Testa brauciens

Lētākais Eiropā. Izmēģinām budžeta elektromobili Citroen e-C3
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Citroën C4 ir pieejams ar 1,2 litru hibrīda dzinēju divās jaudas versijās – 100 un 136 ZS. 48V hibrīda tehnoloģija apvieno divas dažādas enerģijas, apvienojot braukšanas komfortu un efektivitāti, jo kustība tiek sākta pilnībā elektriskā režīmā. Ikdienišķiem braucieniem pietiks arī ar mazāko zirgspēku skaitu, bet tiem, kuri biežāk mēro ceļu pa šosejām, labāk dot priekšroku 136 ZS modifikācijai.
Šajā segmentā var atrast dinamiskākus mazos SUV - piemēram, Ford Puma - taču nevarētu teikt, ka C4 trūkst jaudas. Vienīgais šķērslis straujākam paātrinājumam ir automātiskās pārnesumkārbas reakcija, kas dažkārt var būt nedaudz gausa.
Tāpat klāstā atrodas arī pilnībā elektriskais ë-C4, kas ar vienu uzlādi spēj veikt līdz 420 km.
Lai gan Citroën par prioritāti ir izvirzījis komfortu, sportiskumu atstājot otrajā plānā, C4 braukšanas īpašības var vērtēt kā ikdienas braucienam piemērotas, ne aizraujošas. Tas nav īpaši izveicīgs, un virsbūves šūpošanās ir izteiktāka nekā vairumam mazo SUV automobiļu.
Pilsētvidē C4 jūtas pietiekami veikls, un tā stūres iekārta, lai arī nesniedz jūtamu atgriezenisko saiti, ļauj viegli riņķot arī šaurākās stāvvietās.
Ikviens C4 ir aprīkots ar Advanced Comfort Suspension balstiekārtu, un ražotājs drosmīgi apgalvo, ka šis ir pavisam jauna līmeņa komforts. Jāsaka, ka ērtības šeit tiešām varēs just.
Piekare ir patiesi mīksta, ļaujot automašīnai slīdēt pāri nelielām ceļa seguma nepilnībām, pasargājot jūs no vairuma nelīdzenumiem. Mierīgo gaitu spēs satricināt tikai patiesi asas bedres.
Lai iegūtu lielākas emocijas un braukšanas prieku, ir daudz alternatīvu. Viena no tām ir Hyundai Bayon, bet labākais savā klasē ir Ford Puma.
C4 nenodrošina tik labu trokšņu izolāciju no balstiekārtas darbības kā VW Taigo, un pat uz šķietami gludiem ceļiem var sajust vieglas virsbūves svārstības.
Lai gan C4 dzinējam ir tikai trīs cilindri, hibrīda agregāts darbojas diezgan vienmērīgi. Zemākajā motora apgriezienu diapazonā dzirdams nedaudz raupjāks troksnis, bet patiesi skaļš tas kļūst vien tad, kad sasniegsit apgriezienu augstākās iedaļas.
Braukšanas laikā vēja vai ceļa radītie trokšņi teju nav dzirdami, padarot C4 par harmonisku ceļabiedru, salīdzinot ar skaļākiem un gaitā cietākiem konkurentiem, piemēram, Toyota Yaris Cross.
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāstā Berlingo vārds jau ir pazīstams. Tomēr jaunais modelis piesaista uzmanību ar savu mūsdienīgo ārieni, …
Testa brauciens
Iepriekšējās paaudzes Citroen C4 pirms dažiem gadiem Latvijā bija itin pieprasīts auto – ne …
Testa brauciens
Ļaudis no Citroen pēdējos gados ne vienreiz vien ir pārsteiguši …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Citroën C5 X nodrošina iespaidīgu komfortu, kvalitatīvu salona apdari un nedaudz paaugstinātu, SUV līdzīgu vadītāja sēdpozīciju, kas daudziem pircējiem patiks. …
Auto tests
Mazo SUV klasē Škoda Kamiq ir kā malks svaiga gaisa. Tas ir lielāks, ar labāk nostrādātu salonu un ērtāks nekā Seat Arona un VW T-Cross, turklāt tam ir atjautīgi risinājumi, kas palīdz mazināt ģimenes ikdienas stresu. …
Auto tests
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …
Auto tests
CUPRA Leon Sportstourer un Leon hečbeks ir praktiski, pārsteidzoši komfortabli un ātri automobiļi, tāpēc mēs saprotam, kāpēc pircēji tos izvēlas. Tomēr mēs izvairītos no mazjaudīgajiem dzinējiem un e-hibrīda modeļiem, jo …