Testa brauciens

Lētākais Eiropā. Izmēģinām budžeta elektromobili Citroen e-C3
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Lielākā daļa kupejas stila SUV nāk no dārgo zīmolu klāsta, kas atspoguļojas arī cenā. Citroën C4 padara šo kombināciju pieejamāku. Bāzes versijas C4 maksā mazāk nekā Škoda Kamiq vai VW Taigo un apmēram tikpat, cik Hyundai Bayon.
C4 dzinēji ir efektīvi (3,9 - 4,7 l/100 km), taču vēl labāku degvielas ekonomiju varēs iegūt pie Toyota Yaris Cross stūres.
C4 interjerā dažviet redzami kvalitatīvi materiāli, jo uz durvīm, roku balstiem un instrumentu paneļa ir izmantota mīksta apdare. Tomēr šeit netrūkst arī pelēkas plastmasa virsmas - kā jau to var sagaidīt no jūsu budžetam draudzīgākas automašīnas.
Ir redzams, ka montāžas kvalitātes standarti salonā atšķiras – kamēr daži apdares elementi šķiet izturīgi, citi, piemēram, ap cimdu nodalījumu, ir zemākā līmenī. Kopumā salona apdare ir augstvērtīgāka nekā Hyundai Bayon. Ja vēlaties patiesi izcilu interjeru, meklējiet Mazda CX-30.
C4 netika iekļauts mūsu 2024. gada “What Car?” uzticamības aptaujā, bet Citroën kā zīmols ierindojās septītajā vietā no 31 ražotāja - iespaidīgs, uzticību raisošs rezultāts. Tas ierindojās augstāk par Ford un Škoda, atpaliekot no Suzuki un Toyota.
Citroën nodrošina 5 gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma. Tas ir vilinošs piedāvājums, taču Toyota 10 gadu garantija būs pārāka (ja automašīna tiek regulāri apkalpota oficiālā servisa centrā).
Euro NCAP testos C4 ieguva četras zvaigznes no piecām. Lai arī maksimālais vērtējums sniegtu vairāk pārliecības, ģimenes auto labi prot aizsargāt pieaugušos priekšā un bērnus aizmugurē. Galvenais klupšanas akmens ir tā vājas spējas aizsargāt gājējus un riteņbraucējus.
Standarta drošības aprīkojumā ietilpst automātiskā avārijas bremzēšana (AEB), joslas saglabāšanas palīgsistēma un ātruma ierobežošanas funkcija.
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāstā Berlingo vārds jau ir pazīstams. Tomēr jaunais modelis piesaista uzmanību ar savu mūsdienīgo ārieni, …
Testa brauciens
Iepriekšējās paaudzes Citroen C4 pirms dažiem gadiem Latvijā bija itin pieprasīts auto – ne …
Testa brauciens
Ļaudis no Citroen pēdējos gados ne vienreiz vien ir pārsteiguši …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
CUPRA Leon Sportstourer un Leon hečbeks ir praktiski, pārsteidzoši komfortabli un ātri automobiļi, tāpēc mēs saprotam, kāpēc pircēji tos izvēlas. Tomēr mēs izvairītos no mazjaudīgajiem dzinējiem un e-hibrīda modeļiem, jo …
Auto tests
Jaunākais SEAT Leon ir ļoti daudzpusīgs auto. Ja meklējat aizraujošu un ietilpīgu hečbeku ar bagātīgu aprīkojumu, Leon būs viena no pirmajām izvēlēm. …
Auto tests
Škoda Octavia piedāvā plašu pasažieru telpu un bagāžas nodalījumu, kas pārspēj vairumu konkurentu. Komfortablais salons un ekonomiskie dzinēji padara to par ideālu partneri lielu attālumu veikšanai. Mūsu izvēle ir Octavia …
Auto tests
Mercedes GLE iemieso elegantu salonu, plašu dzinēju klāstu un komfortablu braukšanas manieri, tāpēc ir daudz iemeslu, kādēļ to varam ieteikt. Galvenā problēma ir tā, ka tirgū ir konkurenti, kas ir vēl praktiskāki, …