Auto tests
Mercedes-Benz
C-Klase sedans
Mercedes-Benz C-Klase ir komfortabls, elegants auto, ar kuru ir patīkami braukt - kamēr vien izvēle krīt uz pareizo modifikāciju …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Man pieder šis BMW 325i jau kā gadu,varu teikt, ka neesmu apmierināts - pirmkārt nobruka automātiskā ātrumkārba, remonts 1600 euro, logu tīrītāju mehānisms 600 euro, plus visādi sīkumi, salonā ienāk blakustrokšņi, RunFlat riepas nodilst ātri un ir dārgas, ļoti dārgs ekspluatācijā, labi kamēr nav nekas jāremontē, vairs tādu nepirktu - BMW atbilst tulkojumam - Bavārijas mēslu vāģis.
Alvis Bindemanis, 17/01/2016
Ļoti labs auto diviem. Jauda, braukšanas bauda un ekonomija neticami labi iet kopā. Kad būs bērni, tad novērtējums par praktiskumu var mainīties
Uldis Šilovs, 29/05/2012
Ņemot vērā, ka neesmu auto eksperts, mans viedoklis dažam varētu likties tīri subjektīvs, jo man pagaidām ir tikai pozitīvs vērtējums, mans auto ir ekonomisks, stabils, drošs - man patīk, bauda braukt!!!!!
Liene Zīle, 04/11/2011
Lielisks auto ar ideālu vadāmību. Cieta un sportiska piekare. Ekonomisks. Atturīgs un tehnokrātisks interjers. Ne pārāk ietilpīgs, taču no šā auto tas arī netiek prasīts. Sākumā bija grūti pierast pie E90 dizaina, taču pēc feislifta šķiet, ka viss ir tā, kā tām jābūt. 2,0d ir ļoti labs elastīgs dzinējs, bet prasās pēc 3,0d sešu cilindru cēliena. Runflat riepu priekšrocības ir apšaubāmas, taču tas ir sīkums.
Māris Stiglics, 25/08/2011
Kad iegādājos šo auto, biju izvēles priekšā: Passat, Audi A4 vai BMW? Paldies Whatcar ieteikumam , pērkot auto, izmēģināt vairākas interesējošas mašīnas vienā dienā, jāsaka, tas nostrādāja...
Visas trīs izbraucu ar 15-20 min pārtraukumiem
un šaubu nebija, jāņem BMW. Mašīna ir pietiekami jaudīga(163zs) un galvenais, ļoti
labi turas uz ceļa, gandrīz kā ''pielipusi'', patīkami braukt, ekonomiska (5-6
l uz 100 km),mīnuss varētu būt tas, ka salona nav pārāk daudz vietas, bet nu, esmu
pie tā jau pieradis....
Katrā gadījumā, iesaku šo auto ikvienam, kas meklē labu, jaudīgu, prestižu mašīnu ar nelielu degvielas patēriņu. Gribu piebilst, BMW dīleri apgalvo, ka šim auto ātrumkārbas eļļa nav jāmaina, neticiet tam un, sasniedzot vismaz 100000 km nobraukumu ,apmainiet eļļu, es to izdarīju vel ātrāk(pie 90000 km),eļļa bija melna un oda pēc deguma, tagad ātrumkārba strādā kā jauna.
Gints Grinbergs, 19/08/2011
Ļoti labs auto ikdienas vajadzībām. Salīdzinoši lēts ekspluatācijā, ekonomisks un ļoti precīza stūres iekārta un nevainojama bremžu sistēma. Kā mīnuss noteikti ir ta,s ka ar šo mazo motoru mašīna varēja būt mīkstāka, jo braucot ir tāds paciets, bet toties stabils. Ziemā ļoti atvieglina braukšanu ESP sistēma un vienkārši perfekti notur mašīnu uz ceļa!
Mārtiņš Samulis, 13/09/2010
Ļoti feins auto, komfortabls, piemērots tieši pilsētai!!!
Iveta Kasparāne, 12/08/2010
Savā mūžā esmu braucis,pareizāk sakot, man piederēja un es lietoju šādus BMW 1.-BMW 520i, 2.-528i, 3.BMW 525TD un pašlaik BMW 320D. Pozitīvās īpašibas - ļoti dinamisks, ātrs autiņš, stabils. Esmu pagaidām ļoti apmierināts. Negatīvās īpašības - varēja būt mīkstāks. Reizēm ar driveri mazas problēmiņas. Bet kopumā ļoti labs autiņš. Esmu vecs vīrs, bet patīk šerpi braukt, ar lielu ātrumu, bet saprāta robežās.Vispār super labs braucamrīks.
Juris Brahmanis, 27/07/2009
Braucu ar '06.g. benzīna automātu jau 3 mēnešus, jāsaka, ka tfu, tfu, tfu, auto pagaidām ir ļoti labs. Kopējais nobraukums 38K, pats esmu nobraucis 5K. Uz ceļa ļoti stabili turās un bedres jūt minimāli. Abas - drošības sistēmas - DSC un DTC ļoti palīdz, var pat īpaši nepiedomāt kā rīkoties uz slidena ceļa vai kā iet līkumos, lai auto neizslīd. Slidenos laika apstākļos atslēdzot DSC ir diezgan grūti braukt, bet atslēdzot abas sistēmas, normāli pabraukt gandrīz nav iespējams, jo jauda ir pietiekama, lai auto apmestu uz otru pusi vai pa pilnu apli bez piepūles. No sākuma sistēma tracināja, bet tagad esmu pieradis un ir ļoti ok! Degvielas patēriņš ir gana mazs, pilsētā vidēji 9-12l/100km, uz šosejas 6-8l/100km, protams, atkarībā no braukšanas stila :). Ļoti ērts ir borta kompītis, kas attēlo visu par auto - kad jāmaina eļļa, bremžu kluči, serviss, utt (fantastika! :)). Auto neļaus sev nodarīt pāri.
Vēl pie plusiem varu atzīmēt efektīvo parking sistēmu, kas attēlo uz displeja kā parkoties. Patīkama ir sēdekļu apsilde, kas sasilda tos ļoti īsā laikā - un karstākajā režīmā nevis ļoti karsē, bet gan vienkārši uztur temperatūru. Patīkami arī apgaismojums pie rokturiem ārpusē, lai tumsā var redzēt kur tad tie ir, kā arī pie izslēgta dzinēja var uzturēt konstantu salota temperatūru.
Mīnuss ir tas, ka no ārpuses ķerās durvju rokturīši. Bez xenoniem ir nedaudz patumšs. Neforši atvērt bagažnieku mitrā laikā pēc braukšanas, jo rokturis piesitas ar netīrumiem un rokas visdrīzāk būs netīras.
w l, 09/01/2009
Ar šo auto nobraukti 40 t.km pa Latvijas ceļiem (kopā 50 000 km). Pagaidām par tehnisko izturību vēl grūti spriest, jo veiktas tikai plānotās apkopes. Runājot par auto trūkumiem, pirmkārt, jāpiemin ārējo rokturu ķeršanās. Protams, tas ir izteiktāk tām durvīm, kuras retāk tiek izmantotas, un šī problēma akcentējas ziemas periodā. Vilšanos sagādā arī iespējamā virsbūves nepietiekamā stingrība vai arī liek apšaubīt montāžas kvalitāti. Interesanti ir tas, ka auto tā kā izvingrinās pa rīta bedrēm un vēlāk vairs nav dzirdamas šis skaņas. Vēl var uzskaitīt nepietiekamo pagrieziena rādiusu, tuvās gaismas vēlētos labākas (iespējams, ksenons ir risinājums), nav vietas rezerves ritenim (pateicoties runflat riepām), 6-pakāpju kārbas precizitāte pieklibo, ja netiek veikta secīga pārslēgšanās. Dažiem var nepatikt zemā sēdēšanas pozīcija un pasmagā stūre. Pie pozitīvām viennozīmīgi gaitas īpašibas, auto lieliski uzvedas uz ceļa. ESP darbojas lieliski, un to ir iespējams pilnībā atslēgt. Tikai neiesaku to darīt. Dzinējs ir diezgan ekonomisks. Vidēji varētu būt ap 5,5 l, lai gan kompis rāda mazāk. Braukšanas komforts ir labs. Pie neliela ātruma diezgan jūtami ir ceļa nelīdzenumi, bet, palielinoties ātrumam, tie pazūd un braukšana sagādā baudu. Ātrums nav jūtams ne priekšā, ne aizmugurē sēdošajiem. Uzturēšanā nav dārgāks par līdzvērtīgiem auto. Apkopes ir atkarīgas no ekspluatācijas, vidēji ik pēc 30 000 km. Tie, kas meklē komfortu un līganu gaitu, iesaku klasi augstāku auto. Šis ir sportisks auto!
ģirts viksna, 09/12/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Mercedes-Benz C-Klase ir komfortabls, elegants auto, ar kuru ir patīkami braukt - kamēr vien izvēle krīt uz pareizo modifikāciju …
Auto tests
S60 ir pievilcīga alternatīva konkurentiem no Vācijas. Tas pelnījis īpašu atzinību par drošību un komfortu. …
Auto tests
Alfa Romeo Giulia iemieso labu gaitas komforta un vadāmības līdzsvaru un ir interesanta alternatīva BMW 3.sērijai. Tiesa gan interjera kvalitātes ziņā itāļi joprojām atpaliek no vācu standartiem. …
Auto tests
Mūsu 2016. gada Labākā Auto titula ieguvējs ir šībrīža labākais kompaktās biznesa klases pārstāvis. Vari izvēlēties jebkuru motoru un žēloties nevajadzēs. …