Testa brauciens

CUPRA Formentor pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Neatkarīgi no izvēlētā aprīkojuma līmeņa, CUPRA Born ir divas lietas: grozāms pārnesumu pārslēgs un digitāls instrumentu panelis aiz stūres ar nelielu, bet skaidru 5,3 collu displeju, kas rāda ātrumu un atlikušo diapazonu.
Vadītāja sēdekļa novietojums attiecībā pret stūres ratu un pedāļiem ir ļoti labs, ļaujot jums justies relaksēti, un polsterētie sēdekļi ir ērti. Īpaši tas attiecas uz VZ sēdekļiem, kas izskatās lieliski un patiesi piestāv šim automobilim.
Tāpat kā daudzos VW zīmola modeļos, gaisa kondicionēšanu pārvaldība deleģētā sarežģītiem skārienjutīgiem slīdņiem zem informācijas un izklaides sistēmas ekrāna. Ne visās versijās šis virsmas ir izgaismotas, tāpēc naktī to izmantošana ir apgrūtinoša. Arī skārienjutīgās pogas uz stūres rata ir grūti lietojamas, un to neprecīzā reakcija var būt ļoti kaitinoša.
Pat tad, ja esat auguma ražens, CUPRA Born priekšējos sēdekļos jums nebūs grūti atrast ērtu sēdpozīciju. Brīvā vieta galvai un kājām šeit patiesi netrūks.
Born ir aptuveni tikpat garš kā VW Golf, un aizmugurē ir tikpat ietilpīgs. Šeit ir pietiekami daudz vietas, lai ražens pasažieris varētu sēdēt aiz tikpat gara cilvēka, nejūtoties saspiests, lai gan plašums galvai un kājām varētu būt lielāks.
Nostatot to pret tiešajiem konkurentiem, vieta aizmugurē ir ļoti līdzīga kā VW ID.3. Tas nozīmē, ka Tesla Model 3 ir daudz ietilpīgāks, savukārt Nissan Leaf ir vairāk vietas kājām, bet mazāk vietas galvai. Renault Megane E-Tech aizmugurē valda lielāka šaurība.
Ja aizmugurē sēž trīs pieaugušie, vietas pleciem nebūs daudz, taču vidējais pasažieris novērtēs plakano grīdu. Visām Born versijām tagad ir trīs galvas balsti aizmugurē. Standarta aprīkojumā aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var nolaist 60/40 dalījumā, kas, lai gan nav tik noderīgi kā 40/20/40 dalījums, ir raksturīgi mazajiem elektromobiļiem.
Aizmugurējo sēdekli nebūs iespējams ne pabīdīt, ne atlaist slīpāk. Dažos nedaudz dārgākos elektromobiļos, tostarp Hyundai Ioniq 5, šāda funkcija tiek piedāvāta.
Born 385 litru ietilpīgais bagāžnieks ir apmēram tikpat liels kā VW Golf bagāžnieks, un tas būs piemērots nelielu bērnu ratiņu pārvadāšanai, nedēļas pirkumu veikšanai vai nedēļas nogales brīvdienu braucienam. Priekšējā bagāžnieka šeit nav.
Nissan Leaf ir lielāks bagāžnieks (izņemot modeļus ar Bose zemfrekvences skaļruni, kas aizņem daudz vietas), tāpat kā Renault Megane E-Tech. Tesla Model 3 ir cita līga, un tā priekšējā un aizmugurējā bagāžniekā ir daudz vairāk vietas.
Jau bāzes versijā ietilpst 19 collu vieglmetāla diski, LED lukturi, bagātīgs drošības sistēmu klāsts, 12,9 collu multimediju skārienekrāns, Keyless Go sistēma, priekšējo sēdekļu apsilde un citi labumi. Par papildu maksu var iegūt 360 grādu apkārtskata kameru, Sennheiser skaņu sistēmu, head-up displeju, Skyline stikla jumtu un citas ekstras.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
Testa brauciens
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor. …
Testa brauciens
Cupra agrāk bija visjaudīgākie Seat, bet kopš 2018. gada tas ir atsevišķs zīmols. …
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Škoda Elroq ir fantastisks ģimenes SUV. Tas brauc precīzāk un dzīvīgāk nekā cenas ziņā līdzīgais Kia EV3 un iznāk mazliet pieejamāks nekā Renault Scenic. Mēs uzskatām, ka izdevīgākais variants ir 85 Edition, jo tas …
Auto tests
GWM Ora 03/Funky Cat ieguvis augstu novērtējumu Euro NCAP drošības testos, turklāt tam ir arī pienācīga garantija un ļoti laba cena. Protams, tam netrūkst sāncenšu, kas garantē konkurētspējīgu piedāvājumu, taču Ora 03 …
Auto tests
Ja meklējat elektrisku SUV, kas spēj pārvarēt bezceļus, Solterra vajadzētu jūsu saraksta pirmajā vietā, taču daudzi konkurenti būs lētāki un ar vienu uzlādi varēs aizbraukt tālāk. Tā pievilcību ierobežo lētāka …