Testa brauciens

Ferrari 12Cilindri pirmais brauciens
Neviens cits pašreizējais modelis neiemieso Ferrari garu tā, kā šis jaunpienācējs. Vismaz tā domā …
Sēžot pie Ferrari Purosangue stūres ar plakano apakšdaļu, jūs jūtaties kā īstā Gran Turismo automobilī – garš motora pārsegs, zems vējstikls un dzeltens tahometrs jūs momentā noskaņo vecās skolas braukšanai ar Ferrari.
Izklausās perfekti, vai ne? Tā tas ir, līdz mēģināt izmantot multivides sistēmu. Sekojot Ferrari 296 GTB risinājumam, arī Purosangue infoizklaides sistēmas ekrāns ir izvietots instrumentu panelī, un tā vadība notiek ar skārienjutīgām ‘pogām’ uz stūresrata.
Lai gan šīm skārienvirsmām ir reljefas robežas, to nospiešanai neseko fiziska atgriezeniskā saikne. Sistēma reaģē ar pagarām aizturēm, tāpēc braukšanas laikā vadība izvēršanas visai apgrūtinoša.
Žēl, ka tā, jo visādi citādi Purosangue interjers ir augstākās klases. 1420 W Burmester audio sistēma ar 21 skaļruni nodrošina iespaidīga skaņas precizitāti, un vispārējais apdares līmenis ir vienkārši izcils (kas ne vienmēr bijis raksturīgi Ferrari).
Mūsu testa automobilim bija samērā atturīgs melnas ādas salons, taču Ferrari piedāvā plašas personalizācijas iespējas, ļaujot izveidot ļoti individuālu iekārtojumu.
Ņemot vērā zemo vadītāja pozīciju un augsto logu līniju, redzamība nav īpaši laba, taču te palīdz standarta aprīkojumā iekļautie priekšējie un aizmugurējie parkošanās sensori un atpakaļskata kamera.
Ferrari Purosangue priekšējie sēdekļi ir komfortabli, un, tā kā jūs sēžat zemu, galvai ir pietiekami daudz vietas. Priekšējam pasažierim ir pašam savs skārienekrāns, un, lai gan tā saskarne nav īpaši intuitīva, tā ir vienkāršāka par to, kas ir vadītājam.
Iekāpšana Purosangue salona aizmugurē ir īsts teātris. Pieskaroties rokturim, durvis elektriski atveras uz aizmuguri, un jūsu skatam atklājas divi atsevisķi sēdekļi, ko atdala konsole.
Bentley šādu sēdvietu iekārtojumu sauktu par “Executive”, taču Ferrari gadījumā tas būtu pārspīlēti. Lai gan aizmugurējiem sēdekļiem ir elektriska regulēšana, tiem ir diezgan plāns polsterējums, un agresīvi slīpais jumts liek augumā garākiem pasažieriem (virs 180 cm) ieņemt pastāvu pozu.
Vidēja auguma pieaugušajam, kurš sēž aiz līdzīga auguma vadītāja, vietas rezerve galvai un kājām ir tikai rokas platumā. Ar to ir pietiekami pārskrējieniem, bet ne tāliem braucieniem.
Runājot par salona pielāgošanu, Purosangue aizmugurējo atzveltni var nolocīt 40/20/40 attiecībā. Tas ir ļoti ērti, jo ļauj starp diviem aizmugurējiem pasažieriem pārvadāt slēpes.
Mazāk parocīgs ir salīdzinoši nelielais bagāžas nodalījums. Mums tajā izdevās ietilpināt tikai piecus rokas bagāžas koferus. Ar to pietiktu nedēļas nogales braucienam, bet ne jau kārtīgam ceļojumam, tāpēc mēs ieteiktu lielo bagāžu nosūtīt ar lidmašīnu.
Purosangue ir pieklājīgs standarta aprīkojums. Tajā ietilpst matricu LED lukturi, četru zonu klimata kontrole, priekšējie un aizmugurējie parkošanās sensori, atpakaļskata kamera, adaptīvā kruīza kontrole, oglekļa keramikas bremzes, oglekļa šķiedras jumts, bezatslēgas pieeja, mīksti aizveramas durvis un laminēts akustiskais stikls.
Tomēr jūs gribēsiet patērēties par papildu aprīkojumu un individualizāciju – arī tāpēc, ka citādi pārdevējs nezin vai būs ieinteresēts darījumā.
€
Testa brauciens
Neviens cits pašreizējais modelis neiemieso Ferrari garu tā, kā šis jaunpienācējs. Vismaz tā domā …
Testa brauciens
Ferrari SUV gaidīšana bija īsta itāliešu drāma, kurā vairākos cēlienos galvenā varoņa eksistence tika te …
Ferrari Purosangue |
€ 385 241 |
![]() |
||
Lamborghini Aventador Coupe |
|
![]() |
||
Porsche 718 Cayman |
|
![]() |
Auto tests
Ferrari pūristi var atvilkt elpu – Purosangue nosaka jaunus SUV automobiļu vadāmības standartus. Lai noticētu tam, ko tas spēj, ir jāpiedzīvo Purosangue saķere, līdzsvars un dinamika, turklāt tā V12 motors ir īsts …
Auto tests
Porsche 718 Cayman sagādā patiesu braukšanas prieku – tas ir viens no pašiem labākajiem sporta auto uz šīs planētas. …
Auto tests
Lamborghini Aventador ir unikāls auto, taču supermašīnu klasē ir labāki eksemplāri. …