Testa brauciens

Audi Q6 e-tron pirmais brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Mūsuprāt, šobrīd optimālākā izvēle ir jaudīgākais no 3,0 litru tilpuma dīzeļdzinējiem, kas nodrošina patiešām bezrūpīgu dinamiku. Straujš paātrinājums ir tikai viena gāzes pedāļa piespiediena attālumā. Mēs neesam izmēģinājuši mazāk jaudīgo 3,0 litru dīzeļversiju, kurai ir mazāks griezes moments zemākos apgriezienos, taču "uz papīra" tā ir tikai nedaudz lēnāka, nekā mūsu testētais Q7. Šogad modifikāciju klāstu papildina arī plug-in dīzeļ-hibrīddzinējs.
Standarta balstiekārta ir pacieta, taču tas atmaksājas ar labāku vadāmību lielākā ātrumā. Mēs rekomendējam papildaprīkojuma pieejamo pneimopiekari, kas ļauj piemērot gaitas komfortu atbilstoši sportiskākam vai mierīgākam braukšanas stilam pāris sekunžu laikā. Tā ir vērtīga, kaut arī padārga opcija. Pilnpiedziņa nodrošina vēl lielāku kontroli pār Q7 vadāmību, kaut arī tas tomēr brīžiem šķiet smagnējs un ne tik izveicīgs, kā daži konkurenti. Stūres reakcija ir viegla, kas ir pluss, manevrējot pilsētā, taču lielākā ātrumā dažiem var traucēt.
Reti kuram auto, nemaz nerunājot par apvidus auto, ir tik laba trokšņu izolācija kā Audi Q7. Salonā praktiski nav dzirdami nekādi ārpasaules traucējumi, arī dīzeļdzinējs ir ārkārtīgi vienmērīgs un kluss. Pretvēja šalkoņa ir minimāla, arī ceļa trokšņi salonā praktiski neienāk - pat ar 21 collu diskiem, kādi bija mūsu testa auto.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Testa brauciens
Kompakto biznesa auto segmentā pēdējā gada laikā ienācis gan Jaguar XE, kas pagaidām vēl ir rets skats …
Testa brauciens
Tad, kad tev ir arvien vairāk bērnu un lietu, ko pārvadāt, aug nepieciešamība pēc …
Audi Q7 |
€ 62 500 |
![]() |
||
BMW X5 |
€ 56 750 |
![]() |
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
![]() |
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
![]() |
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
![]() |
||
Mercedes-Benz G-klase |
€ 132 858 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 115 676 |
![]() |
||
Nissan X-Trail |
€ 32 490 |
![]() |
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
![]() |
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
![]() |
||
Toyota Land Cruiser |
€ 74 900 |
![]() |
Auto tests
Tāpat kā līdz šim, Ranger ir darba zirgs jebkādiem ceļa apstākļiem, taču modeļa atjauninātā versija padarījusi to vēl pievilcīgāku kā “dzīvesstila auto”, ko novērtēs aktīvas atpūtas cienītāji. …
Auto tests
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …
Auto tests
Varētu domāt, ka nav objektīvu iemeslu, lai iegādātos G-klasi, taču šis SUV sniedz daudz emociju. Tas ir ārkārtīgi spējīgs nelīdzenā apvidu, taču uz līdzena ceļa vairums konkurenti būs labāki, turklāt arī ievērojami …
Auto tests
BMW ir labs uz ceļa un lietojams arī bezceļa apstākļos. Degvielas ekonomija ir iespaidīga, salīdzinot ar šīs klases standartiem. Žēl, bet trokšņu izolācija varēja būt labāka. …