Testa brauciens

Audi Q6 e-tron pirmais brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Audi Q5 dzinēju klāsts šobrīd ir diezgan vienkāršs, jo pircējiem tiek piedāvāts tikai viens benzīna un viens dīzeļdzinējs. Abu dzinēju darba tilpums ir 2,0 litri, abu jauda ir 204 ZS, abiem ir četru riteņu piedziņa (benzīnam pieejama arī priekšpiedziņas versija), un abu veiktspēja ir ļoti līdzīga (no 0 līdz 100 km/h - aptuveni septiņas sekundes).
Abiem ir arī diezgan atjautīga vieglo hibrīddzinēju tehnoloģija. Parasti šāda veida tehnoloģijām ir neliela baterija, kas sniedz niecīgu atbalstu, kad jūs braucat, bet šeit baterija ir cienījama izmēra (1,7 kWh) un ar kaut ko, ko Audi sauc par spēka ģeneratoru, nodrošinot pietiekamu jaudu, lai kustinātu automašīnu tikai ar elektrību.
Jāatzīst, ka tas lielākoties notiek nelielā ātrumā, taču tas ierindo Q5 pusceļā starp parastu vieglo hibrīdu (t. i., BMW X3) un pilnvērtīgu hibrīda SUV, piemēram, Lexus NX 350h.
Vēlāk Q5 modeļu klāstu papildinās arī plug-in hibrīda (PHEV) versija, un to ir vērts sagaidīt, ja esat uzņēmuma autoparka vadītājs, kas nav gatavs pilnībā pāriet uz elektrisko piedziņu. Ja tomēr vēlaties iegādāties elektromobili un jums simpatizē Audi, iepazīstieties ar līdzīga izmēra Audi Q6 e-tron.
Ja vēlaties benzīna SUV, kas ir dinamisks ātrs, varat izvēlēties SQ5 versiju. Tā 3,0 litru V6 benzīna dzinējs attīsta 367 ZS un spēj no vietas līdz 100 km/h paātrināties tikai 4,5 sekundēs.
Mēs vēl neesam testējuši dīzeļdzinēju (TDI), taču jums būs jānobrauc daudz kilometru, lai atpelnītu cenas sadārdzinājumu degvielas ietaupījuma veidā – TDI ir dārgākā versija. Tomēr dīzeļa ņūtonmetriem vajadzētu palīdzēt padarīt to par spējīgāku vilcēju, lai gan abu dzinēju oficiālā vilktspēja ir 2400 kg.
Q5 ir pieejams ar adaptīvo pneimatisko balstiekārtu - kaut kas tāds ir ierasts augstākās klases luksusa apvidus automobiļos, bet visai reti sastopams ģimenes apvidus automobiļu klasē. Jā, šī tehnoloģija ir iekļauta papildaprīkojuma sarakstā, taču nodrošina patiešām vienmērīgu un kontrolētu braukšanu - pat ar 21 collas diskiem, kas ir lielākie Q5 modeļa arsenālā. Mēs gan nevaram droši pateikt, vai ir vērts par to maksāt, jo neesam izmēģinājuši “sporta” balstiekārtu, kas ir standarta aprīkojumā.
Adaptīvā pneimatiskā balstiekārta palīdz arī citos veidos: ja pārslēdzat uz Dynamic režīmu, piekare kļūst stingrāka, padarot Q5 modrāku un veiklāku.
Negaidiet, ka izbaudīsiet katru līkumaino lauku celiņu (benzīna Porsche Macan ir nedaudz rotaļīgāks, ja braucat ar to intensīvāk), taču Q5 ir ļoti kompetents un pārliecinošs. Šeit ir daudz saķeres, pārsteidzoši maz virsbūves svārstību, un stūrēšana ir ļoti precīza, ņemot vērā ģimenes SUV standartus.
Mūsu vienīgā nelielā sūdzība attiecas uz trokšņa līmeni, kas no ceļa iekļuva Q5 salonā, braucot ar lielu ātrumu pa šoseju. Mums gan ir aizdomas, ka tas būs mazāk jūtami, ja izvēlēsieties mazākus (19 vai 20 collu) diskus.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Testa brauciens
Kompakto biznesa auto segmentā pēdējā gada laikā ienācis gan Jaguar XE, kas pagaidām vēl ir rets skats …
Testa brauciens
Tad, kad tev ir arvien vairāk bērnu un lietu, ko pārvadāt, aug nepieciešamība pēc …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Nissan Qashqai joprojām ir spēcīgs ģimenes SUV klases pārstāvis, taču tas nespēj līdzināties Kia Sportage un Škoda Karoq daudzpusīgajam piedāvājumam. Mēs uzskatām, ka vislabāk izvēlēties N-Connecta aprīkojumu un vieglā …
Auto tests
CUPRA Terramar ir ilgi gaidīts papildinājums ģimenes SUV klasē. Maksimāli nokomplektētā versijā tas piedāvā daudz lielāku dinamiku un vizuālo pievilcību nekā radniecīgie VW Tiguan un Škoda Kodiaq, vienlaikus saglabājot …
Auto tests
Mahatma Gandijs ir teicis daudz gudru lietu, un viena no tām skan šādi – ja grasies būt lācis, esi grizlilācis. Tas ir princips, kuru ievēro arī Škoda Kodiaq. …