Auto tests
Volkswagen
Touran MPV
Touran ir pievilcīgs un praktisks, taču nav tik funkcionāls un ietilpīgs kā daži konkurenti. Ar to ir patīkami braukt, taču interjers ir diezgan neizteiksmīgs. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Ja pirkt, tad manuprāt - labi nopakotu Chrysler T&C no 2011 g ar 17 collu riteņiem, Ar 16 collu ir problēma ar vadīkļa izdilumiem. Pārējais viss ir perfekts. Izturīgs un ērts - un reti kurš lietotājs neapmierināts.
alds alds, 20/02/2017
Autiņš priekš tiem, kam nepatīk braukt kā sardīnei konservu bundžā. Autiņš liels, ērts un normāli iet, priekš saviem izmēriem. Pagriezienos ļoti stabils. Ļoti laba lieta ir nolokāmie sēdekļi grīdā. Jāatzīst, ka tas bija otrais iemesls, kāpēc gribēju tieši šo auto. Pāris sekunžu laikā var pārvērst 7 - vietīgu mikroautobusu uz kravas furgonu. Nevajag domāt, kur tos izņemtos sēdekļus novietot. :) Par lietošanas izmaksām - velosipeds - neapšaubāmi lētāks. Par 1 litrīgo polo tērē vairāk, arī detaļas dārgākas par VAZ 2106. Visas mašīnas lūzt, visām kaut kas ir jāmaina, varu pateikt to, ka, piemēram opel zafira 2.2 litru benzīnnieks eksplotācijā letāks nesanāk.
Jānis Priedis, 12/02/2015
Visumā labs un ērts auto. Neskatoties uz lielo izmēru - novietojams viegli stāvvietā.
Līga Puķuleja(Zučika), 12/04/2013
Ļoti ērta un stabila, par vāju dzinējs. Liels degvielas patēriņš, tāpēc vēlams pārbūvēt uz gāzi, tad arī eksplutācijas izmaksas var samazināt.
Rolands Samovics, 30/11/2011
Pabraucos divas nedēļas ar 01.gada Town & Country 3,8L un gāzi. Esmu sajūsmā! Stabils, konkrēts, labi ''rakstās'' līkumā uz 100km/h, kurā ar savu Astru G ar 90km/h nācās iebraukt pretējā pusē.Grantēta ceļa nelīdzenumus var aizmirst, tāpat kā centrālās atslēgas bloķi, jo šim,uzsākot braukt, pie 30km/h visas durvis ciet. Uz apdzīšanu vairāk nekā pārliecinošs, ja salīdzina atkal ar to pašu 1,6L Astru - patīk tā dzinēja ierēkšanās! Patēriņš-kompis uzrādīja +/- 14L gāzes uz 100 vidējo. Tāds sīkums, kuru citos autiņos nebiju manījis: logu tīrītāja intervāla ātrumu var Mainīt. Augstums, līdz ar to pārredzamība, kura transporta plūsmā ir neatsverama. Mans spriedums: apsveru domu iegādāties šādu auto, gan jaunāku, un bez gāzes iekārtas, jo neticu, ka dzinējs būtu ilglaicīgs tādā gadījumā.
Valdis Zarins, 10/10/2009
Pēc FWD V6 3.3i 1997 negatīvās pieredzes ar Vojadžeri, mūsu nākamais auto bija . . . arī "džeris", precīzāk Town & Country Limited versija. Nekā praktiskāka 5 cilvēku ģimenei ar opjiem un omām nav izdomāts. Gribējās AWD versiju, bet nesanāca, pārāk dārgas bija. Toties Limited versijā tika izlabotas visas kļūdas, kas tika pieļautas pērkot 1. vojadžeri - 3.8i motors ir jūtami spēcīgāks, mazāk kaprīzāks un pat nedaudz ekonomiskāks ~ 14l pils. un 9l šoseja. Ādas salons ir ļoti viegli kopjams, un sēdekļu apsilde mūsu ziemās tiešām noder. Dalītos sēdekļus ir vieglāk izņemt un mainīt vietām. Ar pulti atveramās durvis un bagāžnieks ir neiedomājami vērtīga un patīkama ekstra iznākot no Rimi ar pilniem maisiem rokās. Lielās priekšējās lampas ir vismaz 2X labākas par iepriekšējām plānajām, bet līdz eiropiešu līmenim tomēr neaizvelk, vai Amerikā pa nakti nebrauc? Disku bremzes visiem riteņiem - beidzot normāli var nobremzēt. stipri kvalitatīvāka salona apdare - mīkstā plastmasa, zamšs, koka imitācija, pat nekas negrab, nost nekrīt. Tiešam kvalitatīvs audio standartā. Trīs zonu klimats, kruīzs, multistūre, visādi glāžu un burgeru turētāji, ekstru kā biezs. Kas nepatīk? Klasiskās jauno "džeru" vainas - pilinošs un grabošs stūres reika/pastirinātājs, pārlocīti vadiņi aizmugures vākā, čakarējas pagrieziena/gaismu/logu tīrītāja slēdzis . . .tas arī viss, kas nepatika. Rūsas praktiski nav, ja nu vienīgi salona beņķiem apakšas brūnas paliek, amerkāņi nez kāpēc izdomājuši tās necinkot.
Peteris Valdmanis, 06/09/2009
Mūsu pirmais vojadžeris tika pirkts kā lētākais no Vāczemē pieejamiem. Ekstru nekādu izņemot tās, kas amerkāņiem ir pieejamas standart/minim. aprīkojumā. Visumā praktisks, liels auto 4-5 cilvēku ģimenei, kur vietas ir gan pašiem, gan bagāžai, gan opim un omei. Motots lai arī liels 3.3l, bet pavārgs un pārlieku ēdelīgs ~ 15l. Ekonomijas nolūkos iepirkām modernu 6inžektoru gāzes iekārtu ar balonu rezerves riteņa vietā, tādā veidā izvairoties no gāzes smakas salonā un neupurējot bagāžas nodalījumu. Jaudas zudumu nekādu, bet patēriņš uzleca uz 17-18l, regulāri iedegās check-engine, kas pazuda pārslēdzoties atpakaļ uz benzīnu un, kas nepatīkamākais, parādījās regulāri ~ 1x mēnesī gāzes iekārtu regulēšanas un tīrīšanas apmeklējumi. Nepatika: Regulārie ieguldījumi balstiekārtas remontā. Grabošas un nost krītošas plastmasas salonā. Rūsa visās malās. Aizmugurājais garais sols izņemems tikai Kalifornijas gubernatoram. Ļoti vājas un nedrošas aizmugurējās trumuļu bremzes, kas iespaido visu bremzēšanu kopumā. ĻOTI sliktas gaismas, dēļ maziem lukturu izmēriem un plastmasas stikliem, kas paliek nedzidri. Elektronikas problēma - pats no sevis ieslēdzas logu tīrītājs, ko izslēgt izdodas tikai noraujot releju.
Peteris Valdmanis, 06/09/2009
Ļoti ērta automašīna ģimenei ar bērniem - gan ikdienā, gan izbraukumiem atpūtā. Ērti sēdekļi un to izvietojums, pietiek arī vietas bagāžai. Remonts padārgs, bet auto to atsver.
una plūksna, 05/05/2009
Par auto...cik cilvēki, tik viedokļi, šis nav pirmais voyager un viennozīmīgi nebūs pēdējais! Patīk plašums, tādēļ šo sauktu, par pilnvērtīgu 4+2vietīgu auto. Bet nav problēmas arī 7 cilvēkiem mērot vairākus tūkstošus km. lielu attālumu. Ideāls ceļojumu un labs ikdienas auto, ja nepieciešams lielāks salons. Ielokot(izņemot iepr. modelī) aizmugurējos sēdekļus, izveidojās telpa, kurā brīvi var ievietot 140x1,90 matracīti un paliek vēl kādi 80cm brīvi somām, čībām. Šim auto ir piešķirts tituls par visu laiku labāko minivenu, bet tas, manuprāt, tikai tādā gadījumā, ja ir pilna komforta pakete. Savādāk nav lielas atšķirības no analogiem auto. Ja auto ar ādas apdari, vajadzētu pievērst uzmanību sēdekļu apsildei(diemžēl tikai priekšējiem sēdekļiem lidz 2008gadam)! Sēdekļos izmantotais ādas aizvietotājs būs izturīgāks vecākiem modeļiem. Auto lieliski darbojās ar gāzi, gaitā nav jūtamas nekādas izmaiņas(jaudas zudums ir niecīgs un to var konstatēt tikai ar mērierīču palīdzību, braucot to nevar manīt). Ekonomiju un nepieciešamību katrs var izvērtēt pats. Manā gadijumā tie ir ap 1000Ls un vairāk gadā! Vidējais patēriņš ar benzīnu 12; LPG-14 L/100km. Vājās vietas stūres pirksti, amortizātoru atbalsta gultņi, aizmugurējo amortizātoru bukses. Der pievērst uzmanību, lai aizmugurē būtu "resnie"(ap 9cm diam.)amortizātori. Jauni šādi amortizātori būs stipri dārgi, bet ja auto noslogots, tie paši piemērosies ceļa segumam un auto svaram. Ātrumkārbā OBLIGĀTI regiulāri jāmaina eļļa, tad būs Ok:)!!
Andris Zakars, 01/05/2009
Ne visai labi turās uz ceļa? A kurš ar ģimeni rallija tagad piedalās?! Turās ne sliktāk par jebkuru citu, nevajag trakot. Ritošā vienkarša, līdz ar to arī lēta un izturīga. Salons ideāls! 3,3l ar gāzi - pa šoseju Ls4 uz 100km! Ko vēl vairāk var vēlēties ģimene lai brīvdienās ceļotu?
Andris Rengarts, 25/04/2009
Varēja būt mazāks benzina patēriņš pilsētā, bet, ja padomā, tad tas ir sīkums,jo tas komforts un caurgājamība, ko sniedz šis auto, ir tā vērts.
janis pētersons, 11/01/2009
Nu nezinu! Katrā ziņā pirmo un pēdējo reizi iegādājos šādu auto. Galvenais mīnus - ļoti švaka ritošā daļa, ļoti grabošs salons un problēmas ar elektroniku. Varbūt man patrāpījās kāds brāķis, bet pie pirmās izdevības mainīšu pret citu. Vienīgais, kas priecē, - mašīnas praktiskums un plašums. Šoreiz neko labu nevaru pateikt.
Guntis Bogdanovs, 19/12/2008
Braucot ar šo auto, liekas, ka Latvijā ir kļuvuši labāki ceļi (iespējams, tas ir pateicoties 2 t pašmasai un 16 collu diskiem).
Ar 2.5 CDR motoru jauda ir pietiekama, lai gan ar manuālo kārbu nesagādā pārāk lielu baudu, braukājot pa pilsētu no luksofora līdz luksoforam.
Degvielas patēriņš priekš šādas masas ir, manuprāt, smieklīgi mazs - tuvu 7 l/100 km.
Ir dzirdēti stāsti, ka ekskursijā pa Holandi ar holandiešu degvielu un viņu ceļiem var pat nokristies līdz 5 l/100 km.
Šī mašīna būtu ideāla, ja to būtu būvējuši vācieši ar vāciešu kvalitāti. Apakša jau sāk norūsēt, durvju un aizmugurējā vāka elektronika dažreiz niķojas.
Apkopes nav lētas. Mainot zobsiksnu, jāmaina visi rullīši un pat ūdenssūknis, kas viss kopā izmaksā tuvu 400 latiem + darbs. Nemainot ūdenssūkni, var pārlekt zobsiksna, un tad jau remonts prasīs apmēram 2000 latu.
Kopumā ņemot, laba mašīna, ar kuru prieks braukt garus gabalus, bet, kad sākas problēmas, var būt lieli izdevumi.
Jānis Sīlis, 09/12/2008
Ideāls ģimenes auto garākiem un tuvākiem ceļiem. Nav problēmas manevrēt pa Rīgas sastrēgumiem. Braucot uz Vāciju, vidējais patēriņš neuzkāpa augstāk par 7,2 litri. Apdzenot mazliet jāpierod, jo dažreiz liekas, ka mazliet pietrūkst jaudas. 6-pakāpju automāts strādā nevainojami, un par braukšanas komfortu vadītājs un pasažieri nevarētu sūdzēties.
Mārtiņš Ķiepe-Ķipge, 28/11/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Touran ir pievilcīgs un praktisks, taču nav tik funkcionāls un ietilpīgs kā daži konkurenti. Ar to ir patīkami braukt, taču interjers ir diezgan neizteiksmīgs. …
Auto tests
Fiat 500L ir apsvēršanas vērts variants, un ne tikai stila dēļ vien. …
Auto tests
Zafira Tourer pilnīgi noteikti ir ir labs minivens, taču daži konkurenti ir praktiskāki un klusāki. …
Auto tests
Minivens ar hibrīddzinēju ir lieliska ideja, taču tas nav lēts prieks …