Testa brauciens

Audi Q6 e-tron pirmais brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Elektriski regulējami priekšējie sporta sēdekļi ar regulējamu jostasvietas balstu un pagarināmu sēdekļa pamatni nodrošina labu komfortu garās distancēs, savukārt stūres rats piedāvā plašu regulācijas diapazonu, lai palīdzētu atrast ideālo braukšanas pozīciju. Par papildu maksu var iegūt arī sēdekļus ar ventilācijas un masāžas funkciju.
Redzamība visapkārt ir lieliska - pat uz aizmuguri, neraugoties uz slīpo jumta līniju, - un situāciju uzlabo aizmugures skata kamera (360 grādu kamera pieejama par papildu maksu), kā arī visapkārt esošie distances sensori. Arī Matrix LED priekšējie lukturi iekļauti papildaprīkojuma sarakstā - tie ļauj atstāt ieslēgtas tālās gaismas, neapžilbinot citus satiksmes dalībniekus.
Audi Q8 priekšējos sēdekļos ir daudz vietas - tikpat daudz kā jebkuram konkurentam, sākot no BMW X6 līdz Mercedes GLE Coupé. Tas attiecas gan uz vietu galvai un kājām, gan arī uz plašumu mūsu elkoņiem.
Kā ir ar aizmugurējiem sēdekļiem? Nu, parasti slīpā jumta līnija uzlabo automobiļa izskatu, bet rada visai lielu katastrofu jebkuram garāka auguma braucējam, kurš sēž aizmugurē. Šeit tā nav - Q8 aizmugurējā sēdeklī ir vairāk vietas galvai nekā lielākajai daļai kupejas SUV konkurentu.
Pasažieri nejutīsies saspiesti, taču vienīgais kompromiss ir tas, ka aizmugurē nebūs tāds plašums kā Q7. Vieta kājām aizmugurē joprojām ir tikpat plaša kā lielajam brālim, taču šeit nāksies iztikt bez papildu atlokāmiem aizmugurējiem sēdekļiem trešajā rindā.
Q8 bagāžnieks ir mazāks nekā Q7, taču 605 litru telpa ir pietiekama, lai šeit ērti ietilpinātu ģimenes brīvdienu mantas. To var palielināt līdz 680 litriem, ja aizmugurējie sēdekļi tiek pavirzīti uz priekšu, taču arī bez tā mēs varējām ietilpināt astoņus rokas koferus zem bagāžnieka pārvalka - vairāk nekā BMW X6, bet nedaudz mazāk nekā Mercedes GLE Coupé.
Ja nepieciešams iegūt vairāk vietas, sēdekļu atzveltnes var nolocīt, izmantojot sviras pie aizmugurējām durvīm. Atzveltnes dalāmas 40/20/40, lai būtu daudz iespēju kombinēt pasažieru vēlmes un līdzi ņemamo bagāžu.
Runājot par komplektāciju, mēs izvēlētos S line sporta pakotni, kas pieejama par papildu maksu. Tur iekļauta adaptīvā pneimatiskā balstiekārta, sporta sēdekļi priekšā, melna auduma griesti un citi labumi. Tāpat vēlams, lai Q8 būtu aprīkots ar elektriski atveramu bagāžnieka vāku un Matrix LED lukturiem.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Audi Q6 e-tron ir jaunākais četru riņķu elektriskais SUV un pirmais, kas …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Audi Q8 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja radītais konkurents BMW X6 „SUV-kupejai”, kas šogad svinēja 10 gadu …
Testa brauciens
Audi A6 vienmēr ir bijis pats neuzkrītošākais no lielā vācu biznesa klases trijnieka, kurā ietilpst arī BMW 5. …
Testa brauciens
Šis ir jaunākais papildinājums Audi e-tron modeļu klāstam - Q7 apvidus auto plug-in hibrīdversija. Tāpat kā …
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Testa brauciens
Kompakto biznesa auto segmentā pēdējā gada laikā ienācis gan Jaguar XE, kas pagaidām vēl ir rets skats …
Testa brauciens
Tad, kad tev ir arvien vairāk bērnu un lietu, ko pārvadāt, aug nepieciešamība pēc …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Audi Q8 |
€ 74 800 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku …
Auto tests
Hyundai Tucson ir vērts apsvērt, ja salona plašums ir jūsu prioritāšu sarakstā. Četriem gara auguma pieaugušajiem šeit būs pietiekami daudz vietas, bagāžnieks ir ietilpīgs, un salona kvalitāte ir iespaidīga, lai gan daži …
Auto tests
Peugeot 2008 ir patiesi elegants interjers, bet zem motora pārsega atrodas efektīvi benzīna un hibrīda dzinēji. Izvēlieties PureTech 100 ar Allure aprīkojumu, lai iegūtu vislabāko kompromisu attiecībā uz cenu un standarta …
Auto tests
Lai gan hibrīda Peugeot 5008 ir vairāk konkurentu nekā pilnībā elektriskajam e-5008, galu galā tas ir labāks automobilis, kas piedāvā tādu pašu septiņu sēdvietu praktiskumu un vairāk komforta. Ja iegādājaties šādu …