Testa brauciens

CUPRA Formentor pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Augstā logu līnija piešķir CUPRA Tavascan interjeram sportisku noskaņu. Apkārtējā redzamība gan ir ierobežota, salīdzinot ar tradicionālāka dizaina apvidus automobiļiem, taču vismaz tievie priekšējie statņi neaizsedz skatu krustojumos tik ļoti, kā tas ir Ford Capri vai Kia EV6.
Tāpat kā šiem konkurentiem, arī Tavascan ir neliels aizmugurējais stikls un masīvi C statņi, tāpēc pozitīvi var vērtēt to, ka abās aprīkojuma versijās ir uzstādīti priekšējie un aizmugurējie distances sensori un atpakaļskata kamera. Par papildu naudu var iegūt arī 360 grādu skata kameru.
Diemžēl salonā trūkst fizisku vadības ierīču. Tā vietā zem ekrāna atrodas skārienjutīgi slīdņi, kas regulē audio skaļumu un klimata kontroli, taču to izmantošana brauciena laikā daudz sarežģītāka nekā Kia EV6 modelī esošo rotējošo pogu vai Renault Scenic slēdžu izmantošana.
Pozitīvi ir tas, ka interjeram ir unikāls dizains, pateicoties futūristiskam Y veida elementam, kas kalpo kā tilts starp viduskonsoli un paneli. Arī noskaņojuma apgaismojums piešķir papildu “wow” efektu naktī, turklāt priekšējās durvīs pieejami dekoratīvie apdares elementi.
CUPRA Tavascan priekšā sēdošajiem ir daudz vietas. Pat tiem, kuru augums ir krietni raženāks par 180 cm, būs pietiekami liels plašums galvai un kājām. Turklāt durvju kabatas ir laba izmēra, un starp priekšējiem sēdekļiem ir daži noderīgi sīklietu nodalījumi.
Tāpat arī aizmugurē ir pietiekami daudz vietas, neraugoties uz kupejveida jumta līniju. Ford Capri ir nedaudz vairāk vietas braucēju galvām un pietiekami daudz vietas ceļgaliem 1,80 m gariem braucējiem. Un - kā daudzos elektromobiļos - grīda ir līdzena, kas padara dzīvi ērtāku vidū sēdošajam pasažierim.
Tavascan bagāžnieks ir praktiskas kvadrātveida formas, un tā ietilpība ir 540 litri. Tas pārspēj Kia EV6 490 litru ietilpību un tikai nedaudz atpaliek no Ford Capri (572 litri), Renault Scenic (545 litri) un VW ID.5 (543 litri) ietilpības. Mums izdevās līdz bagāžas nodalījuma plauktam ietilpināt deviņus rokas koferus, kas atbilst Capri sniegumam un ir par diviem vairāk, nekā mēs ievietojām EV6.
Tavascan praktiskums nedaudz atpaliek no labākajiem konkurentiem, jo tam nav neviena nodalījuma zem motora pārsega, kā tas ir EV6 vai Tesla Model Y. Jāatzīmē, ka Model Y un Scenic aizmugurējie sēdekļi salokāmi ar dalījumu 40/20/40, bet Tavascan ir mazāk universāls 60/40.
Neatkarīgi no tā, kuru Tavascan versiju izvēlaties, elektromobilis tiks aprīkots ar 15 collu informācijas un izklaides sistēmas skārienekrānu ar bezvadu viedtālruņa integrāciju un iebūvētu satelītnavigāciju. Lielākā daļa automobiļa funkciju tiek pārvaldītas, izmantojot ātri reaģējošu skārienekrānu, taču sarežģītā izvēlņu izkārtojuma dēļ tā lietošana ir apgrūtinošāka nekā daudziem konkurentiem.
Tam ir arī iespaidīgs standarta aprīkojuma saraksts. Pat sākuma līmeņa (Endurance Plus) komplektācijā ir pieejama trīs zonu klimata kontrole, apsildāms stūres rats un vējstikls, bezatslēgas atslēgšanas un iedarbināšana, automātiskie lukturi un tīrītāji, kā arī bezvadu tālruņa lādētājs.
Tomēr mūs vilina VZ Plus aprīkojuma līmenis, jo tas iepriekšminētajiem labumiem pievieno adaptīvo balstiekārtu, 20 collu vieglmetāla diskus un Matrix LED priekšējos lukturus (tumsā jūs varat atstāt ieslēgtas tālās gaismas, neapžilbinot citus autovadītājus). Stikla jumts, Sennheiser skaņas sistēma un head-up displejs būs pieejams par papildu maksu.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
Testa brauciens
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor. …
Testa brauciens
Cupra agrāk bija visjaudīgākie Seat, bet kopš 2018. gada tas ir atsevišķs zīmols. …
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
Auto tests
GWM Ora 03/Funky Cat ieguvis augstu novērtējumu Euro NCAP drošības testos, turklāt tam ir arī pienācīga garantija un ļoti laba cena. Protams, tam netrūkst sāncenšu, kas garantē konkurētspējīgu piedāvājumu, taču Ora 03 …
Auto tests
Nissan Ariya ir labi aprīkots un praktisks elektriskais SUV, kas pieejams ar divu kapacitāšu akumulatoriem. Jāatzīst, ka daudzi konkurenti ir labāk vadāmi un spēj ātrāk tikt uzlādēti. Sākuma līmeņa 63 kWh Engage šķiet …
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Ja meklējat elektrisku SUV, kas spēj pārvarēt bezceļus, Solterra vajadzētu jūsu saraksta pirmajā vietā, taču daudzi konkurenti būs lētāki un ar vienu uzlādi varēs aizbraukt tālāk. Tā pievilcību ierobežo lētāka …