Auto tests
Škoda
Fabia hečbeks
Škoda Fabia ir viens no ietilpīgākajiem auto savā klasē. Tam ir labs aprīkojums, labas braukšanas īpašības un konkurētspējīga cena, kas padara to par lielisku izvēli. …
Fiesta benzīna motoru klāsta pievilcīgākā opcija ir 1,0 litra tilpuma Ecoboost motors, kas pieejams ar dažādiem jaudas parametriem līdz pat 140 ZS. Diemžēl Latvijā tas netiek piedāvāts - jaudīgākais benzīna motors Fiesta modifikāciju sarakstā ir 125 ZS Ecoboost, kas pieejams tikai ar PowerShift automātisko transmisiju. Modifikācijās ar jauno sešpakāpju manuālo transmisiju jaudīgākā opcija ir 100 ZS Ecoboost. Latvijā pieejamie Fiesta dīzeļdzinēji ir 1,5 litru TDCi ar 85 ZS jaudu, kas ir jūtami mazāk, nekā 120 ZS TDCi, kuru mēs testējām Spānijā. Tiesa gan, ir jābrauc milzīgi attālumi, lai attaisnotu dīzeļdzinēja iegādi tik mazā auto, it īpaši ja benzīna motori jau ir gana ekonomiski. Varam droši prognozēt, ka Fiesta ar benzīna motoru joprojām būs populārākā pircēju izvēle un 100 ZS modifikācija ir lielisks variants, ņemot vērā cenu, dinamiku un degvielas ekonomiju.
Gaitas komforta un vadāmības ziņā Fiesta joprojām ir starp labākajiem paraugiem šajā segmentā – atsakoties no papildaprīkojumā piedāvātajiem lielākā izmēra riteņu diskiem mazais hečbeks nevainojami absorbē ceļa negludumus – teju tikpat labi, kā Seat Ibiza. Toties vadāmības ziņā Fiesta ir pārāks - stūres reakcija ir asa un precīza, panākot maksimālu braukšanas baudu, kāda iespējama šīs klases auto.
Fiesta 1.0 litra tilpuma Ecoboost motors ir pārsteidzoši vienmērīgs un kluss, ņemot vērā, ka tam ir tikai 3 cilindri. Straujākā paātrinājumā tā troksnis ir labāk apslāpēts, nekā ekvivalentiem motoriem zem Ibiza un Fabia motora pārsega. Neviens mazauto, ja neskaita Audi A1, nevar lepoties ar izteikti labu ceļa trokšņu izolāciju – arī Fiesta ceļa un pretvēja trokšņi būs dzirdami, taču tie nav pārāk uzbāzīgi.
€
Audi A1 hečbeks |
€ 17 363 |
|
||
Citroen DS3 hečbeks |
€ 15 120 |
|
||
Dacia Sandero hečbeks |
€ 8253 |
|
||
Fiat 500 hečbeks |
€ 10 307 |
|
||
Ford Fiesta |
€ 11 300 |
|
||
Hyundai i20 hečbeks |
€ 12 290 |
|
||
Kia Rio |
€ 12 490 |
|
||
Mazda 2 hečbeks |
€ 12 470 |
|
||
Nissan Micra |
|
|
||
Opel Adam hečbeks |
€ 12 483 |
|
||
Renault Twingo hečbeks |
€ 9353 |
|
||
Seat Ibiza hečbeks |
€ 11 790 |
|
||
Seat Mii hečbeks |
|
|
||
Škoda Citigo hečbeks |
€ 8611 |
|
||
Škoda Fabia hečbeks |
€ 9790 |
|
||
Toyota Aygo |
€ 10 520 |
|
||
Volkswagen Polo hečbeks |
€ 12 740 |
|
||
Volkswagen Beetle hečbeks |
€ 21 206 |
|
||
Volkswagen Up hečbeks |
€ 9203 |
|
Auto tests
Škoda Fabia ir viens no ietilpīgākajiem auto savā klasē. Tam ir labs aprīkojums, labas braukšanas īpašības un konkurētspējīga cena, kas padara to par lielisku izvēli. …
Auto tests
Seat Ibiza uzrāda labāko sniegumu klasē dažādos rādītājos, kas padara to par saprātīgu pirkumu …
Auto tests
Sākotnējais iespaids ir labs, bet ne galvu reibinošs. Mēs pagaidām esam braukuši tikai ar dārgāko Beetle variantu, taču, lai arī tas ir šarmants un pieņemams braukšanas ziņā, par šo naudu var vēlēties ko vairāk. …
Auto tests
Polo ir simpātiska āriene, plašs salons, kā arī zemas lietošanas izmaksas. …