Testa brauciens

CUPRA Formentor pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Formentor dzinēju klāsts sākas ar 150 zirgspēku 1,5 l eTSI benzīna dzinēju, un tas ir mūsu favorīts. Tam vajadzētu būt diezgan efektīvam, un jums nav īpaši smagi to jānoslogo, lai veikli paātrinātos.
Ja vēlaties ko krietni ātrāku, tad var izvēlēties 2,0 l TSI ar 333 zirgspēkiem un 4Drive pilnpiedziņu. Tas ir tikpat nasks kā BMW X2 M35i, spējot paātrināties līdz 100 km/h tikai 4,8 sekundēs.
Ir arī divi spraudņa jeb plug-in hibrīddzinēji (PHEV) – pilnībā uzlādēti tie oficiāli var nobraukt vismaz 100 km tikai ar elektrību. No šiem diviem modeļiem mēs dodam priekšroku e-Hybrid 204, jo ātrākais e-Hybrid 272 ir pārāk dārgs, lai konkurētu ar labākiem PHEV SUV.
Standarta balstiekārta, kas ir pieejama CUPRA komplektācijā, ir stingrāka nekā mazāk sportiskajiem konkurentiem, taču tai izdodas panākt labu līdzsvaru starp komfortu un virsbūves kontroli.
Ja izvēlaties VZ vai VZ Extreme aprīkojuma versiju, jums tiek piedāvāta dinamiskā balstiekārtas vadība ar braukšanas režīmu iestatīšanu, kurus varat izvēlēties, lai pielāgotu gaitas raksturu. Komforta režīmā balstiekārta ir nedaudz cietāka nekā, piemēram, Škoda Karoq vai Volvo XC40, bet mazāk nervoza nekā Audi Q3 Sportback vai BMW X2.
Izmantojot stingrāko adaptīvās balstiekārtas režīmu (saukts par CUPRA), Formentor nodrošina asāku vadāmību, izvairoties no pārmērīgas cietības.
Formentor pagriezienos nav tik azartisks kā “karstie hečbeki”, taču krosovers ir pārsteidzoši veikls. Tas stūrē labāk nekā Toyota C-HR, iemiesojot labāku virsbūves kontroli un precizitāti, tādejādi sniedzot lielāku priekšstatu par to, kāda ir pieejamā saķere. Saķere ir kaut kas tāds, kā netrūkst pat sākumlīmeņa 1,5 l eTSI dzinējam.
Visi Formentor dzinēji ir vienmērīgi un relatīvi klusi, kas kopumā ir laba ziņa ģimenes SUV. Sportiskākās 333 ZS versijas īpašnieki var būt vīlušies, ka tas neskan tik drosmīgi kā Ford Puma ST, taču, ja vēlaties lielāku drāmu savā dzīvē, varat izvēlēties Akrapovič izplūdes sistēmu.
Normālā braukšanas režīmā Formentor dzinējs nebūs dzirdams. Salonā būs nojaušami ceļa un vēja radītie trokšņi, kad sasniegsiet šosejas ātrumu. VW Tiguan ir vēl klusāks, braucot ar ātrumu 100 km/h.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
Testa brauciens
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor. …
Testa brauciens
Cupra agrāk bija visjaudīgākie Seat, bet kopš 2018. gada tas ir atsevišķs zīmols. …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
![]() |
Auto tests
Mahatma Gandijs ir teicis daudz gudru lietu, un viena no tām skan šādi – ja grasies būt lācis, esi grizlilācis. Tas ir princips, kuru ievēro arī Škoda Kodiaq. …
Auto tests
CUPRA Terramar ir ilgi gaidīts papildinājums ģimenes SUV klasē. Maksimāli nokomplektētā versijā tas piedāvā daudz lielāku dinamiku un vizuālo pievilcību nekā radniecīgie VW Tiguan un Škoda Kodiaq, vienlaikus saglabājot …
Auto tests
Citroën ë-C3 nav īpaši ātrs un tam nav liela sniedzamība ar vienu uzlādi, taču to var uzskatīt par pragmatisku izvēli. Tas ir pietiekami labi aprīkots kompaktais elektromobilis, kas nerada pārlieku lēta auto iespaidu, turklāt …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …