Tas ir aprīkots ar daļēji adaptīviem amortizatoriem, lai novērstu satricinājumus no ceļa nelīdzenumiem un saglabātu pietiekami daudz virsbūves kontroles uz viļņaina seguma.
Vienīgais trūkums ir tāds, ka uz bedrīšu lāpītiem posmiem elektroauto vairāk “staigās” nekā Model 3 un Volkswagen ID.7, taču jūs joprojām jutīsieties ērtāk nekā Hyundai Ioniq 6 vai Polestar 2.
Runājot par vadāmību, virsbūves svārstības tiek sekmīgi ierobežotas, un pilnpiedziņas versija ir aprīkota pat ar griezes momenta vektorēšanas sistēmu, kas palīdz uzlabot saķeri. Taču, līdzīgi kā Model 3, arī Seal jūs īpaši neiesaista braukšanas procesā. Ja vēlaties elektrisko sedanu, kas patiešām ir kā radīts braukšanas priekam, jums jāmeklē daudz dārgākie Audi E-Tron GT vai Porsche Taycan.
Seal galvenā problēma ir stūres iekārta, kas ir diezgan nejūtīga un lēna ap viduspunktu, pirms pēkšņi liek automašīnas priekšgalam mesties līkumos - vismaz tad, kad esat ieslēdzis komforta režīmu.
Mēs iesakām iestatīt stūres sistēmu Sport režīmā, jo tas nodrošina lielāku reakcijas konsekvenci (ja ne lielāku atgriezenisko saiti).