Testa brauciens

Ford F-150 Raptor pirmie iespaidi Latvijā
Kas tas ir? Ford F-150 ir pārdotākais pikaps ASV, un kopš pāris gadiem visvairāk pirktā …
Focus RS ir pieejams tikai vienā versijā - ar 350 ZS un 440 Nm 2,3 litru tilpuma benzīna turbodzinēju, pilnpiedziņu un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Motors ir vienkārši fantastisks, nodrošinot spēcīgu jaudas padevi plašā apgriezienu diapazonā – līdz pat ierobežotājam pie 6800 apgriezienu sliekšņa. Maksimālais ātrums – 268 km/h. Automātiskā pārnesumkārba nav pieejama, tāpēc, ja ir vēlme pēc šāda līmeņa auto ar diviem pedāļiem, jāizvēlas VW Golf R, kam DSG transmisija ir papildaprīkojuma sarakstā.
Ford Focus RS īpašību atslēga ir četri braukšanas režīmi: Normal, Sport, Track un Drift. Pat “normālajā” režīmā tas akurāti reaģē uz mazāko stūres kustību, asi mainot virzienu atbilstoši vadītāja izraudzītajai trajektorijai. Sport režīms to papildina ar vēl provokatīvāku izplūdes sistēmas skaņu un smagnējāku stūres reakciju. Visos režīmos, izņemot Drift, vadītājs var būt drošs, ka Focus RS saķere ar ceļu būs spēcīgāka un ilgāka, nekā jebkuram no konkurentiem, turklāt ar īpatnēji rotaļīgu raksturu, kas liks pat skeptiskākajiem sportiskas braukšanas piekritējiem atplaukt smaidā. Drift režīmā pilnpiedziņas uzsvars tiek pārnests uz aizmugurējiem riteņiem, piešķirot Focus RS tādu vadāmību, kas ikvienam liks sajusties kā uzvarētājam. Gudrā pilnpiedziņas sistēma var novadīt aizmugures riteņiem līdz pat 70% no motora jaudas un tad sašķirot to atsevišķi katram ritenim pēc nepieciešamības, ļaujot izbaudīt kontrolētu sānslīdi trasē. Standarta aprīkojumā ir divu režīmu amortizatori, kuru mīkstākais regulējums ir vairāk nekā pietiekams, lai Focus RS īpašnieki savu auto varētu lietot arī ikdienā.
Šī ir pozīcija, kurai Focus RS pircēji diez vai pievērsīs kritisku nozīmi, taču riepu un izplūdes sistēmas radītais troksnis būs dzirdams nepārtraukti, pat vienmērigā ātrumā. Noliekot blakus tādus konkurentus kā VW Golf R vai BMW M135i atšķirība būs jūtama, taču Focus RS, ņemot vērā tā dinamiskās īpašības, tik un tā ir pārsteidzoši civilizēts lietošanai ikdienas gaitās.
€
Testa brauciens
Kas tas ir? Ford F-150 ir pārdotākais pikaps ASV, un kopš pāris gadiem visvairāk pirktā …
Testa brauciens
Kas tas ir? Ford F-150 vai precīzāk visa F sērija jau 47 gadus ir pārdotākais …
Testa brauciens
Klajā nācis Ford Ranger Raptor, Ranger modifikāciju paletes flagmanis, viens no vizuāli …
Testa brauciens
Ja tu gribi reālu sporta auto, kam ir vairāk nekā 400 ZS, bet tavs budžets nesniedzas līdz Porsche 911 …
Testa brauciens
Ecosport nav pilnībā jauns modelis – tas tika laists klajā jau 2013. gadā, un līdzšinējā versija bija pieejama …
Testa brauciens
Ar katru gadu mazauto kļūst arvien pievilcīgāki un jaunais, 2017.gada Ford Fiesta modelis ir …
Testa brauciens
Arvien vairāk cilvēku hečbeku un klasisku ģimenes auto vietā izvēlas krosoverus un kompaktus apvidus …
Testa brauciens
Kad S-Max pirms 10 gadiem pirmoreiz parādījās tirgū, tas uzskatāmi demonstrēja, ka …
Testa brauciens
Ford Edge jau ir labi zināms Ziemeļamerikas pircējiem, tagad tas nonācis arī līdz Eiropai un Ford apgalvo, …
Ford Focus RS |
€ 38 170 |
![]() |