Testa brauciens

CUPRA Formentor pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Ja dodat priekšroku sportiskai sēdpozīcijai, Formentor jums patiks. Vadītājs šeit atrodas daudz zemāk nekā lielākajā daļā krosoveru, tostarp VW Tiguan un Volvo XC40.
Pedāļi ir vienā līnijā ar stūres ratu. Autovadītāja sēdeklis ir ērts garākos braucienos un līkumos atbalsta stūrētāja sānus, īpaši, ja auto aprīkots ar elektriski regulējamiem sēdekļiem. Visiem Formentor ir regulējams sēdekļa augstums un jostasvietas balsts.
Panelis ir loģiski izkārtots, taču šeit trūkst fizisko pogu vai slēdžu. Gaisa kondicionēšanas vadības ierīces ir aizstātas ar skārienjutīgām virsmām, kuras ir grūti izmantot brauciena laikā. Tas nozīmē, ka būs jānovērš skatiens no ceļa. Audi Q3 Sportback un Toyota C-HR fiziskās vadības ierīces ir daudz ērtākas.
Formentor ar savu sportisko formu nebūs tik ietilpīgs kā dažs labs ģimenes SUV, taču tas ir plašāks nekā BMW X2 vai Toyota C-HR. Patiesībā tas piedāvā gandrīz tikpat daudz praktiskuma kā CUPRA Ateca un Seat Ateca.
Priekšējos sēdekļos ir pietiekami daudz vietas galvai, un sēdekļus var atbīdīt tālu atpakaļ, lai nodrošinātu maksimālu vietu kājām. Ja domājat, ka Formentor zemā jumta līnija padarīs to mazāk praktisku, jūs gaida patīkams pārsteigums. Divi augumā raženi pieaugušie varēs ērti iekārtoties arī aizmugurē, un vieta galvai un kājām ir daudz apjomīgāka nekā Toyota C-HR.
Formentor standarta aprīkojumā ir 60/40 dalījumā salokāmi aizmugurējie sēdekļi. Atzveltnes ir viegli nolokāmas, taču nav tik universālas kā 40/20/40 dalītās aizmugurējās sēdvietas Audi Q3 Sportback, BMW X2 un VW Tiguan.
Aizmugurējos sēdekļus nav iespējams pabīdīt uz priekšu un atpakaļ, kā tas ir sāncenšos, taču vidējā aizmugurējā sēdekļa atzveltnē iestrādāta slēpošanas lūka, kas nozīmē, ka garākus priekšmetus no bagāžnieka var ievietot starp diviem aizmugurējiem pasažieriem.
Formentor bagāžniekā bez grūtībām varēs ielikt bērnu ratiņus, golfa nūju komplektu vai bagāžu nedēļas nogales braucienam. Priekšpiedziņas modeļiem bagāžnieka ietilpība zem pārvalka ir 450 litri, bet versijās ar četru riteņu piedziņu (4Drive) tā ir samazināta līdz 420 litriem. Jebkurā gadījumā tas ir vairāk nekā Toyota C-HR, bet mazāk nekā BMW X2. Izņēmums ir e-Hybrid plug-in hibrīda versija Formentor, kam bagāžnieks ir samazināts līdz 345 litrem.
Patiesībā nav nepieciešams nekas vairāk par Formentor sākuma līmeņa versiju, jo tai ir pietiekami daudz ekstru. Papildus “parkošanās” palīgierīcēm un skārienjūtīgajam multimediju ekrānam jūs saņemat 18 collu vieglmetāla diskus, LED lukturus, atpakaļskata spoguli ar automātisku aptumšošanu, elektriski nolokāmus sānu spoguļus, trīs zonu klimata kontroli, bezatslēgas atslēgšanu un iedarbināšanu, adaptīvo kruīza kontroli un daudz ko citu.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
Testa brauciens
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor. …
Testa brauciens
Cupra agrāk bija visjaudīgākie Seat, bet kopš 2018. gada tas ir atsevišķs zīmols. …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
![]() |
Auto tests
Lai gan hibrīda Peugeot 5008 ir vairāk konkurentu nekā pilnībā elektriskajam e-5008, galu galā tas ir labāks automobilis, kas piedāvā tādu pašu septiņu sēdvietu praktiskumu un vairāk komforta. Ja iegādājaties šādu …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Peugeot 2008 ir patiesi elegants interjers, bet zem motora pārsega atrodas efektīvi benzīna un hibrīda dzinēji. Izvēlieties PureTech 100 ar Allure aprīkojumu, lai iegūtu vislabāko kompromisu attiecībā uz cenu un standarta …
Auto tests
CUPRA Terramar ir ilgi gaidīts papildinājums ģimenes SUV klasē. Maksimāli nokomplektētā versijā tas piedāvā daudz lielāku dinamiku un vizuālo pievilcību nekā radniecīgie VW Tiguan un Škoda Kodiaq, vienlaikus saglabājot …