Tāpat kā Tesla Model 3, arī BYD Seal ir aprīkots ar panorāmas stikla jumtu, tomēr Seal ieguvis labāku risinājumu nekā Model 3, jo tas ļauj ar vienu pieskārienu padarīt stiklu necaurspīdīgu, lai pasargātu pasažierus no spēcīgas saules gaismas.
Tas apvienots ar dāsnu vietu kājām priekšā un aizmugurē un līdzenu grīdu automobiļa aizmugurē. Tāpēc vēl jo vairāk sarūgtina tas, ka atbalsta trūkums zem aizmugurē sēdošo augšstilbiem samazina komfortu garākos ceļojumos. Model 3 šajā ziņā ir daudz labāks, savukārt, ja vēlaties īstu limuzīnam līdzīgu komforta pieredzi, mēs jums ieteiktu izvēlēties Volkswagen ID.7.
Pozitīvi ir tas, ka priekšā ir daudz vietas, ko papildina dažādas mantu novietnes, bezvadu uzlādes paliktnis, kurā var ievietot divus mobilos tālruņus, dziļš nodalījums zem centrālā roku balsta un liela telpa starp priekšējiem sēdekļiem. Centrālajā konsoles daļā ir iebūvēti arī divi krūzīšu turētāji ar maināmu dziļumu, kas ļauj tos pacelt un nolaist atkarībā no dzēriena lieluma.
Seal bagāžnieka ietilpība ir 400 litri - tas ir gandrīz vienādi ar Hyundai Ioniq 6, taču atpaliek no Model 3 un ID.7. Nav pārsteidzoši, ka Seal bagāžniekā izdevās ietilpināt septiņus rokas koferus, salīdzinot ar astoņiem ID.7 un deviņiem Model 3 bagāžniekos, tomēr tas ir pietiekami daudz ģimenes brīvdienām, turklāt zem grīdas ir vieta uzlādes kabeļiem, tādējādi atbrīvojot 53 litru ietilpīgo priekšējo bagāžnieku citiem priekšmetiem.
Galvenā problēma ar Seal bagāžnieku ir tā, ka, tāpat kā Ioniq 6 un Model 3, tam ir maza atvēruma vieta, kas apgrūtina lielgabarīta bagāžas vienību iekraušanu.