Līkumos tas nebūs tik precīzs un ass kā iepriekšminētie modeļi, taču saķere ir pietiekama, stūres iekārta ir labi izsvarota, un ātrumā automobilis ir viegli vadāms. Arī bremžu sistēma ir labāka nekā tā priekštecim.
Noliekot malā dinamikas rādītājus, Citroën prioritāti ir piešķīris komfortam. Tāpēc, lai gan C3 ir budžeta variants, tas ir aprīkots ar zīmola Advanced Comfort balstiekārtu, kas spēj radīt burvju paklāja efektu, braucot pāri bedrēm, uzbraucot apmalītēm, ātruma slāpētājiem un citiem ceļa nelīdzenumiem.
Atskaitot dažas reizes, kad aizmugures ass darīja zināmu par asākām bedrēm, kopumā gaita ir mīksta. Tas ir sakārtotāks nekā Seat Arona, bet ne tik labs kā Jeep Avenger.