Testa brauciens

CUPRA Formentor pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Līdzīgi kā eksterjers, arī Terramar interjers izstaro izteikti sportisku noskaņu. Instrumentu panelis ir ievērojami vairāk orientēts uz autovadītāju nekā VW Tiguan, savukārt gaisa ventilācijas lūkas un centrālais skārienekrāns ir novietots pret vadītāju.
Atšķirībā no Škoda Kodiaq, Terramar trūkst fizisku pogu klimata kontroles vadībai. Tā vietā temperatūra ir jāregulē, izmantojot skārienvirsmas zem 12,9 collu informācijas un izklaides tehnoloģiju skārienekrāna - brauciena laikā tas var būt apgrūtinoši.
Jaunākajā programmatūras versijā ieviesta sen gaidīta funkcija. Ērtības labad tagad uz galvenā ekrāna visu laiku ir redzamas apsildāmo sēdekļu ikonas, kamēr citiem CUPRA modeļiem tās ir paslēptas apakšizvēlnē.
Un, lai gan pats ekrāns ir spilgts un skaidri nolasāms, tas nav tik plaši konfigurējams kā Kodiaq un VW Tiguan, kas izmanto radniecīgu multimediju sistēmu. Turklāt dažas būtiskas funkcijas (piemēram, pārslēgšanās uz hibrīda elektrisko režīmu) ir paslēpušās dažādās izvēlnēs.
Pozitīvi ir tas, ka CUPRA ir atturējusies no kārdinājuma uz Terramar stūres izvietot skārienjutīgas virsmas. Tā vietā šeit redzamas fiziskas pogas un rullīši, kas ir krietni ērtāks risinājums. Uz stūres rata vietu atradušas arī dzinēja iedarbināšanas un braukšanas režīmu izvēles pogas.
Pat Dāvim Bertānam nebūs jāsūdzas par brīvo telpu Terramar priekšējos sēdekļos, jo plašums galvai un kājām šeit ir ievērojams. To pašu var attiecināt arī uz mantu glabāšanās vietām. Durvju kabatas ir pietiekami lielas, lai tur ieliktu lielu pudeli, zem centrālā roku balsta ir nodalījums dažādām sīklietām, bet līdzās novietoti divi krūzīšu turētāji un bezvadu uzlādes paliktnis viedtālrunim.
Arī aizmugurē sēdošie pasažieri baudīs komfortu. Vieta kājām šeit netrūkst, un zem priekšējiem sēdekļiem ir pietiekami daudz telpas, lai mēs varētu iegulties ērtā sēdpozīcijā. Pat versijās ar panorāmas jumtu garākajiem pasažieriem nebūs jāberzē pakausis pret griestu apšuvumu. Garākos izbraucienos noderīgs būs atlokāmais roku balsts, kurā ir ne tikai krūzīšu turētāji, bet arī platforma tālruņa novietošanai - ideāli piemērots risinājums video skatīšanai ceļā.
Kā tas raksturīgi šāda izmēra automašīnās – vidējais pasažieris nebūs sajūsmā par ilgu ceļojumu. Lai arī sēdekļa pamatne ir pietiekami līdzena, kāju vietu ierobežos grīdā esošais izcilnis.
Nevar noliegt, ka Terramar ir vispusīgs: visas versijas ir aprīkotas ar 40/20/40 dalītiem un salokāmiem aizmugurējiem sēdekļiem. Aizmirstiet par Ateca vai Volvo XC40 sēdvietām ar 60/40 dalījumu. Terramar sēdekļus var pabīdīt, bet to atzveltnes noliekt tā, lai izveidotu līdzenu grīdu.
Modeļiem, kas nav aprīkoti ar plug-in hibrīda sistēmu, ir 540 litru bagāžnieks, taču to var palielināt, pazeminot bagāžnieka grīdu un pabīdot uz priekšu aizmugurējos sēdekļus.
Šādā izpildījumā telpa tiek palielināta līdz 642 litriem, kas ir līdzvērtīgi 652 litru tilpumam, kas pieejams VW Tiguan. Bagāžas nodalījums veidots praktiskajā kvadrātveida formā, un, kad grīda ir visaugstākajā pozīcijā, tā atrodas vienā līmenī ar ielādes slieksni, tāpēc smagas kravas izcelšana problēmas nesagādās.
PHEV (plug-in hibrīda) Terramar ir fiksēta augstuma bagāžnieka grīda, taču tā vismaz ir novietota vienā līmenī ar ielādes slieksni. Tiesa, bagāžas nodalījuma tilpums samazinās līdz 400 litriem, jo zem grīdas atrodas akumulators. Ja aizmugures sēdekļus pabīda uz priekšu, tad var iegūt 490 l telpu.
Apdares līmeņi ir vienkārši saprotami - Terramar un VZ. Pirmais iegūs 18 collu vieglmetāla diskus, bezatslēgas piekļuvi un iedarbināšanu, LED lukturus, elektriski atveramu bagāžnieku, trīs zonu klimata kontroli, apsildāmu stūres ratu un priekšējos sēdekļus, bezvadu tālruņa uzlādi un adaptīvo kruīza kontroli.
Mums ar to pietiktu, taču, ja vēlaties 19 collu diskus, regulējamos amortizatorus un ārējos atpakaļskata spoguļus ar atmiņas funkciju, jums būs jāpaaugstina līmenis līdz VZ.
Papildaprīkojumā pieejama panorāmas lūka, Sennheiser skaņas sistēma, HD Matrix LED lukturi un citas ekstras.
Ja esat braucis ar citām CUPRA automašīnām, pamanīsiet, ka 10,25 collu digitālais vadītāja displejs būtībā nav mainījies salīdzinājumā ar iepriekšējiem modeļiem, bet, kā saka: “Kas nav salauzts, to nevajag labot.”
Tas ir viegli uztverams, kā arī konfigurējams labāk nekā Range Rover Evoque un Volvo XC40 digitālās ciparnīcas.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vai gan kāds vairs atceras, ka CUPRA radās kā SEAT apakšzīmols, toties visi pazīst …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola modelis, jo …
Testa brauciens
Savulaik no izteikti autoentuziastu zīmola šodien spāņu Cupra ir kļuvis par …
Testa brauciens
Kas tas ir? Neatkarību iemantojušais …
Testa brauciens
Cupra Formentor ir gana dedzīgs auto....kā būtu ar 400 ZS? Šoreiz TV Autoziņas notestēja …
Testa brauciens
Cupra ir spāņu Volkswagena Seat sporta modeļu divīzija, kas nu jau vairākus gadus ir atsevišķs zīmols. …
Testa brauciens
Trīssimt zirgspēku, unikāla virsbūve, tāds pats salons un viss pārējais. Tāds ir jaunais Cupra Formentor. …
Testa brauciens
Cupra agrāk bija visjaudīgākie Seat, bet kopš 2018. gada tas ir atsevišķs zīmols. …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Auto tests
Volvo XC60 joprojām var konkurēt ar jaunākajiem konkurentiem, pateicoties plašajam, augstvērtīgajam interjeram un labi novērtētajam braukšanas un vadāmības līdzsvaram. Tā ir lieliska izvēle, lai gan Audi Q5 ir vēl …
Auto tests
Mahatma Gandijs ir teicis daudz gudru lietu, un viena no tām skan šādi – ja grasies būt lācis, esi grizlilācis. Tas ir princips, kuru ievēro arī Škoda Kodiaq. …
Auto tests
Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku …