Testa brauciens

CUPRA Formentor pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Braukšanas pieredze atkarībā no versijas ir diezgan atšķirīga. Sāksim ar sākumlīmeņa 150 zirgspēku 1,5 l eTSI, kas ir pieejams ar septiņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Ja to uz to raugāmies kā viegli sportisku ģimenes automobili, veiktspēja ir laba, taču 150 ZS jauda nav gluži izcils rādītājs “karsto hečbeku” automobiļu pasaulē.
Mēs uzskatām, ka CUPRA Leon vislabāk piemērots ar kādu no dzinējiem, ko nevar dabūt Seat modelī, jo īpaši ar 2,0 litru turbokompresoru. Tā jauda ir 300 ZS, un no 0-100 km/h tas spēj paātrināties 5,7 sekundēs, kas ir līdzvērtīgi Ford Focus ST.
CUPRA Leon 300 pat nav visātrākā versija. Jūs varat iegādāties universāla versiju ar 333 ZS jaudīgu 2.0 l benzīna dzinēju, kas ir pieejams arī CUPRA Formentor krosoverā. Tāpat kā Formentor, arī šeit pieejama 4Drive versija (četru riteņu piedziņa), un papildu vilkme to padara par vienu no visātrākajiem automobiļiem par attiecīgo cenu, kas no 0-100 km/h spēj paātrināties 4,8 sekundēs. Lai iegūtu lielāku efektivitāti, jūs varētu izvēlēties kādu no 1,5 TSI e-Hybrid (PHEV) motoriem ar hibrīddzinēju.
300 ZS jaudīgais CUPRA Leon ir ātrs automobilis, taču ir viena problēma: visa jauda tiek novadīta uz priekšējiem riteņiem. Mitros apstākļos tas ierobežo to, cik ātri varam paātrināties, lai priekšējie riteņi neizslīdētu.
Lai atraisītu dzinēja potenciālu, nav nepieciešams sasniegt sarkanās tahometra iedaļas. Tas ir gatavs steigties garām pārējai satiksmes plūsmai, taču to pavisam nedaudz piebremzēs automātiskās pārnesumkārbas aizture.
Svars - šoreiz no četru riteņu piedziņas sistēmas - ir CUPRA Leon problēma. Universālis sver vairāk nekā 300 ZS hečbeks, un nav sajūta, ka tas labprāt veic ātras virziena maiņas. Tiesa, papildu saķere palīdz tam uz slidena ceļa seguma justies pārliecinošākam un stabilākam.
Visiem mūsu izmēģinātajiem Leon CUPRA modeļiem bija adaptīvā balstiekārta. Tā piedāvā trīs galvenos braukšanas režīmus (Comfort, Performance un CUPRA), kā arī virkni citu iestatījumu, kas ir starp šiem trim, lai jūs varētu patiešām precīzi pielāgot auto raksturu savām vēlmēm.
Ceļa un pretvēja radītais troksnis nav biedējošs ātram automobilim ar lielām riepām, un tas nav sliktāks nekā Focus ST. Tikmēr e-Hybrid PHEV dzinēji, darbojoties elektriskajā režīmā, ir klusi, lai gan tas ne vienmēr ir tas, ko vēlas “karsto hečbeku” pircēji.
Sākumlīmeņa benzīna versijas neskan iedvesmojoši, jo standarta braukšanas režīmā izplūdes sistēmas simfonija ir ļoti neitrāla. Daudz labāk skan 2,0 litru versijas. Agresīvākos braukšanas režīmos motora skaņa ir digitalizēta, taču tā nav pārāk pārliecinoša (individuālajā braukšanas režīmā to var izslēgt).
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
Testa brauciens
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor. …
Testa brauciens
Cupra agrāk bija visjaudīgākie Seat, bet kopš 2018. gada tas ir atsevišķs zīmols. …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Kia Stinger ir stilīgs korejiešu autoražotāja modelis ar aizmugures piedziņu, kas vēlas konkurēt ar Audi A5 Sportback un BMW 4. sēriju. Sagaidāms, ka trūkumus interjera apdares kvalitātē un zīmola pievilcībā kompensēs …
Auto tests
Mazo SUV klasē Škoda Kamiq ir kā malks svaiga gaisa. Tas ir lielāks, ar labāk nostrādātu salonu un ērtāks nekā Seat Arona un VW T-Cross, turklāt tam ir atjautīgi risinājumi, kas palīdz mazināt ģimenes ikdienas stresu. …
Auto tests
Labs, tehnoloģiski moderns auto. Taču līdera statusu klasē tas nespēj nodrošināt. Hečbeka versija ir plašāka. …
Auto tests
Peugeot 308 iemieso vairākas spēcīgas īpašības – tehnoloģijām piesātinātu salonu, bagātīgu standarta aprīkojumu un dažādas dzinēju izvēles. Diemžēl daudzās jomās to pārspēj citi ģimenes automobiļi. Ja vien …