Auto tests
Subaru
Outback
Outback ir plašs, labi aprīkots un kompetents jebkurā jomā, taču ir pieejami arī izskatīgāki un lētāki konkurentu auto. …
Edge pilnībā apmierinās tos pircējus, kam ir svarīga augsta sēdpozīcija, kas ļauj labāk pārredzēt notiekošo ceļu satiksmē. Tiesa gan, novietojot auto stāvvietā, salīdzinoši augstais motora pārsegs var traucēt dažādu šķēršļu pamanīšanu, tāpēc distances sensori noteikti būs nepieciešami, tai skaitā aizmugurē, jo atpakaļskata pārredzamību aizsedz masīvie jumta balsti. Plašās sēdekļa un stūres regulēšanas opcijas ļaus ikvienam atrast ērtu pozīciju vadītāja krēslā, kas sniedz labu atbalstu un ir patiešām komfortabls, ļaujot nenogurstot veikt tālākus braucienus. Panelī izvietotie slēdži ir parocīgi izvietoti, taču tie ir diezgan mazi, kas var novērst uzmanību no ceļa, tāpēc vajadzīgie iestatījumi jāveic pirms došanās ceļā, kamēr ar interjera arhitektūru nav pilnībā aprasts. To pašu var teikt par infosistēmas displeju – tam ir laba izšķirtspēja, taču tajā redzamās ikonas ir mazas un dažas izvēlnes uzreiz nav viegli atrast.
Vietas Edge salonā netrūkst – auto ir plats, tāpēc priekšā sēdošajiem par komforta trūkumu nebūs jāsūdzas, visapkārt ir dažāda izmēra sīklietu nodalījumi makiem, viedtālruņiem un dzērienu pudelēm. Arī aizmugurē ir līdzīga situācija – trīs pieaugušie var sasēsties viens otram līdzās, nesūdzoties par vietu kājām, varbūt vienīgi griestu augstums dažiem garāka auguma cilvēkiem var šķist par zemu. Aizmugures sēdekļi gan nav bīdāmi uz priekšu vai atpakaļ, taču tiem ir regulējams atzveltnes slīpums. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir lielāka nekā daudziem konkurentiem. Tiesa gan, salīdzinot ar Kia Sorento vai Hyundai Santa Fe, nav pieejama septiņu sēdvietu opcija.
Ford piedāvā Edge divās aprīkojuma variācijas – Titanium, vai vēl greznāko Sport, kas izceļas ar agresīvāku vizuālo noformējumu – hroma akcentu vietā ir sportiski melna radiatora reste un melni riteņu diski. Sport pieejams arī plašāks standarta aprīkojums un papildaprīkojums, bet atšķirība cenā no Titanium ir salīdzinoši neliela.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 45 700 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Outback ir plašs, labi aprīkots un kompetents jebkurā jomā, taču ir pieejami arī izskatīgāki un lētāki konkurentu auto. …
Auto tests
Land Rover Discovery ir liels, ietilpīgs apvidus auto, kas, atšķirībā no daudziem konkurentiem, spēj pārvietoties arī reālos bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Audi Q7 ir viens no labākajiem lielā izmēra apvidus auto. Braukt ar to ir pārsteidzoši viegli, tas ir komfortabls, praktisks, pieejams ar ļoti plašu aprīkojumu un demonstrē nevainojamu montāžas kvalitāti. Tas ir dārgs, bet ir …
Auto tests
Mercedes-Benz ir radījuši spēcīgu BMW X6 konkurentu, kura pircējiem pieejama jaudīgu motoru izvēle, nepiemirstot par Mercedes izdaudzināto gaitas komfortu. Tiesa gan, tāpat kā galvenais konkurents tas ir dārgāks un ne tik …