Testa brauciens

Lētākais Eiropā. Izmēģinām budžeta elektromobili Citroen e-C3
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Citroen piedāvā pseido head-up displeju ar digitālo spidometru, tahometru un informāciju par braucienu tiek projicēts uz instrumentu paneļa vadītāja priekšā, nevis uz vējstikla, kā tas ir īsta head-up displeja gadījumā. Visus svarīgākos datus iespējams viegli saskatīt virs iegarenā stūres rata, kalpojot kā atbilde uz i-Cockpit konceptu Peugeot automobiļu modeļos.
Atšķirībā no sāncenšiem, ë-C3 salonā ir daudz fizisko pogu klimata kontrolei un braukšanas palīgsistēmām, piemēram, lai izslēgtu joslu saglabāšanas palīgsistēmu. Tas ievērojami atvieglos dzīvi tiem, kuriem šī tehnoloģija šķiet kaitinoša.
Žēl, ka Citroën nav veltījis vairāk pūļu informācijas un izklaides sistēmai, kuras 10,25 collu skārienekrāns un ierobežotais lietojumprogrammu klāsts ir neskaidrs. Par laimi, Android Auto un Apple CarPlay ir iekļautas standarta aprīkojumā.
Atbilstoši SUV iedvesmotajam stilam ë-C3 vadītāja pozīcija ir nedaudz augstāka nekā konkurentos vai standarta hečbekos. Kombinācijā ar augstajiem sānu logiem un salīdzinoši šaurajiem statņiem redzamība kopumā ir laba.
Pilsētvidē braucošie priecāsies par to, ka aizmugurējie distances sensori ir iekļauti standarta aprīkojumā, bet dārgākajā aprīkojuma līmenī pieejama arī aizmugurējā skata kamera.
Runājot par sēdpozīciju, ir vērts apspriest arī pašus sēdekļus. Citroën tos nodēvējis par Advanced Comfort, un tajos izmantotas augsta blīvuma putas, kas radītas, iedvesmojoties no matraču ražošanas industrijas.
Sēdekļiem nav regulējams jostasvietas balsts, taču, pateicoties ērtajai atzveltnes formai, to nevarētu uzskatīt par būtisku trūkumu.
Citroën ë-C3 nav pats lielākais automobilis uz ceļa, taču priekšā sēdošo elkoņiem šeit būs pietiekami daudz vietas. Aizmugurē situācija ir vēl labāka – brīvā vieta braucēju galvām ir lielāka nekā dažos konkurentos, un, tā kā Citroën ir gudri izdevies novietot akumulatoru (zem aizmugurējā sēdekļa), grīda nav pārlieku augsta.
Arī vieta kājām ir pārsteidzoši plaša šāda izmēra automobilim. Protams, Hyundai Inster piedāvā nedaudz vairāk vietas, taču ë-C3 nebūt nekrīt kaunā, turklāt tam ir trīs aizmugures galvas balsti.
Runājot par bagāžas nodalījumu, ë-C3 demonstrē pieticīgu 310 litru tilpumu, taču tas ir vairāk nekā Ora 03. Mums izdevās šeit ievietot piecus rokas bagāžas koferus, atstājot vietu vēl kādai mīkstai somai.
Diemžēl ë-C3 bagāžnieks nav īpaši daudzpusīgs. Bagāžnieka grīdas augstumu nav iespējams regulēt, turklāt bagāžnieka vāka atvērums ir diezgan mazs, un tam ir augsts kravas ielādes slieksnis, apgrūtinot smagu priekšmetu iecelšanu un izcelšanu.
Zem bagāžnieka grīdas nav izveidots nodalījums uzlādes kabeļiem. Tādu nevarēs atrast arī zem “motora” pārsega, tāpēc lādēšanas kabeļi būs jānovieto kopā ar pārējo bagāžu.
Ja salonā nepieciešams vairāk vietas mantām, aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var nolaist dalījumā 60/40. Atšķirībā no Hyundai Inster, šeit neizdosies iegūt pilnībā līdzenu grīdu.
C3 tiek piedāvāts trīs aprīkojuma līmeņos – You, Plus un Max.
Bāzes versijā (You) ir iekļauta kruīza kontrole un ātruma ierobežotājs, Citroën Advanced Comfort aktīvā balstiekārta, LED dienas gaitas lukturi, 16 collu tērauda riteņi un citas ekstras.
Bagātīgākajā Max līmenī būs 3D LED aizmugurējās gaismas, automātiskā klimata kontrole, automātiska salona spoguļa aptumšošanās funkcija, viedtālruņa bezvadu lādētājs, Citroën Connect 3D navigācijas sistēma, aizmugurējie elektriski vadāmie logi un 17 collu alumīnija diski.
€
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāstā Berlingo vārds jau ir pazīstams. Tomēr jaunais modelis piesaista uzmanību ar savu mūsdienīgo ārieni, …
Testa brauciens
Iepriekšējās paaudzes Citroen C4 pirms dažiem gadiem Latvijā bija itin pieprasīts auto – ne …
Testa brauciens
Ļaudis no Citroen pēdējos gados ne vienreiz vien ir pārsteiguši …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Suzuki SX4 S-Cross ir ietilpīgs un praktisks ģimenes auto ar mazām lietošanas izmaksām. …
Auto tests
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …
Auto tests
CUPRA Formentor piedāvā SUV un kupejas dizaina kombināciju, atjautīgu interjeru un labu vadāmību. Lai gan tas nav tik praktisks kā Seat Ateca, salonā var ērti iesēsties četri augumā raženi pieaugušie un tam ir pienācīga …