Testa brauciens

CUPRA Formentor pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
CUPRA Born iespējams izvēlēties vienu no divām akumulatora kapacitātēm - 63 vai 82 kWh - un neatkarīgi no tā, kuru no tiem izvēlaties, aizmugurējos riteņus darbina viens elektromotors. Kopš 2024. gada atjauninājuma visām versijām ir jaudīgāks e-Boost elektromotors.
Born ar mazāko bateriju oficiāli spēj veikt sprintu no 0 līdz 100 km/h tikai 6,7 sekundēs, kas ir ievērojami ātrāk nekā Renault Megane E-Tech (7,5 sekundes).
Smagākajai 82 kWh versijai tas aizņem nedaudz vairāk - 7,1 sekundi, bet visnaskākā versija šo spurtu veic 5,6 sekundēs. Tiesa, Hyundai Ioniq 5 N ir vēl ātrāks, veicot šo pašu distanci 3,4 sekundēs.
Born oficiālā sniedzamība ar vienu uzlādi ir 424 km 63 kWh versijai, bet 548 kilometri 82 kWh modifikācijai. Ikdienā tik tālu neizdosies aizbraukt, taču, lai gūtu priekšstatu, vasarā ar lielāko bateriju mums izdevās veikt 473 km distanci.
Born ir pietiekami ērts elektromobilis, kas labi absorbē ceļa nelīdzenumus. Klīrenss ir nedaudz zemāks salīdzinājumā ar VW ID.3, padarot šo elektroauto nedaudz cietāku, taču atšķirība nav būtiska.
Par papildu samaksu var iegūt dinamisko balstiekārtas vadību, kas ļauj regulēt amortizatoru stingrību un mainīt braukšanas režīmus. Tādējādi Born nodrošina pienācīgu komfortu arī tad, ja auto būs apauts ar 20 collu vieglmetāla diskiem.
Lai gan Born gaitas īpašības ir līdzvērtīgas tiešajiem konkurentiem, tās nav gluži nekopē tādus neelektrisos ģimenes automobiļus kā Seat Leon un VW Golf. Bedres tas pārvar ar lielāku mieru, savukārt uz šosejas jūtamas mazliet lielākas virsbūves svārstības.
Braucot pa pilsētu, Born ir ļoti kluss. Vienīgie trokšņi, kas nonāk salonā, būs no balstiekārtas. Pārvietojoties ar ātrumu 100 km/h, ceļa un vēja radītais troksnis ir nedaudz lielāks nekā Megane, taču Born joprojām ir ļoti kluss.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
Testa brauciens
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor. …
Testa brauciens
Cupra agrāk bija visjaudīgākie Seat, bet kopš 2018. gada tas ir atsevišķs zīmols. …
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …
Auto tests
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …