir diezgan ilgs. Dinamika 2.4 l benzīna dzinējam ir pietiekama, tas protams, nav nekāds sporta auto, taču ikdienas braucējam ar jaudu vajadzētu pietikt. Amortizācija auto ir diezgan mīksta, dažiem tā varētu likties pārlieku mīksta. Auto peld pa pilsētu kā kuģis. Vērtējot gaitas īpašības kopumā, auto ir labi piemērots garākiem pārbraucieniem. Ņemot vērā cienījamo vecumu (9 gadi) auto ripo labi. Ekspluatācijā auto ir dārgs. Jo sevišķi ja runājam par alumīnija piekari, kas, braucot pa Latvijas ceļiem, nav diez ko izturīga, un remonts ir ļoti dārgs. Braucu ar auto jau gandrīz divus gadus, un vienīgās tehniskās problēmas man ir bijušas ar piekari, kas arī ir pašas dārgākās, un problēmu ir bijis daudz. Jau divas reizes esmu nomainījis praktiski visu piekari. Kopumā: auto ir labs ģimenes auto, kas piemērots gan pilsētas burzmai, gan garākiem pārbraucieniem. 2.4 l dzinējs gan nav diez ko ekonomisks. Savienojumā ar automātisko ātrumkārbu pilsētas režīmā ar saviem 12–13 l/100 km jārēķinās. Arī ārpus pilsētas vidējo patēriņu zem 10 l/100 km ir grūti sasniegt. Audi A6 ir ērts, ergonomisks un prestižs auto.
Ronalds Akmentiņš, 27/11/2008
2 gadus braucu ar 2000.gada Audi A6 Avant 2.5 TDi, un ne reizi nav bijušas problēmas ne ar elektroniku, ne ar ko citu!
Sandis Veidemanis, 09/11/2008
Lielisks auto! vienlaikus ģimenisks un ietilpīgs, un ātrs un visai sportisks! piekrītu par problēmām ar elektroniku! Tā jau dažas reizes pievīlusi! Manuprāt sportiskāks par tā paša gada BMW!!!
Toms Ciršs, 06/10/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …
Auto tests
Biznesa klases universālis, kas var iebraukt vietās, kur parasts universālis sen būtu iestidzis. Var radīt šaubas par apvidus auto iegādes nepieciešamību. …
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …
Auto tests
Peugeot 508 SW protams ir praktiskāks, nekā 508 sedans, tā bagāžas nodalījums ir tikpat ietilpīgs kā konkurentiem no Audi un BMW. Lai gan Peugeot universālis pieejams ar tām pašām komforta ekstrām, braukšanas īpašību …