Auto tests
Honda
HR-V
…
Bāzes versijas dīzeļdzinējs (18d) un benzīna motors (20i) ir pieejams ar priekšpiedziņu vai pilnpiedziņu (sDrive vai xDrive), kamēr pārējās X1 modifikācijas ir ar xDrive pilnpiedziņu. Šis ir viens no iemesliem, kādēļ mums šķiet, ka sDrive 18d ir optimālākā izvēle – tas ir lētākais un ekonomiskākais X1. Neraugoties uz to, dinamika ir pilnībā pieņemama, taču, ja ar to ir par maz, atliek 20d un 25d. Pieejama arī modifikācija ar 2,0 litru tilpuma benzīna motoru, taču mūsuprāt dīzeļdzinēji ir labāk piemēroti šim auto.
Salīdzinot ar pirmās paaudzes X1, kam bija salīdzinoši stingra balstiekārta, šis X1 demonstrē labāku gaitas komfortu, nezaudējot BMW raksturīgās vadāmības īpašības. Mēs gan neieteiktu run-flat riepas, jo tās liek biežāk sajust Latvijas ceļu seguma negludumus. Pieejama arī adaptīvā balstiekārta, kas ļauj izvēlēties amortizatoru cietības pakāpi atbilstoši braukšanas stilam. Neatkarīgi no tā, vai X1 ir pilnpiedziņa vai priekšpiedziņa, stūres reakcija ir informatīva un precīza. Šī iemesla dēļ braukšana ar to sagādā lielāku baudu, nekā ar VW Tiguan vai Mercedes GLA.
Uz šosejas būs dzirdama pretvēja šalkoņa, taču tā nav traucējoša. Drīzāk uzmanība jāpievērš ceļa trokšņiem, ko rada X1 riepas, arī dīzeļdzinēji straujākā paātrinājumā liek par sevi manīt, taču vienmērīgā ātrumā to troksnis pazūd.
€
Auto tests
…
Auto tests
Sportage ir laba vērtības un cenas proporcija, ietilpīgs interjers, taču braukšanas baudas ziņā šis krosovers atpaliek no dažiem konkurentiem, arī 1,7 litru tilpuma motors nav no klusākajiem. …
Auto tests
Porsche Macan piedāvā visu, ko varētu gaidīt no sportiska krosovera, taču ietilpības ziņā tas nav starp labākajiem. …
Auto tests
Hyundai Santa Fe ir laba alternatīva ģimenes minivenam jeb MPV. …