Lai gan Sealion 7 nenoliedzami ir ātrs taisnā līnijā, tas ne vienmēr paātrinās tik strauji kā daži konkurenti (piemēram, Ford Capri AWD Extended Range). Tas arī ļoti labprāt ierobežo jaudu, ja pastāv kaut mazākais risks zaudēt saķeri.
Arī līkumainos ceļu posmos tas uzvedas kā visai klasisks SUV. Virsbūves svārstības ir lielākas nekā Kia EV6 vai Tesla Model Y, un stūres mehānisms nav vienmērīgi nosvērts pagriezienos - pat tad, ja izvēlaties sporta režīmu. Īsāk sakot, braukšana ar šo auto ir vairāk ikdienišķa, nevis adrenalīnu raisoša.
Tomēr mēs apgalvotu, ka vairumam elektrisko SUV pircēju svarīgāks ir braukšanas komforts. Un, lai gan Sealion 7 balstiekārta ir laba braukšanai pa pilsētu, pie 100 km/h ātruma tā kļūst nedaudz nesakārtota pat pie nelieliem izciļņiem un nelīdzenumiem.