Ja vēlaties samazināt izdevumus līdz minimumam, 136 zirgspēku 1,2 litru Puretech vieglā hibrīda benzīna dzinējs ir racionāla izvēle. Tas ir mūsu favorīts, spējot jau no zemiem apgriezieniem paātrināties veiklāk nekā Mazda CX-5 Skyactiv, turklāt tas bez grūtībām uzņem ātrumu arī šosejas režīmā.
Ja nepieciešama lielāka jauda vai plānojat vilkt piekabi, 1,5 litru BlueHDi 130 ZS dīzeļdzinējs ir labāks risinājums. Atšķirībā no vieglā hibrīda, motora apgriezieni šeit būs zemāki, tādejādi nodrošinot mierīgāku braucienu.
Tiem, kam ir svarīga efektivitāte, ieteicams apsvērt uzlādējamā jeb spraudņa hibrīda (PHEV) versiju. Attīstot 225 ZS, tas ir jaudīgākais motors C5 Aircross modeļu klāstā, būdams arī visklusākais. 13,2 kWh kapacitātes akumulators, kas darbojas tandēmā ar elektromotoru, sniedz iespēju veikt 55 km pilnībā elektriskajā režīmā.