Auto tests
Mazda
6 sedans
Mazda6 ir ekonomisks, ietilpīgs ģimenes auto, kas konkurē ar Ford Mondeo …
Citroën C4 ir pieejams ar 1,2 litru hibrīda dzinēju divās jaudas versijās – 100 un 136 ZS. 48V hibrīda tehnoloģija apvieno divas dažādas enerģijas, apvienojot braukšanas komfortu un efektivitāti, jo kustība tiek sākta pilnībā elektriskā režīmā. Ikdienišķiem braucieniem pietiks arī ar mazāko zirgspēku skaitu, bet tiem, kuri biežāk mēro ceļu pa šosejām, labāk dot priekšroku 136 ZS modifikācijai.
Šajā segmentā var atrast dinamiskākus mazos SUV - piemēram, Ford Puma - taču nevarētu teikt, ka C4 trūkst jaudas. Vienīgais šķērslis straujākam paātrinājumam ir automātiskās pārnesumkārbas reakcija, kas dažkārt var būt nedaudz gausa.
Tāpat klāstā atrodas arī pilnībā elektriskais ë-C4, kas ar vienu uzlādi spēj veikt līdz 420 km.
Lai gan Citroën par prioritāti ir izvirzījis komfortu, sportiskumu atstājot otrajā plānā, C4 braukšanas īpašības var vērtēt kā ikdienas braucienam piemērotas, ne aizraujošas. Tas nav īpaši izveicīgs, un virsbūves šūpošanās ir izteiktāka nekā vairumam mazo SUV automobiļu.
Pilsētvidē C4 jūtas pietiekami veikls, un tā stūres iekārta, lai arī nesniedz jūtamu atgriezenisko saiti, ļauj viegli riņķot arī šaurākās stāvvietās.
Ikviens C4 ir aprīkots ar Advanced Comfort Suspension balstiekārtu, un ražotājs drosmīgi apgalvo, ka šis ir pavisam jauna līmeņa komforts. Jāsaka, ka ērtības šeit tiešām varēs just.
Piekare ir patiesi mīksta, ļaujot automašīnai slīdēt pāri nelielām ceļa seguma nepilnībām, pasargājot jūs no vairuma nelīdzenumiem. Mierīgo gaitu spēs satricināt tikai patiesi asas bedres.
Lai iegūtu lielākas emocijas un braukšanas prieku, ir daudz alternatīvu. Viena no tām ir Hyundai Bayon, bet labākais savā klasē ir Ford Puma.
C4 nenodrošina tik labu trokšņu izolāciju no balstiekārtas darbības kā VW Taigo, un pat uz šķietami gludiem ceļiem var sajust vieglas virsbūves svārstības.
Lai gan C4 dzinējam ir tikai trīs cilindri, hibrīda agregāts darbojas diezgan vienmērīgi. Zemākajā motora apgriezienu diapazonā dzirdams nedaudz raupjāks troksnis, bet patiesi skaļš tas kļūst vien tad, kad sasniegsit apgriezienu augstākās iedaļas.
Braukšanas laikā vēja vai ceļa radītie trokšņi teju nav dzirdami, padarot C4 par harmonisku ceļabiedru, salīdzinot ar skaļākiem un gaitā cietākiem konkurentiem, piemēram, Toyota Yaris Cross.
Citroen C4 |
|
|
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
|
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
|
||
Hyundai i40 sedans |
€ 17 540 |
|
||
Kia Stinger |
|
|
||
Mazda 6 sedans |
€ 21 100 |
|
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
|
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
|
||
Škoda Superb |
€ 23 644 |
|
Auto tests
Mazda6 ir ekonomisks, ietilpīgs ģimenes auto, kas konkurē ar Ford Mondeo …
Auto tests
Pievilcīgs un elegants ģimenes auto, taču vairākās jomās tas atpaliek no klases līderiem …
Auto tests
Labs, tehnoloģiski moderns auto. Taču līdera statusu klasē tas nespēj nodrošināt. Hečbeka versija ir plašāka. …
Auto tests
Citroën C5 X nodrošina iespaidīgu komfortu, kvalitatīvu salona apdari un nedaudz paaugstinātu, SUV līdzīgu vadītāja sēdpozīciju, kas daudziem pircējiem patiks. …