Auto tests
Opel
Insignia sedans
Labs, tehnoloģiski moderns auto. Taču līdera statusu klasē tas nespēj nodrošināt. Hečbeka versija ir plašāka. …
Citroën C4 sēdpozīcija ir zemāka nekā vairumā SUV, taču augstāka nekā BMW X2 vai ģimenes automobiļos, piemēram, VW Golf.
Noteikti ir vērts atzīmēt, ka Advanced Comfort sēdekļi ir patiešām ērti un ar labu polsterējumu. Šeit var patīkami iekārtoties un izbaudīt garus braucienus, tomēr mēs vēlētos, lai sēdekļiem būtu lielāks sānu atbalsts, jo līkumotos lauku ceļos tie ne īpaši labi notur jūs savā vietā.
C4 salonā ir fiziskas slēdži un pogas gaisa kondicionēšanas sistēmas vadībai. Tas ļauj daudz vieglāk regulēt temperatūru braukšanas laikā, nekā tas ir automobiļos, kuros gaisa kondicionēšanas vadība ir integrēta informācijas un izklaides sistēmas skārienekrāna.
Apkārtējā pārskatāmība uz priekšu ir pietiekami laba, taču to pašu nevar teikt par aizmugures skatu. Kā vairumam automobiļu ar kupejas tipa jumta līniju, aizmugurējais logs ir diezgan mazs. Situāciju neuzlabo arī aizmugurējais spoileris, kas šķērso bagāžnieka stiklu.
Par laimi, visi C4 ir aprīkoti ar aizmugurējiem distances sensoriem. Tāpat aprīkojumā pieejami arī priekšējie distances sensori un pat 360 grādu atpakaļskata kamera. Visām versijām ir automātiskie stikla tīrītāji tīrītāji un LED lukturi, kas uzlabo redzamību naktī.
Citroën C4 slīpā jumta līnija ierobežo salona telpu, taču četriem pieaugušajiem būs pietiekami ērti, ja vien visi neesat no basketbola izlases. Viedtālrunim šeit ir īpaši ierīkots nodalījums, savukārt planšetdatoru var piestiprināt panelim, ļaujot blakussēdētājam iejusties stūrmaņa lomā.
Ja regulāri brauksiet piecu cilvēku sastāvā, iespējams, labāk izvēlēties kādu tradicionālāka stila mazo SUV, piemēram, Škoda Kamiq.
C4 aizmugurējie sēdekļi nav pabīdāmi, taču to atzveltnes var nolocīt proporcijā 60/40. Kad tas ir izdarīts, tiek iegūta teju pavisam līdzena grīda, kas atvieglo lielāku priekšmetu pārvadāšanu. Pozitīvi ir arī tas, ka bagāžnieka grīdas augstumu var mainīt pēc nepieciešamības.
Bagāžnieka ietilpība ir 380 litri, tāpēc šeit varēs ievietot piecus rokas bagāžas čemodānus, turpretim Nissan Juke un Toyota C-HR mums izdevās ielikt sešus. Peugeot 408, Renault Arkana un VW Taigo bagāžnieki ir lielāki - vairāk nekā 400 l. Nolaižot sēdekļu atzveltnes, telpa tiek palielināta līdz 1250 litriem.
Neskatoties uz vilinošo cenu, C4 sākumlīmeņa modelim ir bagātīgs standarta aprīkojums, tostarp 18 collu vieglmetāla diski, elektriski apsildāmi un regulējami durvju spoguļi, kruīza kontrole, divu zonu gaisa kondicionētājs, LED lukturi, informācijas un izklaides sistēmas skārienjūtīgais ekrāns un aizmugurējie distances sensori. Mēs ietaupītu naudu un izvēlētos šo versiju.
Par papildu naudu var iegūt lielāku mērinstrumentu displeju, elektriski regulējamus priekšējos sēdekļus, apsildāmu stūri un citas ekstras.
Citroen C4 |
|
|
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
|
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
|
||
Hyundai i40 sedans |
€ 17 540 |
|
||
Kia Stinger |
|
|
||
Mazda 6 sedans |
€ 21 100 |
|
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
|
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
|
||
Škoda Superb |
€ 23 644 |
|
Auto tests
Labs, tehnoloģiski moderns auto. Taču līdera statusu klasē tas nespēj nodrošināt. Hečbeka versija ir plašāka. …
Auto tests
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …
Auto tests
Modernizētais Citroën C4, jo īpaši ar tā sākumlīmeņa kārdinošo cenu, ir ievērības vērts. Tas ir ikdienā viegli vadāms auto, būdams kluss un ērts. Turklāt tas ir izdevīgs veids, kā iegādāties kupejas tipa apvidus auto. …
Auto tests
Kia Stinger ir stilīgs korejiešu autoražotāja modelis ar aizmugures piedziņu, kas vēlas konkurēt ar Audi A5 Sportback un BMW 4. sēriju. Sagaidāms, ka trūkumus interjera apdares kvalitātē un zīmola pievilcībā kompensēs …