Auto tests
Volvo
V90 Cross Country
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …
CUPRA ir izstrādājusi centrālo konsoli tā, lai tā pakāpeniski kļūtu arvien augstāka un savienotos ar paneli, tādējādi radot vadītājam savdabīgu kokona sajūtu.
Tiem, kuri alkst iegūt azartisku braukšanas pieredzi, priecāsies par sporta dizaina sēdekļiem, kas iekļauti jau standarta aprīkojumā. Vadītāja sēdpozīcija ir visai zema, un masīvie sēdekļu sānu balsti nodrošina lielisku atbalstu asos līkumos. VZ versijā pieejami elektriski regulējami priekšējie sēdekļi (vadītāja sēdeklis ar atmiņas funkciju).
Priekšējā pārskatāmība ir laba, savukārt salīdzinoši lielie sānu logi uzlabo redzamību, kad skatāties pāri plecam. Visas versijas ir aprīkotas ar priekšējiem un aizmugurējiem distances sensoriem, kā arī aizmugures skata kameru, atvieglojot manevrēšanu šaurās vietās.
CUPRA Terramar iepazīšanās cena ir no 35 500 eiro, kas ir par aptuveni 2000 eiro vairāk nekā sākumlīmeņa VW Tiguan, taču šajā izpildījumā Volfsburgas krosoveram būs par 20 ZS mazāk. Terramar būs par 1000 eiro lētāks nekā Škoda Kodiaq, bet par 4000 eiro lētāks nekā Mini Countryman. Ja salīdzinām ar BMW X1 un Volvo XC40 cenām, tad izdosies gūt visai iespaidīgu ietaupījumu - 9000 un 12 000 eiro.
Runājot par oficiālajiem degvielas patēriņa rādītājiem, 1.5 eTSI dzinējs ir salīdzināms ar līdzvērtīgu Tiguan, sasniedzot aptuveni 5,1 l/100km. 2,0 litru 204 ZS agregāts patērēs aptuveni litru vairāk, savukārt 265 ZZS dzinējs nedaudz pārsniegs 7 l/100km robežu.
Lai gan tas netiek līdzi augstvērtīgajai Volvo XC40 apdares kvalitātei (salona centrālajā daļā ir pārāk daudz plastmasas elementu), kopumā šeit atrodams tīkamu materiālu apvienojums, kas padara sajūtu līmenī Terramar padara par kvalitatīvāku produktu nekā Tiguan, Škoda Kodiaq un pat apsteidz Tavascan elektrisko SUV.
Terramar ir pārāk jauns, lai to iekļautu mūsu What Car? uzticamības aptaujā, taču CUPRA zīmols ierindojās tabulas vidusdaļā - 17. vietā no 31 autoražotāja.
Visi Terramar ir aprīkoti ar automātisko avārijas bremzēšanas sistēmu (AEB) un joslas saglabāšanas asistentu, kā arī ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu un tehnoloģiju, kas uzrauga vadītāja nogurumu.
€
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 18 600 |
|
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …
Auto tests
Škoda Karoq ir vienkārši ideāls ģimenes krosovers – komfortabls un ļoti praktisks. …
Auto tests
RAV4 lielākie plusi ir plašs aprīkojums un prognozes, ka tas būs ļoti uzticams (kā teju ikviens auto ar Toyota logo). Tas varbūt izskatās dārgāks nekā daži konkurenti, bet ilgtermiņā šī investētā nauda atmaksāsies uz …
Auto tests
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …