Testa brauciens

Lētākais Eiropā. Izmēģinām budžeta elektromobili Citroen e-C3
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Vadītāja sēdpozīcija ir nedaudz augstāka nekā vairumā mazo automobiļu, un redzamība caur augstajiem sānu logiem kopumā ir laba. Standarta aprīkojumā iekļauti aizmugurējie distances sensori, bet dārgākajām versijām būs arī atpakaļskata kamera.
C3 komforta sēdekļi patiešām ir ērti, taču garākos braucienos varētu traucēt regulējama jostasvietas balsta trūkums.
Pseido head-up displejs ar digitālo spidometru, tahometru un informāciju par braucienu tiek projicēts uz instrumentu paneļa vadītāja priekšā, nevis uz vējstikla, kā tas ir īsta head-up displeja gadījumā. Visus svarīgākos datus iespējams viegli saskatīt virs iegarenā stūres rata.
Klimata kontroles iestatījumi tiek regulēti ar fiziskām pogām. Tāpat pieejami arī slēdži autovadītāja palīgsistēmām. Tas ievērojami atvieglo dzīvi salīdzinājumā ar tiem risinājumiem, kad dažādu funkciju pārvaldība tiek iestrādātā multimediju skārienekrānā.
Runājot par to, 10,25 collu ekrāns ir vienkāršs. Tajā integrētas pamata lietojumprogrammas navigācijai un multividei, kā arī Android Auto un Apple CarPlay saskarnes, lai ekrānā varētu izmantot sava viedtālruņa lietotnes.
Neraugoties uz saviem supermini izmēriem, Citroën C3 ir līdzvērtīgs mazās klases sāncenšiem, ja runa ir par salona ietilpību.
Priekšā sēdošajiem ir pietiekami daudz vietas galvai un kājām, un, lai gan ir nepatīkami, ka starp sēdekļiem nav centrālā roku balsta, braucējiem nenāksies savstarpēji rīvēties ar elkoņiem.
Aizmugurē būs mazliet šaurāk, un gara auguma cilvēkiem brīvā telpa varētu izrādīties par šauru kājām, taču šeit ir pietiekami daudz vietas galvai, un augstie sānu logi rada plašuma sajūtu. Aizmugurē ir trīs galvas balsti, taču mums ir aizdomas, ka, trim pieaugušajiem šeit būs jāsēž īpaši draudzīgi.
C3 salonā ir pietiekami daudz vietas mantu uzglabāšanai. Šeit ir pieklājīga izmēra durvju kabatas un ietilpīgs nodalījums zem multimediju sistēmas, bet aizmugurē sēdošajiem pasažieriem ir plaša kabatiņa telefonam.
Ar augsto, bet diezgan īso 310 litru bagāžnieku jaunais C3 piedāvā vairāk vietas mantām nekā Suzuki Swift un Opel Corsa. Tiesa, Jeep Avenger, Renault Clio un Skoda Kamiq bagāžnieki ir ietilpīgāki.
C3 bagāžniekā varēs bez rūpēm ievietot iknedēļas pirkumus, taču bagāžnieka vāka atvērums ir nedaudz par šauru, bet ielādes slieksnis par augstu, tādejādi apgrūtinot smagu priekšmetu iecelšanu un izcelšanu.
Bagāžas nodalījuma grīda nav regulējama augstumā, un situāciju nespēj izglābt arī vienīgais plastmasas āķis, kas pieejams šajā nodalījumā. Kad aizmugurējo sēdekļu atzveltnes ir nolocītas (tās ir dalāmas 60/40), neizdosies iegūt pilnībā līdzenu grīdu.
C3 tiek piedāvāts trīs aprīkojuma līmeņos – You, Plus un Max.
Bāzes versijā (You) ir iekļauta kruīza kontrole un ātruma ierobežotājs, Citroën Advanced Comfort aktīvā balstiekārta, LED dienas gaitas lukturi, 16 collu tērauda riteņi un citas ekstras.
Bagātīgākajā Max līmenī būs 3D LED aizmugurējās gaismas, automātiskā klimata kontrole, automātiska salona spoguļa aptumšošanās funkcija, viedtālruņa bezvadu lādētājs, Citroën Connect 3D navigācijas sistēma, aizmugurējie elektriski vadāmie logi un 17 collu alumīnija diski.
€
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāstā Berlingo vārds jau ir pazīstams. Tomēr jaunais modelis piesaista uzmanību ar savu mūsdienīgo ārieni, …
Testa brauciens
Iepriekšējās paaudzes Citroen C4 pirms dažiem gadiem Latvijā bija itin pieprasīts auto – ne …
Testa brauciens
Ļaudis no Citroen pēdējos gados ne vienreiz vien ir pārsteiguši …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
CUPRA Formentor piedāvā SUV un kupejas dizaina kombināciju, atjautīgu interjeru un labu vadāmību. Lai gan tas nav tik praktisks kā Seat Ateca, salonā var ērti iesēsties četri augumā raženi pieaugušie un tam ir pienācīga …
Auto tests
Volvo XC40 apvieno stilīgu izskatu, ietilpību un komfortu ar plašu drošības aprīkojumu un relatīvi pieņemamu cenu, godam nopelnot What Car? labākā auto titulu. …
Auto tests
Land Rover Discovery Sport ir kompakts, bet praktisks SUV, kura galvenās iezīmes ir komforts un spēja pārvietoties arī bezceļa apstākļos. …