Auto tests
Audi
Q5
Ja nepieciešams komfortabls, kluss, ietilpīgs un kvalitatīvs premium līmeņa auto, kas spēj braukt arī bezceļa apstākļos – jaunā Q5 izvēli nevajadzēs nožēlot. …
Līdzīgi kā eksterjers, arī Terramar interjers izstaro izteikti sportisku noskaņu. Instrumentu panelis ir ievērojami vairāk orientēts uz autovadītāju nekā VW Tiguan, savukārt gaisa ventilācijas lūkas un centrālais skārienekrāns ir novietots pret vadītāju.
Atšķirībā no Škoda Kodiaq, Terramar trūkst fizisku pogu klimata kontroles vadībai. Tā vietā temperatūra ir jāregulē, izmantojot skārienvirsmas zem 12,9 collu informācijas un izklaides tehnoloģiju skārienekrāna - brauciena laikā tas var būt apgrūtinoši.
Jaunākajā programmatūras versijā ieviesta sen gaidīta funkcija. Ērtības labad tagad uz galvenā ekrāna visu laiku ir redzamas apsildāmo sēdekļu ikonas, kamēr citiem CUPRA modeļiem tās ir paslēptas apakšizvēlnē.
Un, lai gan pats ekrāns ir spilgts un skaidri nolasāms, tas nav tik plaši konfigurējams kā Kodiaq un VW Tiguan, kas izmanto radniecīgu multimediju sistēmu. Turklāt dažas būtiskas funkcijas (piemēram, pārslēgšanās uz hibrīda elektrisko režīmu) ir paslēpušās dažādās izvēlnēs.
Pozitīvi ir tas, ka CUPRA ir atturējusies no kārdinājuma uz Terramar stūres izvietot skārienjutīgas virsmas. Tā vietā šeit redzamas fiziskas pogas un rullīši, kas ir krietni ērtāks risinājums. Uz stūres rata vietu atradušas arī dzinēja iedarbināšanas un braukšanas režīmu izvēles pogas.
Pat Dāvim Bertānam nebūs jāsūdzas par brīvo telpu Terramar priekšējos sēdekļos, jo plašums galvai un kājām šeit ir ievērojams. To pašu var attiecināt arī uz mantu glabāšanās vietām. Durvju kabatas ir pietiekami lielas, lai tur ieliktu lielu pudeli, zem centrālā roku balsta ir nodalījums dažādām sīklietām, bet līdzās novietoti divi krūzīšu turētāji un bezvadu uzlādes paliktnis viedtālrunim.
Arī aizmugurē sēdošie pasažieri baudīs komfortu. Vieta kājām šeit netrūkst, un zem priekšējiem sēdekļiem ir pietiekami daudz telpas, lai mēs varētu iegulties ērtā sēdpozīcijā. Pat versijās ar panorāmas jumtu garākajiem pasažieriem nebūs jāberzē pakausis pret griestu apšuvumu. Garākos izbraucienos noderīgs būs atlokāmais roku balsts, kurā ir ne tikai krūzīšu turētāji, bet arī platforma tālruņa novietošanai - ideāli piemērots risinājums video skatīšanai ceļā.
Kā tas raksturīgi šāda izmēra automašīnās – vidējais pasažieris nebūs sajūsmā par ilgu ceļojumu. Lai arī sēdekļa pamatne ir pietiekami līdzena, kāju vietu ierobežos grīdā esošais izcilnis.
Nevar noliegt, ka Terramar ir vispusīgs: visas versijas ir aprīkotas ar 40/20/40 dalītiem un salokāmiem aizmugurējiem sēdekļiem. Aizmirstiet par Ateca vai Volvo XC40 sēdvietām ar 60/40 dalījumu. Terramar sēdekļus var pabīdīt, bet to atzveltnes noliekt tā, lai izveidotu līdzenu grīdu.
Modeļiem, kas nav aprīkoti ar plug-in hibrīda sistēmu, ir 540 litru bagāžnieks, taču to var palielināt, pazeminot bagāžnieka grīdu un pabīdot uz priekšu aizmugurējos sēdekļus.
Šādā izpildījumā telpa tiek palielināta līdz 642 litriem, kas ir līdzvērtīgi 652 litru tilpumam, kas pieejams VW Tiguan. Bagāžas nodalījums veidots praktiskajā kvadrātveida formā, un, kad grīda ir visaugstākajā pozīcijā, tā atrodas vienā līmenī ar ielādes slieksni, tāpēc smagas kravas izcelšana problēmas nesagādās.
PHEV (plug-in hibrīda) Terramar ir fiksēta augstuma bagāžnieka grīda, taču tā vismaz ir novietota vienā līmenī ar ielādes slieksni. Tiesa, bagāžas nodalījuma tilpums samazinās līdz 400 litriem, jo zem grīdas atrodas akumulators. Ja aizmugures sēdekļus pabīda uz priekšu, tad var iegūt 490 l telpu.
Apdares līmeņi ir vienkārši saprotami - Terramar un VZ. Pirmais iegūs 18 collu vieglmetāla diskus, bezatslēgas piekļuvi un iedarbināšanu, LED lukturus, elektriski atveramu bagāžnieku, trīs zonu klimata kontroli, apsildāmu stūres ratu un priekšējos sēdekļus, bezvadu tālruņa uzlādi un adaptīvo kruīza kontroli.
Mums ar to pietiktu, taču, ja vēlaties 19 collu diskus, regulējamos amortizatorus un ārējos atpakaļskata spoguļus ar atmiņas funkciju, jums būs jāpaaugstina līmenis līdz VZ.
Papildaprīkojumā pieejama panorāmas lūka, Sennheiser skaņas sistēma, HD Matrix LED lukturi un citas ekstras.
Ja esat braucis ar citām CUPRA automašīnām, pamanīsiet, ka 10,25 collu digitālais vadītāja displejs būtībā nav mainījies salīdzinājumā ar iepriekšējiem modeļiem, bet, kā saka: “Kas nav salauzts, to nevajag labot.”
Tas ir viegli uztverams, kā arī konfigurējams labāk nekā Range Rover Evoque un Volvo XC40 digitālās ciparnīcas.
€
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 18 600 |
|
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Ja nepieciešams komfortabls, kluss, ietilpīgs un kvalitatīvs premium līmeņa auto, kas spēj braukt arī bezceļa apstākļos – jaunā Q5 izvēli nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku …
Auto tests
Lai gan hibrīda Peugeot 5008 ir vairāk konkurentu nekā pilnībā elektriskajam e-5008, galu galā tas ir labāks automobilis, kas piedāvā tādu pašu septiņu sēdvietu praktiskumu un vairāk komforta. Ja iegādājaties šādu …