Testa brauciens

Ferrari 12Cilindri pirmais brauciens
Neviens cits pašreizējais modelis neiemieso Ferrari garu tā, kā šis jaunpienācējs. Vismaz tā domā …
Enco Ferrari reiz teica: “Aerodinamika ir domāta cilvēkiem, kas neprot konstruēt dzinējus”. Zinot, cik liela loma automobiļu izstrādē ir vēja tuneļiem, skaidrs, ka viņam nebija taisnība, taču Purosangue 6,5 litru V12 dzinējs ir īsts kroņa dārgakmens.
Nospiežot starta pogu, tas pamostas ar asu rējienu, kas nekavējoties pāriet greznā rūkoņā. Kāpjot apgriezieniem, murrāšanas vietā nāk pilnskanīgas gaudas, kas jums un citiem atgādina, ka V12 dzinēju nav iespējams aizstāt ne ar ko citu.
Dzinēja maksimālā jauda ir 725 ZS pie 7750 apgr./min, taču pirms pārnesumu pārslēgšanas tahometra bulta var aizskriet garām 8000 atzīmei. Tas ir brīnišķīgs, harizmātisks dzinējs, kas pārstāv veco skolu šo vārdu vislabākajā nozīmē.
Starp citu, mēs nejustos īpaši aizvainoti, ja Bentley savā Bentley Bentayga S aizvāktu zemstūres sviras, jo V8 turbomotors automobili vada ārkārtīgi plūdeni, taču Purosangue tas būtu noziegums, jo šīs lāpstiņas ļauj spēlēt motoru kā mūzikas instrumentu.
Patiesību sakot, Ferrari varēja šo V12 ielikt autobusā, un tas iet kā smērēts. Taču Maranello inženieri tomēr pielika lielas pūles, lai Purosangue būtu atbilstoša kalibra vadāmība. Runa ir par aizmugurējo riteņu stūrēšanu, Multimatic aktīvajiem amortizatoriem un četru riteņu piedziņas sistēmu, kas ir tik sarežģīta, ka mēs pat nemēģināsim to šeit izskaidrot.
Visas šīs gudrās sistēmas darbojas saskaņoti, radot dabisku izveicības un līdzsvara izjūtu. Iegriešanās līkumā ar priekšējiem riteņiem ir asa, savukārt uz aizmuguri orientētā četru riteņu piedziņa ļauj pēc sirds patikas spēlēties ar automobiļa gaitu līkumos. Automobilis ir aizraujošs, interaktīvs un ļoti neSUVisks.
Lai gan augsto tehnoloģiju balstiekārta nespēj pilnībā noslēpt mašīnas ievērojamo masu (mūsu Dienvidvelsas testa maršrutā tas pāris reizes caursita piekari), Purosangue noslāpē ceļa defektus daudz labāk, nekā varētu gaidīt no automobiļa ar tik striktu virsbūves kontroli un lieliem riteņiem. Dinamiski tas pārraksta ātro SUV radīšanas rokasgrāmatu.
Mūsuprāt, tas ir tieši tik kluss un izsmalcināts, kā jūs varētu gaidīt no Ferrari SUV. Ceļa troksnis ir labi noslāpēts, un, lai gan vēja radītais troksnis ir lielāks nekā Bentayga S vai Lamborghini Urus, tas nav pietiekami skaļš, lai jūs kaitinātu ilgā braucienā.
€
Testa brauciens
Neviens cits pašreizējais modelis neiemieso Ferrari garu tā, kā šis jaunpienācējs. Vismaz tā domā …
Testa brauciens
Ferrari SUV gaidīšana bija īsta itāliešu drāma, kurā vairākos cēlienos galvenā varoņa eksistence tika te …
Ferrari Purosangue |
€ 385 241 |
![]() |
||
Lamborghini Aventador Coupe |
|
![]() |
||
Porsche 718 Cayman |
|
![]() |
Auto tests
Ferrari pūristi var atvilkt elpu – Purosangue nosaka jaunus SUV automobiļu vadāmības standartus. Lai noticētu tam, ko tas spēj, ir jāpiedzīvo Purosangue saķere, līdzsvars un dinamika, turklāt tā V12 motors ir īsts …
Auto tests
Porsche 718 Cayman sagādā patiesu braukšanas prieku – tas ir viens no pašiem labākajiem sporta auto uz šīs planētas. …
Auto tests
Lamborghini Aventador ir unikāls auto, taču supermašīnu klasē ir labāki eksemplāri. …