Testa brauciens

Lētākais Eiropā. Izmēģinām budžeta elektromobili Citroen e-C3
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Citroën C4 sēdpozīcija ir zemāka nekā vairumā SUV, taču augstāka nekā BMW X2 vai ģimenes automobiļos, piemēram, VW Golf.
Noteikti ir vērts atzīmēt, ka Advanced Comfort sēdekļi ir patiešām ērti un ar labu polsterējumu. Šeit var patīkami iekārtoties un izbaudīt garus braucienus, tomēr mēs vēlētos, lai sēdekļiem būtu lielāks sānu atbalsts, jo līkumotos lauku ceļos tie ne īpaši labi notur jūs savā vietā.
C4 salonā ir fiziskas slēdži un pogas gaisa kondicionēšanas sistēmas vadībai. Tas ļauj daudz vieglāk regulēt temperatūru braukšanas laikā, nekā tas ir automobiļos, kuros gaisa kondicionēšanas vadība ir integrēta informācijas un izklaides sistēmas skārienekrāna.
Apkārtējā pārskatāmība uz priekšu ir pietiekami laba, taču to pašu nevar teikt par aizmugures skatu. Kā vairumam automobiļu ar kupejas tipa jumta līniju, aizmugurējais logs ir diezgan mazs. Situāciju neuzlabo arī aizmugurējais spoileris, kas šķērso bagāžnieka stiklu.
Par laimi, visi C4 ir aprīkoti ar aizmugurējiem distances sensoriem. Tāpat aprīkojumā pieejami arī priekšējie distances sensori un pat 360 grādu atpakaļskata kamera. Visām versijām ir automātiskie stikla tīrītāji tīrītāji un LED lukturi, kas uzlabo redzamību naktī.
Citroën C4 slīpā jumta līnija ierobežo salona telpu, taču četriem pieaugušajiem būs pietiekami ērti, ja vien visi neesat no basketbola izlases. Viedtālrunim šeit ir īpaši ierīkots nodalījums, savukārt planšetdatoru var piestiprināt panelim, ļaujot blakussēdētājam iejusties stūrmaņa lomā.
Ja regulāri brauksiet piecu cilvēku sastāvā, iespējams, labāk izvēlēties kādu tradicionālāka stila mazo SUV, piemēram, Škoda Kamiq.
C4 aizmugurējie sēdekļi nav pabīdāmi, taču to atzveltnes var nolocīt proporcijā 60/40. Kad tas ir izdarīts, tiek iegūta teju pavisam līdzena grīda, kas atvieglo lielāku priekšmetu pārvadāšanu. Pozitīvi ir arī tas, ka bagāžnieka grīdas augstumu var mainīt pēc nepieciešamības.
Bagāžnieka ietilpība ir 380 litri, tāpēc šeit varēs ievietot piecus rokas bagāžas čemodānus, turpretim Nissan Juke un Toyota C-HR mums izdevās ielikt sešus. Peugeot 408, Renault Arkana un VW Taigo bagāžnieki ir lielāki - vairāk nekā 400 l. Nolaižot sēdekļu atzveltnes, telpa tiek palielināta līdz 1250 litriem.
Neskatoties uz vilinošo cenu, C4 sākumlīmeņa modelim ir bagātīgs standarta aprīkojums, tostarp 18 collu vieglmetāla diski, elektriski apsildāmi un regulējami durvju spoguļi, kruīza kontrole, divu zonu gaisa kondicionētājs, LED lukturi, informācijas un izklaides sistēmas skārienjūtīgais ekrāns un aizmugurējie distances sensori. Mēs ietaupītu naudu un izvēlētos šo versiju.
Par papildu naudu var iegūt lielāku mērinstrumentu displeju, elektriski regulējamus priekšējos sēdekļus, apsildāmu stūri un citas ekstras.
Testa brauciens
Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāsta jauno coupe krosoveru C4X jeb BMW X4 franču gaumē nolēmām pasniegt degustācijai …
Testa brauciens
Frančiem izsenis ir nepatika pret lielām automašīnām. Viņi uzskata, ka ar tādām brauc tikai turīgi …
Testa brauciens
Elektriskais Citroen ë-C4 izskatās gluži tāpat kā parastais C4, tātad pēc coupe krosovera. …
Testa brauciens
Oriģinālais Citroen C4 divās modeļu paaudzēs bijis parasts kompaktklases auto ar …
Testa brauciens
Aircross krosoveru sēriju 2011. gadā aizsāka uz Mitsubishi platformas veidotais C4 Aircross, kam sekoja …
Testa brauciens
Citroen modeļu klāstā Berlingo vārds jau ir pazīstams. Tomēr jaunais modelis piesaista uzmanību ar savu mūsdienīgo ārieni, …
Testa brauciens
Iepriekšējās paaudzes Citroen C4 pirms dažiem gadiem Latvijā bija itin pieprasīts auto – ne …
Testa brauciens
Ļaudis no Citroen pēdējos gados ne vienreiz vien ir pārsteiguši …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Škoda Octavia piedāvā plašu pasažieru telpu un bagāžas nodalījumu, kas pārspēj vairumu konkurentu. Komfortablais salons un ekonomiskie dzinēji padara to par ideālu partneri lielu attālumu veikšanai. Mūsu izvēle ir Octavia …
Auto tests
Jaunākais SEAT Leon ir ļoti daudzpusīgs auto. Ja meklējat aizraujošu un ietilpīgu hečbeku ar bagātīgu aprīkojumu, Leon būs viena no pirmajām izvēlēm. …
Auto tests
2024. gada atjauninājumi ir veiksmīgu novērsuši vairākas problēmas. Atsvaidzinātais Volvo XC90 ir klusāks un komfortablāks nekā iepriekš, bet infoizklaides sistēma, kas agrāk bija tā Ahilleja papēdis, nu ir viena no modeļa …
Auto tests
Modernizētais Citroën C4, jo īpaši ar tā sākumlīmeņa kārdinošo cenu, ir ievērības vērts. Tas ir ikdienā viegli vadāms auto, būdams kluss un ērts. Turklāt tas ir izdevīgs veids, kā iegādāties kupejas tipa apvidus auto. …