Auto tests
Renault
Megane
Renault Megane ir labs komforta un drošības aprīkojums, taču ne braukšanas īpašību, ne praktiskuma ziņā tas neapdraud šīs klases līderus. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Iegādājos 2004. gada 1.6L benzīna modeli ar domu, ka kalpos gadus 2-3, taču nācās atbrīvoties pēc gada braukšanas ar to. Iemesls: virsbūve sāka strauji rūsēt, ne pārāk ekonomiska (ap 8l uz 100 km), ja ikdienā jābrauc 100 km turp-atpakaļ, pārāk bieži servisa apmeklējumi. Ford Focus ļoti straujš cenu kritums, kas noveda pie lētas pārdošanas. Iegādājoties auto no auto pārdevēja vai plača ir "laimes spēle", manā gadījumā neveiksmīgs pirkums. Pozitīvais "+" + ietilpīgs autiņš (nolaižami aizmugurējie sēdekļi) + stabils uz ceļa + salīdzinoši kluss + maz elektronikas + laba audio sistēma + stūri un sēdekli var labi pieregulēt gan priekš gariem, gan īsākiem vadītājiem + salīdzinoši lētas servisa izmaksas Negatīvais "-" - ne pārāk komfortabls auto - pēc 100 km/h grūti apdzīt - daudz mazu problēmu, kā jau Focus - pacieta vadāmība, jūt katru "Latvijas bedri" - plāns metāls, kas noved pie straujas rūsēšanas - 1.6L benzīns ar šūmahera braukšanas stilu ir pa mazu Ja vēlreiz pirktu Focusu, tad tas būtu sākot no 2007. gada, atsaucoties uz citu viedokli par Fordu, taču priekš pirmā mazauto būs gana laba.
ralfsm1 ralfsm1, 08/07/2016
Kamēr auto strādā, tikmēr ir labi. Ekonomisks, pat nepiedomājot pie ekonomiskas braukšanas, uz šosejas ir zem 5 litriem, pilsētā kaut kur nedaudz virs 6 litriem. Kā jau visi saka - vadāmība ir ļoti laba. Man Focus patīk daudz labāk kā Golf 5. Kamēr negribi braukt virs 120km/h jauda ir gana daudz un uzrāviens pat ļoti labs šādam 1,6 dzinējam. Bet nu manējais sāka plīst. Vispirms turbīna un tas bija tikai sākums. Bet nu labā ziņa ir tā, ka turbīnas remonts izmaksāja tikai Ls 230. Tāpat lietots auto ir ļoti lēts. Skaņas izolācija patiešām nav tā lieliskākā, bet tā būs jūtama problēma tikai virs 110 km/h. Virs 120 km/h mūzika jāsāk griezt jau diezgan skaļi. Kopumā irok, otrreiz gan ņemšu ko citu.
Madars Opelts, 02/12/2012
Laba vadamība ka pilsētā, tā arī uz auto ceļiem ar ar dažādiem segumiem. Ērta sēdpozīcija,dinamisks dzinējs[1,6tdci],mazs degvielas patēriņš. Varēja būt labāka skaņas izolācija. Mašīna ir atbilstoša cenai. Esmu apmierinātsar pirkumu.
laimonis olekts, 22/11/2011
Iegādājos šo auto jaunu 2006.g.uz šo brīdi esmu nobraucis 122000km. Pārvietojos apmēram 80% pa šosejas segumu(pie mums Latvijā).Līdz šim brīdim neplānotajos izdevumos pie 80000km salūza stūres pastiprinātāja sūknis,105000km kreisā aizmugurējā riteņa gultņa maiņa,110000km ESP sistēma atteica darbību,115000km visas ritošas daļas bukšu maiņa. Priekš četru cilvēku ģimenes lielisks auto, savā segmentā manuprāt labākais. Pie tam ja domā par ekonomiju,bet vēlies arī tomēr normāli pārvietoties tad priekšroku dodu FOCUSAM.
Andrejs Andersons, 14/11/2011
Nopirku pirms trim gadiem līzingā uz 8 gadiem. Nobraukti - 130 t.km. Nenožēloju. + informtīva stūre, stabils un prognozējams. + motors strādā klusi, patēriņš 4-5 l/100 km. + labi izplānots, glīts salons. + Auto neprovocē,( pirms tam bija BMW320D). + Līdz šim nav nekas saplīsis, salūzis. - Varēja būt labāka salona skaņas izolācija, - Slikta audiosistēmas skaņas kvalitāte, Viss auto ir Ok, bet kaut kā pietrūkst -labs, bet ne mīļš.
Andrejs Nīmanis, 26/01/2011
Nu teikšu tā - esmu braucis sākumā ar Opel Astra un pēc tam izbraucu ar Focus. Astra ir divreiz labāka nekā šī mašīna. Jaudas nekādas, interjers izskatās ļoti lēti.
Oskars Liemums, 02/12/2010
Sveicināti!!! Palasīju Jūsu atbildes, ieteikumus lasītājiem.Ļoti patika! Tāpēc esmu šeit. Paņēmu šo autiņu pilnīgi uz dullo. Apgāju riņķī, iesēdos un laidu. Mīlestība no pirmā acu uzmetiena, laikam! Pārdevējs gan nosvīda, ātri. Es arī, meklējot pakaļgaitu.Viņam tāds riņķītis jāparauj uz augšu. Bet nebija vairs kam prasīt. MĀJĀS tik sāku pētīt, kas tas par zvēru, kas nevis ātri brauc,bet zemu LIDO! Izrādās amerikānis!!! Tāpēc domāju, ka pēc izskata mazliet citādāks! Gaita, viņš nemelo un neizliekas, liek manīt, ceļš nav līdzens, vecais netrako! Apdzīšana,tā ir DZIESMA, pat ar piekto. Aprīkojums, nekādu extru, nav kam lūst, domāju tas priekš samaitāšanas, tāpēc jau aug tie lielie vēderi, rezultātā izsēdētie beņķi. Čoms pālī iesprūda savā A6. Sieva pēc 6st.dabūja ārā. Bija nikns, galvenais, ka nevar vairs dabūt ieraut, ĀRPRĀTS!!! Izmaksas,bremžu kluči 10Ls, priekšpiekarei šarnīri no7-25Ls, benzīnu arī pārmēram nerij, bet vņam jau loģiski jāpadzirda tie 130 zirgi. Bet tomēr ir viena problēma, nevaru atrast grāmatu remontam, Sierai man bija viss līdz pēdējai skrūvei. Negribas ar sexu nodarboties rātslaukumā, nekas nesanāks, būs pārāk daudz priekšāteicēju. Varbūt Jūs varat ko ieteikt,kā eksperti! Nu laikam būs jābeidz. Jā,draudzenei arī patīk mašīnīte, zem saulsargiem ir spogulīši, viņa man blondīne. Esmu priecīgs! AR CIEŅU SAŠA!
, 16/08/2010
+ Aizraujoša vadāmība. + Mazs degvielas patēriņs: pilsēta aptuveni 6.8 l, ārpus pilsētas 5.8 l. + 1.6 i motors ar 75 kW jaudu ar mainīgu uzvedību un labi klausa kājas smagumam. :) + Lētas oriģinālās rezerves daļas un niecīgas izmaksas par eļļu un eļļas filtru. - Skaņas izolācija varēja būt labāka. Pretvēja trokšņu nav, bet ir diezgan ievērojams troksnis no riepām it īpaši vasaras. - Rezerves daļas lētas, bet pie oficiālā dīlera BALTIC MOTORS ir augstas izmaksas par darbu, kas rezultātā nepatīkami kompensē kopējās izmaksas. Un kā jau jaunam auto no konveijera ir bijuši pāris mazi rūpnīcas defektiņi, kurus par garantiju novērsa BALTIC MOTORS. Man patīk!
Dāvis Seļakovs, 10/06/2010
+ vizuālais izskats + laba vadāmība, atsaucīgs - automātam ir ļoti vājš uzrāviens - neadekvāti liels degvielas patēriņš. Secinājums: labs pilsētas auto priekš mierīgas meitenes, džekiem labāk izvelēties kaut ko citu :)
Anna , 11/08/2009
Epizodiski braukāju ar fokusiem kopš 2000.gada, līdz iegādājos pats :)Stabila mašīna. Ļoti labi turas uz ceļa, labi reaģē un klausa stūrei; arī ziemas apstākļos problēmu nav bijis. Pašreiz mani ir modelis ar automātu (par godu ģimenes dāmām...), līdz ar ko pilsētas cikls nav pārāk ekonomisks, toties sastrēgumos un vispār pilsētā automāts ir ērtāks. Un par ērtībām jāmaksā. Arī dinamika ar automātu ir "mīkstāka" salīzinot ar šo pašu modeli ar manuālo kārbu. Patēriņš pa šoseju praktiski neatšķiras no manuālās kārbas. Citādi ir OK, ziemā pa dziļajiem lauku sniegiem ar automātu varu ļoti mierīgi un lēni braukt, nespolējot, lai izraktos pa kupenām. Salonā nekā lieka, bet tajā pat laikā viss ir - el.logi, sēdekļu apsilde, kondiška. Vadības kloķi pa rokai. Salons pretēji dzirdētajam viedoklim "skaļa miskaste" nebūt nav skaļš, arī apdare nelobās nost un nedeformējas. Ērti un ātri transformējams par vientilpuma "kravas" auto. Arī jumta stieņi elementāri uzliekami un noņemami. Neveiksmīgs bagāžnieka slēdža un numura apgaismojuma konstruktīvais risinājums- lietus un ceļa ūdeņi tek gar plastmasas moldingu uz lampiņu un slēdža kontaktiem. Tas ir arī universālļiem (nezinu par sedaniem).Izeja elementāra-jau pirmajā mēnesī pēc iegādes noskrūvēju visu moldingu nost, noziedu ar silikona hermētiķi un pieskrūvēju atpakaļ. Nu jau 2 gadus, braucot pa visādiem dubļiem un sāli, ne piliens netiek tur garām. Galīgais secinājums - kā kopsi un uzturēsi, tā brauksi.
Ivars Rozenštrauhs, 29/06/2009
Reiz jau izteicu savu viedokli par šo auto. Nu ir laiks izteikties otrreiz. JA man būtu iespēja, otrreiz nekad nepirktu Ford automobili. Bet kā saka - cik cilvēku, tik viedokļu un par gaumi nestrīdas. Šoreiz ir bēda tajā, ka Ford inženieri ir izdomājuši tik stulbu lietu kā gaisa savācēja rezonatoru novietojuši priekšējā bamperī apakšējā daļā. Kā rezultātā mana mašīna ir neejoša (jo caur to ir ierauts ūdens dzinējā un notika hidrotrieciens, protams ka blokā arī ir caurums...) un protams atzīt savas kļūdas neviens nevēlas. Tādēļ jau vien nāksies tiesāties...! Bet interesanti kādēļ jaunam fokusam kam reāli ir pamainīts tikai izskats (priekš kam bija jāmaina gaisa savācēja novietošanas vieta????) jaunajam (pēc 2008. gada izlaiduma) tas atrodas pašā priekšā virs radiatora. bet bamperī, kur tas atrodas, vecajam modelim ir atstātas tā pat vietas kur to rezonatoru var pieskrūvēt...! kādēļ tad gan tas bija jādara, ja jau kā viņi saka tā nebija kļūda (novietojot to priekšējā bamperī, kreisajā stūrī pie priekšējās kreisās riepas...) piedodiet, bet es esmu dusmīgs...
Dairis Puriņš, 02/06/2009
Jau trešo gadu braucu ar šo auto,nobraukums 51000 km.No mīnusiem varu minēt to ka braucot pa grants ceļu durvju gumijas laiž garām putekļus un pie aizmugurējām arkām ātri noberzās krāsa.Vienīgais remonts ko veicu bija numuru apgaismojuma spuldžu un kontaktu maiņa,jo sakarā ar slikto izolāciju viss bija oksidējies,bet tas ir sīkums mašīna kalpo godam.Ekonomiska,plašs salons,patīkama braukšana kā arī bagāžas pārvadāšanai daudz vietas.Teicams auto četru cilvēku ģimenei.
Andrejs Andersons, 24/04/2009
Braucu ar šo auto jau pusgadu, mašīna ir laba, viens trūkums gan ir - salons ir bišči par skaļu, bet tas nekas, aprīkojums audiosistēmā ir izdomāts, braucot lielākus gabalus magnetolu var noregulēt tā, ka brauc ātrāk, tad mūzika pati paliek skaļāka, lēnāk - klusāka, bet visā visumā mašīna laba man patīk - kartīgs ģimenes auto.Ieteiktu arī citiem...
janis bridags, 21/12/2008
Teicama braukšana, diezgan ekonomisks. Vid paterinš no 5,3l/100 km liidz 8,8l/100km, atkarīgs kā brauc
Rihards Jeršovs, 19/12/2008
Salons ir ļoti ērts, vadāmība arī laba, salonā izvietojums ir teicams.Mīnusi ir tādi ka ir pārāk mazs uzrāviens uz šosejas, bet tā viss ir ideāli
Emīls Kurmis, 18/12/2008
Ikdienā lietoju sedana versiju ar 1,6 benzīna dzinēju jau trešo gadu. Noskrējiens 80 000 km. Kā galvenos šī auto trūkumus gribu minēt diezgan lielu trokšņu līmeni salonā galvenokārt no riepām (ceļa), kā arī izmantotās plastmasas kvalitāti salona apdarē - diezgan ātri skrāpējas un šur tur šis un tas grab, bet ne pārāk. Iespējams, ka šī problēmas nav labākas komplektācijas auto. Jā, arī nez no kurienes auto salonā zem priekšējiem paklājiņiem parādās ūdens. Rokas bremžu trosīte iesalst - uzkrītoši. Citiem auto tik izteikti šo parādību neesmu novērojis. Benzīna dzinējs ir ar 100Zs un uzskatu, ka ir pietiekami dinamisks it īpaši ja brauc viens. 80 000 km laikā ir bijuši tikai divi defekti - signalizācijas defekts un pārlūzis vads uz bagāžnieka elektrisko atvēršanas rokturi (nevarēja atvērt bagāžnieku). Jā! Tas arī viss. Pārējais tik apkoes ik pa 20 000 km. Vidējais degvielas patēriņš 7,0 l/100km ievērojot eko braukšanas stilu. Vairāk par 8,0 l uz 100km domāju ka nebūs arī braucot agresīvāk. Auto priecē ar augsto klīrensu un augsto sēdpozīciju. Subjektīvi patīk gn interjers, gan eksterjers. Rezumē: Ja nav iebildumu par paaugstinātu trokšņa līmeni salonā-uzskatu, ka ļoti laba auto izvēle kompaktklasē.
Niks Rozītis, 15/12/2008
Atliek vienīgi nožēlot, ka pašai nepieder šāds auto. Ja pirmajā brīdī domājat, ka mazais Focus piestāv tikai sievietēm, tad smagi kļūdāties. Lai rīkotos ar to, kas "lācītim vēderā", ar sievietes intuīciju vien nepietiks. Mazais, kompaktais un visnotaļ žiperīgais auto piemērots gan pilsētas apstākļiem, gan garāku gabalu braukšanai. Un par šo Ford dīzeļa dzinēju var tikai aplaudēt. Šī noteikti būs tā mašīna, kurai pie stūres sēžot droši varēsiet pamēroties spēkiem ar kādu "kruto" pie luksofora. Un varat nemaz nešaubīties, ka viņam ieliksiet. Šīs mašīnas varbūt vizuāli mazais izmērs ir piešķīris tai neticamu dinamiskumu, ātrumu un vieglumu. Protams, zināms bonuss arī tas, ka viegli ar šo mašīnīti ielīdīsiet tur, kur biezo džipi pat sapņos nerādās. Lieki piebilst, ka ar auto ir viegli manevrēt un patiesībā tas ir atbilstošs jebkuram vadīšanas stilam. Jautājums vien - ko jums tieši vajag. Par izdevīgumu - samērā ekonomisks, pilsētas apstākļos patērē vidēji 6,5 l/100 km. Arī mašīnas salonā jutīsieties ērti, lai gan tajā manāms neliels ekonomiskuma piesitiens. Liels prieks, ka Ford ir padomājis arī par skaistu dizainu, jo tas, ko redzat, tiešām ir tas, ko iegūsiet. Varētu pat teikt, ka šis auto ir mazliet elegants visās jomās! Katrā ziņā līdz šim vēl nekādas problēmas mašīnīte nav pieteikusi. Ieteiktu to katram sevi cienošam autovadītājam, jo - ko nožēlot nav, var tikai iegūt.
Kristīne Vilka, 10/12/2008
Braucu ar tādu jaunu automobili veselu nedēļu. Patika salona gaisotne un ērtums, braukšana sagādā tikai prieku. Par lietošanas izmaksām Ford brendam jau pat neviens neaizdomājas. Par tādu cenu auto ir pat ļoti labs.
Andrejs Zjatkovs, 04/12/2008
Tākā braucu ikdienā ar FORD FOCUS - kas pašam arī peder.Pilsētai IDEĀLS.Ārpus pilsētas - ja īpaši neskrien tad der.Bet vispār dzinējs tomēr lielāks prasās.Mana personīgā pieredze: ABS - varēja labāk strādāt. Salons - varēja būt labāks (stūra biezāka), bet visā visumā man patīk atšķiras no visem citiem autiņiem. Uzskare - sāpīgs jautājums.Divas reizes pirkstu kreiso mainiju - oriģinālos pirku un atkal salūza - kādēļ neviens nemāk pateikt. ļoti jūtiga stūres iekārta pret triecieniem man jau otro reii viena dūuda iebrauc kreisajā sānā un manāmi defekti nav - bet stūres iekārta saķekarēta.Gaidam kasko. :) par garantiju mainīts kreisais augšējais atbalsta gūltnis pēc 23000 nobraukuma. Tagad vēl ir tāda lieta kad ne no kā labajā pusē no durvīm sāk krāsa iet nost.(Baltic Motors - nokrāsos pa garantiju (man patīk)) kas nu vēl hmm. uz apkopi pirmo kad braucu tecēja eļļa gar eļļas filtru - kādēļ nemācēja paskaidrod man.Vismaz man nebij jāmaksā par eļļas filtru.Par garantiju nomainija. Kas pašam nepatīk nav īpaši kur aizbraukt un body tuning uzlikt kādu(neviens kas taisa bamperus utt neparakstas tik jaunai mašīnai -kādēļ???) BEt vispār ielicis mašīnā esmu tā kopā sanāk 300 LVL - tas ir par abām apkopēm pārējais viss tikai lej šķidrumus un nebaidies bēdu. Mašīna uz goda - SAVU IZVĒLI NENOŽĒLOJU!!! AUTO PIRKTS 2007. 3 aprīlī - pats sev dāvanu vārda dienā uzdāvināju. Takā spriežat paši. Kaut izskatās ka problēmas ir daudz - ES TO NEJŪTU!!! draugi auto sauc par focusClub.
Dairis Puriņš, 28/11/2008
Uz ceļa auto uzvedas lieliski, nākas patiesi nobrīnīties ka priekšas piedziņas auto ar 225Zs jaudu spēj nodrošinat tādu saķeri pat slapjā laikā. Ar šo auto ir patiess prieks braukt dažādos laika apstākļos un paātrinajums ko tas sniedz priekš pietiekami praktiska auto ir lielisks. Vienīgo iebildi sagādā pārnesumkārba, kurai ir "jāpiešaujas" kur atrodas atpakaļgaitas pārnesums, jo to ir gana viegli sajaukt ar "piekto". Ekspluatācijas izmaksas ir kā jau jebkuram jaunam auto - ja automašīnai vēl ir garantija, tad to vajag izmantot to remontjot pie oficiālā dīlera. Ja garantija ir beigusies, tad protams, ka lētāk to būs remontēt kādā citā autoservisā. Tiesa, dzinējs, kas ir pārņemts no Volvo sevi ir pierādījis kā pietiekami uzticams. Ja ir bijusi saskarsme ar iepriekšējās paaudzes Focus, tad varu teikt, ka apdares kvalitāte ir gājusi soli uz augšu. ST jau bāzes aprīkojumā ir pietiekami labi aprīkots lai īpaši neuztrauktos par komforta trūkumu, bet katra papildus pievienotā lieta var krietni paaugstināt automašīnas kopējo cenu.
Uldis Vilks, 28/11/2008
Focus man bija ļoti laba mašīna, braucu ar 2007.gada izlaidumu. Ļoti laba gaita, laba vadāmība un arī salons lielisks. Focus bija pikaps, ļoti ietilpīgs bagāžnieks, daudz varēja salikt tajā tāliem izbraucieniem. Lai arī mans vērtējums ir augsts, šis auto manā gimenē atnesa šausmīgu traģēdiju. Ar ģimeni braucot ceļojumā pa Eiropu, notika kautkāds tehnisks defekts ar Focus stūri. Pēkšņi stūri vairs nebija iespējams pagriezt, un auto līkumā iebrauca kokā. Ātrums bija apmēram 100 km/h, sieva mira uz vietas, bet mēs ar dēlu palikām dzīvi, varbūt pateicoties drošības spilveniem. Īstais auto defekts vēl nav apstiprināts, bet pēc pirmajām ekspertīzēm Ford pieļauj, ka nokritusi stūres pastiprinātāja hidrauliskā pārnesuma siksna. Dīvaini tikai, ka stūri pagriezt nebija iespējams ne drusku, līdz avārijai bija nobraukti tikai 22 000 km!!! Ceru, ka citiem Focus lietotājiem negadīsies tāda tehniska problēma. Ir informācija, ka 2002.g. Focus automašīnām ir bijusi tāda pati kaite, man ir divi Focus bijušie īpašnieki, kuriem ir ļoti paveicies tāda paša defekta izraisītās situācijās. Šobrīd Ford neatzīst to par defektu, bet apgalvo, ka tā ir nelaimīga sagadīšanās!!! Visā visumā Focus bija ļoti ērta un stabila mašīna, bet es noteikti vairs nebūšu Focus īpašnieks, kaut visas manas mašīnas ir bijušas Ford ražojums.
Andrejs Šlesers, 23/10/2008
Kādu brīdi braucu ar 1.8 dīzeļdzinēju. Super mašīna - ekonomiska, labi vadāma. Aprīkojums varēja būt labāks. Lielais bonuss ziemā bija apsildāms priekšējais stikls. Ja būtu jāpērk vēlreiz - noteikti izvēlētos.
Indra Skrastiņa, 24/08/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Renault Megane ir labs komforta un drošības aprīkojums, taču ne braukšanas īpašību, ne praktiskuma ziņā tas neapdraud šīs klases līderus. …
Auto tests
Opel Astra ir labs ģimenes hečbeks, kas piedāvā lielu ietilpību par pieņemamu cenu, kā arī mūsdienīgas aprīkojuma opcijas, kādas parasti redzamas vien klasi augstākos auto. …
Auto tests
Mazda 3 beidzot ir tajā līmenī, kurā to var saukt par cienīgu alternatīvu Ford Focus vai VW Golf. Lieliska vadāmība, nevainojama montāžas kvalitāte un plašs komforta un drošības aprīkojums, kas papildina noslīpēto dizainu …
Auto tests
Optimāls ģimenes auto - labi aprīkots, laba cena, laba vadāmība …