Auto tests
Jaguar
XF
Jaguar XF ir auto, ar kuru ir bauda braukt – lieliska vadāmība un komfortabla gaita padara to par izvērtēšanas cienīgu alternatīvu vācu biznesa klases auto. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Nobraukti 340000 km, visi pa Latvijas ceļiem. Varētu vēl tikpat. Labs autiņš (2006.g.), īsta kaujas mašīna, pie motora pierasts, ka reizēm gribas ko niknāku :) Jārēķinās, ka tā ir biznesa klase, t.i. pneimopiekares remonts izmaksās skaitli ar trīs nullēm, vienreiz jau mainīta. Kad pabraucu ar 2,4 bez quattro un pneimo, sajutos kā iestidzis mālos:) Komforts visādā ziņā, iesēdies un sajūta, ka priekš tevis friči centušies! Protams, daudz braukājot, dilstošās detaļas jāmaina varbūt biežāk kā gribētos, bet tas normāli, kam jādilst, tas dilst. Tehniskajās apskatēs pārsteigumi nav bijuši. Auto domāts braukšanai, tāpēc arī braucu un baudu procesu:) Arī pasažieri nesūdzas, vienīgi, ja dinamiskāk sakārojas paskriet.
Armands Vēveris, 11/06/2015
Pēc izskata ļoti izskatīgs auto, plašs un komfortabls salons, braukšana klusa un līgana, stūre ļoti atsaucīga, ļoti ietilpīgs bagāžnieks priekš sedana, kvalitatīva apdare un intuitīvs panelis! Esmu apmierināts! Protams, vienīgais ir benzīna patēriņš, kurš satrauc visus, tas, ņemot vērā šībrīža degvielas cenas!
Arturs Rozentāls, 18/10/2012
Viss ir gandrīz super, tikai: auto varētu būt ekonomiskāks (patreiz pilsētā ~13, uz šosejas ~8-9 uz 100); salonā trūkst vēl pāris glāžu turētāju (aizmugurē sēdošajiem pasažieriem tādi nav paredzēti vispār...); Ja vēl kādreiz pirkšu sedanu, tad viennozīmīgi 3,0 TDI Quattro- tas ir tuvu ideālam:), bija izdevība veselu dienu notestēt:) mashina Zvārs (un vidējais patēriņš pilsētā, ziemā, ārdoties, bija tikai ~10 uz 100!!!)
Gatis Pūcītis, 05/09/2010
Viennozīmīgi gandrīz perfekts auto. Benzīna dzinēja dinamika ir lieliska, pilnpiedziņas sistēma strādā nevainojami. Īpaši jāpiemin salona un apdares materiālu kvalitāte - salonā nekas negrab pat 5 gadus vecam auto. Ļoti laba skaņas izolācija. Jārēķinās, ka dgvielas patēriņš 3,2 litru dzinējam vidēji būs ap 12 litriem.
Māris Rodins, 07/07/2010
Augstas kvalitātes auto, kā jau premium klases auto pienākas. Iesaku izvēlēties kādu no S-Line paketēm, papildus ekstras ir ļoti labas. Pozitīvs vērtējums par priekšējiem sēdekļiem. Ja ņemat parking sensorus, tad ņemiet arī priekšējos, ticiet man parkojoties ļoti noder! Oriģinālā navigācija ir laba tikai Rīgā, ārpus Rīgas rāda tikai maģistrālos Latvijas autoceļus. Ja iespējas ņemiet bluetooth savienojumu ar telefonu - ideāla brīvroku sistēma auto. Jauda priekš šāda auto pilnīgi pietiekama.
Ilmārs Tilgalis, 26/04/2009
Auto ir ļoti konfortabls un mājīgs. Patīkami kluss un nemaz nau tik ciets, kā varētu domāt. Vislielākais prieks ir par šis mašīnas salonu. Tas ir ļoti ērts un patīkams un pat liekās, ka vienkāršs bet nekas tur nau aizmirsts un nau nekā lieka. Mašīnīte ir ļoti jauka.
Irēna Strautmane, 01/12/2008
Aerodinamika ir ļoti laba, braucot ar 120 vai 200 viss ļoti kluss. Ja ir Quattro versija, tad ziemas riepas nevajag. Iebūvētu navigāciju nav jāpērk, jo dārga un nav praktiska - tomtom maksā 200 eiro, iebūvētā - 1500 eiro. Aizmugures krēsli varēja būt ērtāki.
GUNDARS LACIS, 12/06/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Jaguar XF ir auto, ar kuru ir bauda braukt – lieliska vadāmība un komfortabla gaita padara to par izvērtēšanas cienīgu alternatīvu vācu biznesa klases auto. …
Auto tests
Superstilīgs biznesa klases sedans, kas bez problēmām spēj ātri, klusi un komfortabli nogādāt četrus cilvēkus no punkta A uz punktu B …
Auto tests
Elegants, ietilpīgs biznesa klases auto ar labu vērtības un cenas proporciju. …
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar …