Auto tests
Lamborghini
Urus
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Iespēju ērti iekārtoties garantē plašais stūres un sēdekļu regulēšanas diapazons, turklāt papildaprīkojumā pieejami arī sporta sēdekļi ar manāmi labāku sānu atbalstu, ko novērtēs azartiskas braukšanas piekritēji. Priekšējais panelis ir tāds pats kā X1 - iekārtots saskaņā ar BMW labākajām tradīcijām. tas nozīmē, ka slēdži un pogas izvietotas loģiski un parocīgi, turklāt iDrive infosistēmas displejs savas funkcionalitātes un ērtās lietošanas dēļ ierindojas starp pašiem labākajiem paraugiem autoindustrijā. Apple CarPlay pieejams par maksu (kas jāveic reizi trīs gados), bet Android Auto vispār nav pieejams. Vai tiešām BMW domā, ka premium segmenta pircēji lieto tikai iPhone? Iespējams, ka tā arī ir.
Paaugstinātā sēdpozīcija nodrošina labu ceļa pārredzamību, taču aizmugures jumta balsti jau X1 ierobežoja pārredzamību, šeit - kupejas stila virsbūvē - tie skatu ierobežo vēl vairāk, it īpaši, braucot atpakaļgaitā. Šādos gadījumos jāpaļaujas ne vien uz paša modrību, bet arī uz distances sensoriem vai atpakaļskata kameru. Papildaprīkojumā viss ir.
Jau BMW X1 nav diez ko ietilpīgāks kā standarta ģimenes hečbeks, kā piemēram VW Golf, tāpēc nevajadzētu gaidīt, ka X2 būs praktiskāks - jo "sportiskā" virsbūve ierobežo gan bagāžas nodalījuma ietilpību, gan vietu aizmugurē sēdošo galvām. Tomēr X2 470 litru bagāžas nodalījums nebūt nav vērtējams kā mazs - tas varbūt ir mazāks, nekā XC40, bet lielāks, nekā Jaguar E-Pace. Sēdekļus aizmugurē nevar bīdīt uz priekšu vai atpakaļ, kā X1 - pat par papildus samaksu.
BMW X2 pamataprīkojums ir pieņemams, taču pircējiem tiek piedāvāts plašs papildaprīkojuma klāsts, no kura mēs ieteiktu izvēlēties ādas salona apdari un dažas citas opcijas, tai skaitā sēdekļu apsildi. Tradicionāli M Sport pakotne ar savām vizuālā noformējuma iezīmēm ir pieprasīta opcija BMW modeļiem otrreizējā tirgū, taču X2 nav tas modelis, kam šī ekstra būtu vērā ņemams papildinājums - kaut gan par sliktu tā noteikti nenāks. Jāņem vērā, ka pārlieka aizraušanās ar komforta aprīkojumu var būtiski sadārdzināt X2 cenu.
€
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Auto tests
Opel Mokka X ir stilīgs un labi aprīkots, taču vairākās jomās atpaliek no konkurentiem …
Auto tests
Otrās paaudzes Tiguan ir ietilpīgāks, ar to ir patīkami braukt, motoru klāstā ir ekonomiski, bet jaudīgi dzinēji. Jāteic, ka tas ir salīdzinoši padārgs. …
Auto tests
Ietilpīgāks, nekā līdzšinējais modelis, turklāt paaugstinātais klīrenss un pilnpiedziņa rada papildus drošības sajūtu ziemā. Retro stilam noteikti netrūks fanu, taču par šo cenu ir atrodamas labākas alternatīvas šajā …