Testa brauciens

CUPRA Formentor pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
CUPRA Leon vadītāja sēdpozīcija ir lieliska - pedāļi ir novietoti ērti attiecībā pret stūres ratu un vadītāja sēdekli, kas ir būtiski garos braucienos. Lielisks ir arī digitālais instrumentu panelis. Tas ir viegli konfigurējams un piedāvā plašu izkārtojumu klāstu, savukārt fiziskās pogas uz stūres rata atvieglo tā lietošanu.
Uz paneļa gan nav atbilstošu pogu vai slēdžu, ar kuriem regulēt klimata kontroles sistēmu. Tā vietā ir skārienjutīgas virsmas (līdzīgi kā VW Golf GTI), kuras nevar atrast pēc taustes, tāpēc jums ir jānovērš skatiens no ceļa, un tas ir traucējoši pat pilsētā, nemaz nerunājot par šosejai raksturīgu ātrumu.
CUPRA Leon ir samērā šauri priekšējie statņi, tāpēc apkārtējā pārskatāmība ir laba, taču masīvie aizmugurējie statņi var apgrūtināt braukšanu atpakaļgaitā salīdzinājumā ar dažiem konkurentiem. Priekšējie un aizmugurējie distances sensori ir standarta aprīkojumā, turklāt šajā modelī pieejamā arī atpakaļskata kamera.
Tāpat pieejama arī balss vadības funkcija. To var aktivizēt, sakot “Hola, Hola” un pēc tam frāzi, piemēram, “Man ir auksti” (lai lūgtu ieslēgt sildītāju). Tomēr šī funkcija ne vienmēr darbojas nevainojami.
Priekšā sēdošajiem būs ļoti daudz vietas galvai, un sēdekļi ir viegli atbīdāmi uz aizmuguri. Tāpat šeit būs daudz vietas arī braucēju pleciem, padarot to par ērtu atpūtu pat jūsu raženākajiem draugiem. Vēl labāk ir tas, ka šeit būs arī daudz sīklietu uzglabāšanas vietu.
Ja domājat, ka CUPRA Leon noteikti būs mazāk praktiska izvēle nekā VW Golf GTI, jūs būsiet pārsteigti. Tas ir garāks nekā Golf, un tā rezultātā aizmugurē ir daudz vairāk vietas kājām - patiesībā tikpat daudz kā Ford Focus ST. Tas nozīmē, ka aizmugurē bez problēmām var iesēsties divi gara auguma pieaugušie vai pat trīs pieaugušie, ja sasēžaties nedaudz draudzīgāk.
Ja aizmugurējie sēdekļi ir pacelti, bagāžas nodalījumā zem “plaukta” var ievietot līdz pat sešiem rokas koferiem, kas ir vairāk nekā Focus ST hečbekā vai Golf GTI. Vairumam CUPRA Leon hečbeku bagāžnieka tilpums ir 380 litri, bet e-Hybrid PHEV ir 270 litri, jo hibrīda tehnoloģija nozog daļu vietas.
Tāpat šeit ir slēpošanas lūka, caur kuru var ievietot gara izmēra kravas, un aizmugurējo sēdekļu atzveltnes ir nolaižamas 60/40 dalījumā.
Kā jau varēja gaidīt, CUPRA Leon universālis nodrošina vēl lielāku praktiskumu. Tam būs 620 litru ietilpīgs bagāžnieks, kas ir vairāk nekā VW Golf R universālī. Arī šajā gadījumā, izvēloties PHEV, bagāžnieka ietilpība samazinās līdz 470 litriem.
Standarta komplektācijā ir sešu skaļruņu audio sistēma, bet dārgākā versija iegūs Sennheiser 10 skaļruņu sistēmu. Uzlabotā audio sistēma nodrošina pietiekami spēcīgus basus, taču pati skaņas kvalitāte varēja būt labāka. Tāpat bāzes versijā būs arī LED lukturi, 18 collu diski, digitālais mērinstrumentu panelis, 12,9 collu centrālais skārienekrāns, trīszonu klimata kontrole, progresīvā stūres iekārta un citas ekstras.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
Testa brauciens
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor. …
Testa brauciens
Cupra agrāk bija visjaudīgākie Seat, bet kopš 2018. gada tas ir atsevišķs zīmols. …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Mazo SUV klasē Škoda Kamiq ir kā malks svaiga gaisa. Tas ir lielāks, ar labāk nostrādātu salonu un ērtāks nekā Seat Arona un VW T-Cross, turklāt tam ir atjautīgi risinājumi, kas palīdz mazināt ģimenes ikdienas stresu. …
Auto tests
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …
Auto tests
2024. gada atjauninājumi ir veiksmīgu novērsuši vairākas problēmas. Atsvaidzinātais Volvo XC90 ir klusāks un komfortablāks nekā iepriekš, bet infoizklaides sistēma, kas agrāk bija tā Ahilleja papēdis, nu ir viena no modeļa …
Auto tests
Modernizētais Citroën C4, jo īpaši ar tā sākumlīmeņa kārdinošo cenu, ir ievērības vērts. Tas ir ikdienā viegli vadāms auto, būdams kluss un ērts. Turklāt tas ir izdevīgs veids, kā iegādāties kupejas tipa apvidus auto. …