Testa brauciens

Audi Q6 e-tron pirmais brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Audi A6 Avant modeļu klāsts ir ļoti plašs, jo pircējiem ir iespēja izvēlēties gan vairākus benzīna, gan dīzeļa dzinējus. Benzīna klāstā ir 2,0 litru agregāts ar 265 ZS, ko papilda 3,0 litru versija ar 340 ZS. Tāpat ir arī 2,0 litru plug-in hibrīds ar 299 – 367 ZS, kas īpaši pievilcīgs būs uzņēmumu autoparkiem. Ja esat gatavs apsvērt iespēju iegādāties elektrisku universāli, iepazīstieties ar Audi A6 Avant e-tron un BMW i5 Touring.
Dīzeļdzinējus pārstāv 2,0 litru TDI agregāti ar jaudu no 163 līdz 204 ZS, kā arī 3,0 litru TDI, kas attīsta 286 ZS. Būtiski, ka dīzeļdzinēji ir vieglie hibrīdi. Parasti mild-hibrīda tehnoloģijai ir ļoti mazs akumulators, kas brauciena laikā sniedz nelielu atbalstu, taču šajā gadījumā akumulatora izmērs ir vērā ņemams (1,7 kWh), un tas nodrošina pietiekamu jaudu, lai A6 Avant spētu mazā ātrumā braukt ar elektrību.
Tas nodrošina iespaidīgu degvielas ekonomijas ieguvumu, kā arī palielina veiktspēju. Dīzeļdzinējs bez piepūles “velk” jau no zemiem motora apgriezieniem un spēj paātrināties no 0-100 km/h ļoti cienījamas septiņās sekundēs. Tam ir arī četru riteņu piedziņa (quattro), kas nodrošina labāku saķeri slidenos apstākļos.
A6 Avant tiek piedāvāts ne mazāk kā ar trim dažādām balstiekārtu opcijām. Standarta balstiekārta nodrošina patiešām vienmērīgu un elastīgu braukšanu visos ātrumos. Šādā izpildījumā A6 Avant komfortam ir pārsvars pār 5. sērijas Touring.
Tomēr tas neattiecas uz vadāmību, jo ir jūtama ievērojama virsbūves šūpošanās, braucot asos līkumos un pagriezienos. Tas netraucēs tiem daudzajiem pircējiem, kas meklē saprātīgu ģimenes transportlīdzekli, taču to ir vērts ņemt vērā, ja vēlaties universāli, kas ir veikls. A6 Avant stūres mehānisms ir precīzs un pārliecinoši nosvērts.
Tāpat pieejama arī sporta balstiekārta. Mēs to vēl neesam izmēģinājuši, taču esam izmēģinājuši pneimatisko balstiekārtu, kas pieejama kā papildaprīkojuma opcija. Tā nodrošina braukšanas komfortu, kas ir tuvs parastās standarta balstiekārtas komfortam, taču saglabā daudz stingrāku virsbūves kontroli līkumos.
Braucot ar ātrumu virs 100 km/h, jūs teju nedzirdēsiet nevienu no dzinējiem, turklāt A6 Avant ir pieklusināts arī citos aspektos, pateicoties zemam pretvēja un ceļa trokšņu līmenim.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Testa brauciens
Kompakto biznesa auto segmentā pēdējā gada laikā ienācis gan Jaguar XE, kas pagaidām vēl ir rets skats …
Testa brauciens
Tad, kad tev ir arvien vairāk bērnu un lietu, ko pārvadāt, aug nepieciešamība pēc …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Mazda6 ir ekonomisks, ietilpīgs ģimenes universālis, kas konkurē ar Ford Mondeo …
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …
Auto tests
Volkswagen Passat Variant ir elegants, ietilpīgs ģimenes universālis ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem. …