Testa brauciens

Lētākais Eiropā. Izmēģinām budžeta elektromobili Citroen e-C3
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Berlingo motori ir tādi paši kā Peugeot Rifter un Opel Combo Life - 1,2 litru tilpuma 110 ZS Puretech benzīna motors, kā arī 1,5 litru Blue HDi dīzeļdzinējs ar 100 un 130 ZS. Visiem motoriem standartaprīkojumā ir sešpakāpju manuālā transmisija, taču jaudīgākais dīzeļdzinējs ir pieejams arī ar jauno astoņpakāpju “automātu”. Dīzeļdzinējs demonstrē vidēji labu dinamiku un salīdzinoši pieņemamu jaudu, lai pārvadātu, piemēram, kaudzi mantu vai pāris draugus ar viņu bagāžu. Tāpat pieejama arī 136 ZS elektriskā versija ar 50 kWh akumulatoru, kas ar vienu uzlādi spēj veikt līdz 345 km. Maksimālā uzlādes jauda sasniedz 100 kW, kas akumulatoru no 0 līdz 80% uzlādēs 30 minūtēs.
Berlingo gaitas komforts šķiet labāks, nekā Rifter, kuru salīdzinoši stingrā balstiekārta un aizmugures piekare var nedaudz izsist no līdzsvara uz nelīdzena ceļa seguma. Jebkurā gadījumā, "gulošos policistus" tas pārvar labāk, nekā kolēģis ar Peugeot logo. Pirmie iespaidi ir pozitīvi - stūres reakcija ir pārsteidzoši asa, ņemot vērā Berlingo saknes komerctransporta segmentā. Protams, uz ceļa tas neuzvedas kā vieglais auto. Par to liecina arī lielais pretvēja troksnis uz šosejas.
Trokšņu izolācija ir apmēram vienā līmenī, ja ne mazliet labāka nekā Rifter. Trokšņa līmenis salonā ir atkarīgs no tā, kādu spēka agregātu izvēlēsities – benzīna, dīzeļa vai elektrisko. Pretvēja šalkoņu varēs dzirdēt jebkurā gadījumā, taču tas nav nekāds pārsteigums, jo tā ir raksturīga visiem modeļiem ar “bulku vāģa” parauga virsbūvi.
€
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāstā Berlingo vārds jau ir pazīstams. Tomēr jaunais modelis piesaista uzmanību ar savu mūsdienīgo ārieni, …
Testa brauciens
Iepriekšējās paaudzes Citroen C4 pirms dažiem gadiem Latvijā bija itin pieprasīts auto – ne …
Testa brauciens
Ļaudis no Citroen pēdējos gados ne vienreiz vien ir pārsteiguši …
Citroen Berlingo |
€ 21 490 |
![]() |
||
Fiat 500L MPV |
€ 14 460 |
![]() |
||
Mercedes-Benz B-Klase |
€ 26 830 |
![]() |
||
Seat Alhambra MPV |
€ 26 790 |
![]() |
||
Volkswagen Touran MPV |
€ 20 810 |
![]() |
Auto tests
Fiat 500L ir apsvēršanas vērts variants, un ne tikai stila dēļ vien. …
Auto tests
Berlingo ir Citroen mēģinājums apvienot minivena praktiskumu ar krosovera dizaina iezīmēm - protams, ja tev nepieciešams tikai praktiskums, tad tu var izvēlēties, piemēram Ford Tourneo Connect vai Peugeot Partner, taču Berlingo …
Auto tests
Touran ir pievilcīgs un praktisks, taču nav tik funkcionāls un ietilpīgs kā daži konkurenti. Ar to ir patīkami braukt, taču interjers ir diezgan neizteiksmīgs. …
Auto tests
B-Klase ir pieņemams variants, ja tev nepieciešams maksimāli prestižs, drošs un ietilpīgs ģimenes hečbeks. …