Auto tests
Porsche
Cayenne
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …
Šķiet, ka populārākā modifikācija būs xDrive30d ar sešcilindru dīzeļdzinēju, kas sniedz patīkamu jaudas un degvielas ekonomijas līdzsvaru. Ar šī sen pazīstamā BMW motora palīdzību masīvais X7 spēj bezrūpīgi uzņemt ātrumu, turklāt tas ir klusāks un darbojas vienmērīgāk, nekā tāda paša tilpuma V6 dīzeļagregāts zem Q7 motora pārsega.
Ja nepieciešams vairāk jaudas, piedāvājumā ir M50d, kas paātrinājumu ļaus īstenot ar teju eksplozīvu spēku. Tas arī lieliski skan, vienīgi centies nedomāt par degvielas patēriņu. Mēs uzskatām, ka lielākajai daļai pircēju labākā izvēle būs xDrive30d.
Visām modifikācijām ir astoņpakāpju automātiskā transmisija, kas maina pārnesumus ātri un vienmērīgi, bet – ja ir vēlēšanās – pārnesumus var slēgt arī manuāli. Atšķirībā no Audi Q7 divsajūgu transmisijas, BMW “kārba” darbojas praktiski bez aiztures, vienalga, vai tu paātrinies no vietas, vai arī – esot kustībā.
Kluss un komfortabls – X7 uzvedas tieši tā, kā varetu gaidīt no luksusa SUV. Standartaprīkojumā iekļautā pneimopiekare uzsūc pilnīgi visus ceļa negludumus, kas gadās tā ceļā un mūsuprāt gaitas komforts pat ir labāks nekā Range Rover. Pat ar 21 vai 22 collu izmēra diskiem. Perfekts tas nav – lielākas bedres tomēr liks par sevi manīt, atšķirībā no Q7, kas kaut kādā maģiskā veidā spēj tās “likvidēt”. Tas pats sakāms par vadāmību – kaut gan šajā ziņā tas, neraugoties uz savu 2300 kg svaru, ir vienlīdz izveicīgs, kā X5, mūsu testā Q7 spēja labāk maskēt savu masu, veicot asākus manevrus sportiskā braukšanas režīmā. Tomēr X7 ir un paliek BMW, tātad stūres reakcija ir strauja, precīza un viegla – kaut gan ne tik informatīva, ka mazāka izmēra bavāriešu zīmola modeļos. Četru riteņu stūres piedziņa ir viens no faktoriem, kas pozitīvi ietekmē kopējās braukšanas sajūtas.
Bezceļa apstākļos – protams, mērenos, tādos kā dubļains ceļš, BMW X7 atkal pārspēj Range Rover, it īpaši ar papildaprīkojumā pieejamo offroad pakotni. Mēs droši varam apgalvot, ka X7 spēs tikt galā ar visiem bezceļa apstākļiem, kādus iedomāsies šķērsot vidējais šī modeļa pircējs – un pat vēl nopietnākiem.
X7 salonā valda patīkams klusums - visi ārējie trokšņi ir ļoti labi apslāpēti, kā faktiski pieklātos šāda līmeņa auto.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 45 700 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …
Auto tests
Daži konkurenti ir ātrāki un sniedz lielāku braukšanas baudu, taču neviens no tiem nav tik komfortabls un izsmalcināts kā Range Rover Sport. …
Auto tests
Liels, komfortabls, jaudīgs, labi aprīkots un ļoti praktisks – jaunais Volkswagen Touareg ir spilgts jaunais ražotāja modeļu klāsta līderis, taču tas vairs nav tik neuzkrītošs, kā līdz šim …
Auto tests
Daži konkurenti būs praktiskāki un veiklāki, taču smalkais interjers un pneimatiskā piekare ir elementi, kas padara GLE par komfortablu sabiedroto gan ikdienā, gan tālos ceļojumos. …