Testa brauciens

Audi Q6 e-tron pirmais brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Vadītāja sēdpozīcijai ir grūti kaut ko pārmest. Q5 nav milzīgs SUV, taču jūs joprojām atrodaties augstāk nekā lielākajā daļā citu uz ceļa esošo automobiļu. Komfortablais sēdeklis novietots harmoniski attiecībā pret stūri un pedāļiem, tāpēc vadītājam nebūs problēmu saskatīt digitālo vadītāja displeju (jeb, Audi valodā runājot, Virtual Cockpit), kas atrodas aiz stūres.
Žēl, ka Audi ir atteicies no fiziskās gaisa kondicionēšanas vadības, kas bija pieejama iepriekšējā Q5, jo tagad, lai regulētu salona temperatūru, ir jānospiež mazas ikonas uz galvenā informācijas un izklaides tehnoloģiju skārienekrāna (vai jāizmanto balss vadības funkcija). Tas pats attiecas arī uz X3, taču NX šim darbam piegājis vecmodīgi - un daudz mazāk traucējoši – saglabājot fiziskus slēdžus.
Runājot par skārienekrānu, tā izmērs ir 14,5 collas, un tas ir izliekts pret autovadītāju, lai labajā pusē būtu vieglāk saskatāms un sasniedzams. Mums nav nekādu pretenziju pret izvēlņu sistēmu vai ikonu izvietojumu, turklāt displejs ir visai atsaucīgs.
Kad tiek laista klajā jauna modeļa paaudze, varam būt visai droši, ka tā būs lielāka par savu priekšteci, un Audi Q5 ir kļuvis vēl lielāks. Tomēr tikai par pavisam nedaudz - tas ir par 35 mm garāks, un attālums starp priekšējo un aizmugurējo asi ir palielinājies tikai par 9 mm.
Tādējādi tas nav ievērojami ietilpīgāks iekšpusē. Aizmugurē ir pietiekami daudz vietas kājām, lai tajā varētu sēdēt pāris 1,80m gari braucēji (pat tad, ja priekšā sēž tikpat raženi cilvēki), un arī galvai vietas ir pietiekami daudz, īpaši SUV versijā. Sportback versijā telpa ir nedaudz šaurāka.
Trīs pieaugušo sasēšanās Q5 aizmugurē ir nedaudz apgrūtināta, jo grīdā ir liels izcilnis. Jāņem vērā, ka atšķirībā no Audi Q7, šis krosovers nav pieejams ar septiņām sēdvietām.
Ja aizmugurējie sēdekļi ir atbīdīti atpakaļ, cik vien iespējams, bagāžnieka ietilpība ir aptuveni tāda pati kā X3. Oficiāli šeit ir 520 litru telpa, bet Sportback versijā būs tikai par 5 litriem mazāk. Tiesa, Sportback versijā virs noņemamā bagāžas nodalījuma “plaukta” ir mazāk vietas (kā jau tas ir sagaidāms, ņemot vērā zemo jumta līniju). Ja bagāžnieka pārvalks netiek izmantots, to var novietot zem grīdas.
Aizmugurējie sēdekļi ir dalāmi attiecībā 40/20/40, un sēdekļu atzveltnes var nolaist, pavelkot rokturus bagāžnieka sānos.
Sākumlīmeņa komplektācijā ir vairākas ekstras, ko jūs vēlaties, piemēram, sēdekļu apsilde, MMI experience pakotne ar 11,9 un 14,5 collu displejiem, braukšanas režīmu izvēle un 18 collu diski, taču vairums opciju būs pieejamas vien par papildu maksu.
Audi lēš, ka aptuveni puse pircēju izvēlēsies S line aprīkojumu, kas ietver lielākus diskus, sportiskus akcentus un citus labumus.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Testa brauciens
Kompakto biznesa auto segmentā pēdējā gada laikā ienācis gan Jaguar XE, kas pagaidām vēl ir rets skats …
Testa brauciens
Tad, kad tev ir arvien vairāk bērnu un lietu, ko pārvadāt, aug nepieciešamība pēc …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Ja jūs meklējat kompaktu automobili vai nelielu SUV, jaunais Citroën C3 ir ievērības vērts. Tas ir labi aprīkots, patiesi pieejams, pārsteidzoši ērts un salīdzinoši ietilpīgs. …
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Toyota C-HR zemās ekspluatācijas izmaksas un bagātīgais aprīkojuma līmenis daļēji kompensē tā salīdzinoši augsto cenu, taču braukšanas īpašības, vadāmību un praktiskumu pārspēj daži segmenta izcilnieki. Ja jūs …