Auto tests
Škoda
Superb
Škoda Superb ir komfortabls, labi aprīkots auto, kas ir viens no ietilpīgākajiem šajā klasē, turklāt piedāvā labu vērtības un cenas proporciju …
Varētu šķist, ka 1,2 litru dzinējam būs nopietni jāpiepūlas, lai iekustinātu tik lielu automobili, taču 130 ZS agregāts nodrošina ļoti cienījamu paātrinājumu jau no mazajiem apgriezieniem. No 0 līdz 100 km/h tas paātrinās 10,4 sekundes, kas ir līdzvērtīgi ar izmēros nedaudz mazāko Škoda Octavia 1,5 l TSI universāli.
Klāstā ir arī vieglā (MHEV) hibrīda versija, kas ir par sešiem zirgspēkiem jaudīgāka, taču veiktspējas rādītājus tas būtiski neietekmē.
Ja ar šādu veiktspēju nav gana, tad jāizvēlas plug-in jeb uzlādējamā hibrīda (PHEV) versija, kas 100 km/h sasniedz 7,9 sekundes. Kad benzīna dzinējs un elektromotors darbojas tandēmā, attīstot 180 vai 225 ZS, C5 X ir patiešām dinamisks, lai arī būs jūtama neliela aizture brīdī, kad būs nepieciešama iekšdedzes dzinēja pieslēgšanās.
PHEV oficiālā sniedzamība ir 63 km (reālajā braukšanas režīmā tie drīzāk būs 40 km), kas kopumā atbilst Opel Astra Sports Tourer PHEV versijai, taču ir nedaudz mazāks nekā BMW 330e Touring un Skoda Superb Estate iV.
Citroën drosmīgi apgalvo, ka C5 X ir komfortabls, un labā ziņa ir tā, ka šie vārdi ir patiesi.
Visi modeļi ir aprīkoti ar zīmola progresīvajiem hidrauliskajiem spilveniem - faktiski hidrauliskajiem amortizatoriem - un PHEV modeļiem ir aktīvie amortizatori. C5 X arkās vietu atraduši 19 collu riteņu diski, kas pieejami jau standarta aprīkojumā, un sekmīgi amortizē nelielas ceļa nepilnības, kā arī pasargā jūs no citiem ceļa nelīdzenumiem. PHEV ir nedaudz sakārtotāks un braukšanas ziņā ir labākais no visiem modeļiem.
Vienīgais, kas spēj satricināt mīksto balstiekārtu, ir patiesi asas bedru kantes. PHEV modelī tas nebūs tik izteikti, ko var izskaidrot ar papildu svaru no akumulatora (adaptīvie amortizatori nespēj kompensēt to pilnībā).
Citroën ir apsēsts ar komfortu. Rūpes par sportiskumu ir otrajā plānā, tāpēc lielas virsbūves svārstības līkumos nebūs nekas neparasts.
130 ZS dzinējs var būt diezgan skaļš, pat tad, ja braucat mierīgā manierē. Protams, PHEV ir visklusākais dzinējs, jo ar to iespējams braukt arī tikai elektriskajā režīmā.
Pēc 70 km/h atzīmēs motora troksnis vairs nav dzirdams, un C5 X labāk nekā lielākā daļa konkurentu slāpē vēja un ceļa troksni, daļēji pateicoties akustiskajam laminētajam vējstiklam. Augstākās specifikācijas tam tiek pievienoti laminēti sānu logu. Premium klases alternatīvas, piemēram, Audi A4 Avant un BMW 3. sērijas Touring, ir klusākas.
€
Citroen C4 |
|
|
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
|
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
|
||
Hyundai i40 sedans |
€ 17 540 |
|
||
Kia Stinger |
|
|
||
Mazda 6 sedans |
€ 21 100 |
|
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
|
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
|
||
Škoda Superb |
€ 23 644 |
|
Auto tests
Škoda Superb ir komfortabls, labi aprīkots auto, kas ir viens no ietilpīgākajiem šajā klasē, turklāt piedāvā labu vērtības un cenas proporciju …
Auto tests
Modernizētais Citroën C4, jo īpaši ar tā sākumlīmeņa kārdinošo cenu, ir ievērības vērts. Tas ir ikdienā viegli vadāms auto, būdams kluss un ērts. Turklāt tas ir izdevīgs veids, kā iegādāties kupejas tipa apvidus auto. …
Auto tests
Labs, tehnoloģiski moderns auto. Taču līdera statusu klasē tas nespēj nodrošināt. Hečbeka versija ir plašāka. …
Auto tests
Mazda6 ir ekonomisks, ietilpīgs ģimenes auto, kas konkurē ar Ford Mondeo …