Testa brauciens

Lētākais Eiropā. Izmēģinām budžeta elektromobili Citroen e-C3
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Modernizētais Citroën C4, jo īpaši ar tā sākumlīmeņa kārdinošo cenu, ir ievērības vērts. Tas ir ikdienā viegli vadāms auto, būdams kluss un ērts. Turklāt tas ir izdevīgs veids, kā iegādāties kupejas tipa apvidus auto. Tiesa, daži konkurenti ir vienkārši labāki (piemēram, VW Taigo ir labāk vadāms un ietilpīgāks).
Sociālie mediji mīl tendences, sākot ar TikTok dejām un beidzot ar ledus spaiņa izaicinājumu, taču reti kad šīs tendences sekmīgi apvienojas vienā veselumā.
Šeit apskatāmais Citroën C4 mēģina ko pavisam neierastu, vienā modelī apvienojot vairākas automobiļu tendences.
Ļaujiet mums paskaidrot... C4 sāka savu dzīvi kā ģimenes automobilis, pirms 2020. gadā (vai 2014. gadā, ja skaitām C4 Cactus) pārtapa par mazu SUV. Taču līdztekus automobiļu klases maiņai, lai sekotu līdzi tam, kas ir populārs, tas virsbūves siluetā integrēja arī kupejas iedvesmotu slīpo jumta līniju. To reti kad redzēsiet mazos SUV, jo kupejas SUV tendenci aizsāka daudz lielāks - un dārgāks - BMW X6.
Runājot par cenu, C4 ir lētāks par daudziem saviem konkurentiem, tostarp Mazda CX-30, Škoda Kamiq un VW Taigo. Turklāt 2025. gadā tam ir veikta modernizācija, tāpēc tas izskatās nedaudz citādāks gan no priekšas, gan aizmugures, kā arī ir ieguvis jaunu informācijas un izklaides sistēmu un Citroën uzlabotos komforta sēdekļus.
Vai ar visu iepriekšminēto pietiek, lai Citroën C4 saglabātu konkurētspēju, salīdzinot ar labākajiem mazajiem SUV, vai arī tā vietā vajadzētu izvēlēties kādu no konkurentiem? Lasiet tālāk, lai to uzzinātu.
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāstā Berlingo vārds jau ir pazīstams. Tomēr jaunais modelis piesaista uzmanību ar savu mūsdienīgo ārieni, …
Testa brauciens
Iepriekšējās paaudzes Citroen C4 pirms dažiem gadiem Latvijā bija itin pieprasīts auto – ne …
Testa brauciens
Ļaudis no Citroen pēdējos gados ne vienreiz vien ir pārsteiguši …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Modernizētais Citroën C4, jo īpaši ar tā sākumlīmeņa kārdinošo cenu, ir ievērības vērts. Tas ir ikdienā viegli vadāms auto, būdams kluss un ērts. Turklāt tas ir izdevīgs veids, kā iegādāties kupejas tipa apvidus auto. …
Auto tests
CUPRA Leon Sportstourer un Leon hečbeks ir praktiski, pārsteidzoši komfortabli un ātri automobiļi, tāpēc mēs saprotam, kāpēc pircēji tos izvēlas. Tomēr mēs izvairītos no mazjaudīgajiem dzinējiem un e-hibrīda modeļiem, jo …
Auto tests
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …
Auto tests
Škoda Octavia piedāvā plašu pasažieru telpu un bagāžas nodalījumu, kas pārspēj vairumu konkurentu. Komfortablais salons un ekonomiskie dzinēji padara to par ideālu partneri lielu attālumu veikšanai. Mūsu izvēle ir Octavia …