BMW X1 nav tas auto, kam varētu pārmest pārāk mīkstu gaitu, taču X2 krosovers ir vēl cietāks pat standarta izpildījumā. Loģiski, ka M Sport pakotne ietver vēl stingrāku balstiekārtu, bet ar papildaprīkojumā pieejamo Adaptive Drive to var padarīt vēl sportiskāku – vai nedaudz komfortablāku, atkarībā no sajūtām un braukšanas stila. Mēs ieteiktu ar to pārāk neaizrauties, jo, ņemot vērā, ka ikviens BMW labāk izskatās uz lielāka izmēra diskiem un konkrēti šim modelim labi piestāv 19 collu diski, tad, ja braukšana galvenokārt paredzēta pa pilsētu, ar standarta balstiekārtu jau būs labi diezgan. Jo nekāds sporta auto X2 tomēr nav – tikai piekare vien to par tādu arī nepadarīs. Pagaidām esam izmēģinājuši tikai pilnpiedziņas X2 un par vadāmību neko sliktu nevaram teikt – kaut gan stūre varbūt varēja būt vēl nedaudz informatīvāka. X2 ir daudz izveicīgāks, nekā XC40 un šķiet vēl vieglāks nekā E-Pace. Un, kā ikviens BMW, arī X2 lielākā ātrumā ir pietiekami stabils, lai, aizmirstot ieskatīties spidometrā, ātri vien tiktu pie kāda soda punkta vai fotoradara „selfija”.